MuscleMeat

Mn geplande kuur voor Nov (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
wk 1- 3 25mg dbol ed
wk 1- 8 500mg sus ew
wk 1- 8 300mg tren enth ew
wk 1- 8 25mg proviron ed
wk 1-11 0,5ml liquidex eod

wk 7-8 2x 2500iu hcg eod5d
wk 11-14 50mg clomid ed

de dbol heb ik nog 100 stuks liggen dus vandaar de eerste 3 wkn van mn kuur.
sus en tren voor kwaliteitsmassa.

proviron om wat extra hardheid te creeeren.
liquidex om de vochtretentie tegen te gaan.
hcg als voorbereiding voor de nakuur.
clomid als nakuur om mn lichaamseigentestprod op gang te brengen.

Graag op- of aanmerkingen.
 
Lijkt mij een goed doordachte nette kuur. Ben benieuwd hoe de tren enth je bevalt!

Succes bro! :thumb:
 
Zou de Sust. elke 3 dagen zetten en (persoonlijk) de HCG vanaf week 5 t/m week 12 op 500IU elke week houden.

En ik prefereer zelf Nolva boven Chlomid. ;)
 
Ziet er lekker uit kerel. Hoeveelste kuur is dit als ik vragen mag?

Geef net als MrJ zelf ook zeker de voorkeur aan Nolvadex boven Clomid, om dezelfde redenen denk ik.
 
Ziet er goed uit!

Ik ben ook benieuwd hoe de tren enth. gaat bevallen.
 
lekkere kuur bro, zoals Mr J het ook zei, zou je sustanon niet om de drie willen zetten.

Succes ermee!
 
ik vraag me af ofdat proviron nog iest toe gaat voegen aan je kuur?
 
Prima kuur op de Proviron na. Het enige effect wat je daarvan in deze kuur toevoegt is dat het een stuk androgener wordt dus harder voor je prostaat, eventueel haar en huid.
 
ziet er goed uit!
ik verkies alleen ook nolva boven clomid!
en zoals MR J al aangaf is het een optie om de hcg wekelijks op 500iu te zetten! :)
 
MrJ zei:
Zou de Sust. elke 3 dagen zetten en (persoonlijk) de HCG vanaf week 5 t/m week 12 op 500IU elke week houden.

En ik prefereer zelf Nolva boven Chlomid. ;)

ik vind het een gedoe om de hcg te verdunnen en elke week te injecteren. vandaar dat ik het heb gepost zoals het erboven staat.

de clomid moet ik nog ff ervaren van de zomer. Als het me niet bevalt dan probeer ik nolva de volgende keer.

bedankt voor je input.
 
Big'r zei:
Ziet er lekker uit kerel. Hoeveelste kuur is dit als ik vragen mag?

Geef net als MrJ zelf ook zeker de voorkeur aan Nolvadex boven Clomid, om dezelfde redenen denk ik.

ik heb 2x gekuurd maar voortijdig afgeblazen ivm blessures en prive sores toendertijd. (beide toevallig bestaande uit 6 sus/6 deca).

Maar ik zit nu in mijn eerste volledige kuur. bestaande uit:

wk 1-8 250mg sus/200mg deca eod5d 11 sus/11 deca
wk 1-6 25mg dbol
wk 1-10 50mg proviron

Maar wegens 2 wkn ziek geweest te zijn heb ik impulsief besloten om in de laatste 3 wkn van mn kuur testprop/tren ace/winstrol inject te gebruiken. Zeg maar als overbrugging tot de nakuur.
 
hitman zei:
lekkere kuur bro, zoals Mr J het ook zei, zou je sustanon niet om de drie willen zetten.

Succes ermee!

ik heb geexperimenteerd met eod5d en dat beviel me wel goed eigenlijk. Ik hoef niet zozeer veel te groeien. ik hou het op 2x in de week zetten.
 
Elmo zei:
Prima kuur op de Proviron na. Het enige effect wat je daarvan in deze kuur toevoegt is dat het een stuk androgener wordt dus harder voor je prostaat, eventueel haar en huid.

hmm....dan laat ik proviron wellicht uit mn kuur. ff verder uitzoeken of dit idd wel een toegevoegde waarde zal hebben.
 
2hard2die zei:
ik vraag me af ofdat proviron nog iest toe gaat voegen aan je kuur?

Aangezien ik liquidex gebruik voor vochtretentie denk ik dat 25mg proviron voldoende zal zijn om net wat harder te worden.
 
Bedankt voor alle reacties mensen!
 
Suat zei:
ik heb geexperimenteerd met eod5d en dat beviel me wel goed eigenlijk. Ik hoef niet zozeer veel te groeien. ik hou het op 2x in de week zetten.

Schommelende waardes gaan niet alleen ten koste van je groei, maar zorgen ook voor meer sides. ;)
 
Suat zei:
ik vind het een gedoe om de hcg te verdunnen en elke week te injecteren. vandaar dat ik het heb gepost zoals het erboven staat.

de clomid moet ik nog ff ervaren van de zomer. Als het me niet bevalt dan probeer ik nolva de volgende keer.

bedankt voor je input.

Een heel gedoe? ??? ...In feite is het simpel...je mixt de vloeistof met het poeder in 1 ampul (5000iu)...daar trek je met een insulinenaald 10iu vloeistof uit wat overeenkomt met 0,1ml...klein rekensommetje 5000:10=500...1ml:10=0,1ml...voila klaar is kees :D

O ja...juist nog onderhuids injecteren ;)
 
Yeps, je maakt 1 spuit klaar met 5ml @ 5000IU ofzo.
 
MrJ zei:
Yeps, je maakt 1 spuit klaar met 5ml @ 5000IU ofzo.

mmm dat betekend een 0,5 ml per injectie, maar dan zou je deze spuit dus moeten bewaren!
dit kan toch maar tot 30 dagen? aangezien je om de 5 dgn zet, zou je 3ml (6x) hcg zetten.
zou je de rest dan moeten weggooien en een nieuwe maken?
heb het namelijk nog nooit door de kuur heen gebruikt, alleen aan t einde!
is het trouwens een vereiste om het in de koelkast te bewaren?!
 
Back
Naar boven