AndroidHealthClinic

Mn geplande kuur voor Nov

Bezoekers in dit topic

G21 zei:
mmm dat betekend een 0,5 ml per injectie, maar dan zou je deze spuit dus moeten bewaren!
dit kan toch maar tot 30 dagen? aangezien je om de 5 dgn zet, zou je 3ml (6x) hcg zetten.
zou je de rest dan moeten weggooien en een nieuwe maken?
heb het namelijk nog nooit door de kuur heen gebruikt, alleen aan t einde!
is het trouwens een vereiste om het in de koelkast te bewaren?!

Met bacteriostatisch water kan je het tot zo'n 60 dagen in de koelkast bewaren. :)
 
atrophie is slechts een samentrekking van ballen (spieren) volgens mijn huisarts. dus ik snap dan niet waarom je dat per se moet voorkomen. mijn bedoeling om hcg te gerbuiken is niet om atrophie tegen te gaan maar als voorbereiding op de nakuur.

Mss iemand uitleg waarom je het juist wel moet gebruiken om atrophie te voorkomen?
 
Wablief :mad:

Heb jij gedronken ???
 
NPC zei:
Wablief :mad:

Heb jij gedronken ???

Als je niets zinnigs te melden hebt hou dit soort opmerkingen dan gewoon voor je.
 
In welke hoeveelden en concentraties is liquidex verkrijgbaar?

En moet die 0,5 ml liquidex niet elke dag genomen worden?
 
endymion zei:
In welke hoeveelden en concentraties is liquidex verkrijgbaar?

En moet die 0,5 ml liquidex niet elke dag genomen worden?

Flesjes van 25ml 1mg/ml.

De hoeveelheid die je moet gebruiken is afhankelijk van je kuur.
Er wordt met 0,5ml eod gewerkt, mocht je hiermee toch nog vocht vasthouden kun je kun je die 0,5ml ed pakken. Meer hoeft niet want dan moet je wel erg zwaar gaan kuren mocht de laatste optie niet voldoende zijn.
 
Op het internet staan wel plaatjes van de anatomie van de testikels.
Er zitten geen spieren in je ballen... Er zitten wel spieren in de huid eromheen.

Je zaakje krimpt omdat de productie van een aantal hormonen door de steroiden wordt onderdrukt. Zo gaat bijvoorbeeld de productie van LH omlaag. Dit hormoon zorgt er normaal voor dat je zaadproductie wordt gestimuleerd en je testikels dus groeien of op formaat blijven. Als er minder LH vrijkomt dan krimpt je zaakje. HCG is net als LH een gonadotropine (een stof die je ballen laat groeien) en gaat de effecten door de afname van LH tegen. Ik weet er niet alles van en er zijn vast mensen op het forum die dit nog veel beter weten en nauwkeuriger kunnen uitleggen...

Hoe minder je testikels gekrompen zijn, hoe sneller de eigen testosteron produktie terug komt na de kuur. Je spaart je er dus hersteltijd mee uit en waarschijnlijk zul je ook minder spierverlies hebben na een kuur. De klap na de kuur en de duur van bijwerkingen tijdens deze periode waarin er maar weinig test in je lijf aanwezig is wordt ook korter...

En die redenatie van je huisarts is een beetje apart:
Als het echt spieren zouden zijn die het zaakje laten krimpen, dan lijkt het me sterk dat deze spieren je ballen zover kunnen laten samentrekken dat ze zo groot worden als een rozijn. En waarom worden de testikels dan juist week en zacht tijdens een kuur (van samentrekking zouden ze juist knetterhard moeten worden) ?

Persoonlijk vind ik dat HCG zo goedkoop is dat het meer dan de moeite waard is om bij een kuur te gebruiken en ik zal het dus ook altijd in een kuur met sterke androgenen gebruiken...

Succes

P.S. mochten er toch spieren in de ballen zitten dan moeten we maar eens wat oefeningen bedenken voor die spieren. Eens kijken wat voor monsters we ervan kunnen maken :roflol:
 
djcapricorn zei:
Op het internet staan wel plaatjes van de anatomie van de testikels.
Er zitten geen spieren in je ballen... Er zitten wel spieren in de huid eromheen.

Je zaakje krimpt omdat de productie van een aantal hormonen door de steroiden wordt onderdrukt. Zo gaat bijvoorbeeld de productie van LH omlaag. Dit hormoon zorgt er normaal voor dat je zaadproductie wordt gestimuleerd en je testikels dus groeien of op formaat blijven. Als er minder LH vrijkomt dan krimpt je zaakje. HCG is net als LH een gonadotropine (een stof die je ballen laat groeien) en gaat de effecten door de afname van LH tegen. Ik weet er niet alles van en er zijn vast mensen op het forum die dit nog veel beter weten en nauwkeuriger kunnen uitleggen...

Hoe minder je testikels gekrompen zijn, hoe sneller de eigen testosteron produktie terug komt na de kuur. Je spaart je er dus hersteltijd mee uit en waarschijnlijk zul je ook minder spierverlies hebben na een kuur. De klap na de kuur en de duur van bijwerkingen tijdens deze periode waarin er maar weinig test in je lijf aanwezig is wordt ook korter...

En die redenatie van je huisarts is een beetje apart:
Als het echt spieren zouden zijn die het zaakje laten krimpen, dan lijkt het me sterk dat deze spieren je ballen zover kunnen laten samentrekken dat ze zo groot worden als een rozijn. En waarom worden de testikels dan juist week en zacht tijdens een kuur (van samentrekking zouden ze juist knetterhard moeten worden) ?

Persoonlijk vind ik dat HCG zo goedkoop is dat het meer dan de moeite waard is om bij een kuur te gebruiken en ik zal het dus ook altijd in een kuur met sterke androgenen gebruiken...

Succes

P.S. mochten er toch spieren in de ballen zitten dan moeten we maar eens wat oefeningen bedenken voor die spieren. Eens kijken wat voor monsters we ervan kunnen maken :roflol:

Heb ff mn huisarts gebeld na jouw post gelezen te hebben en hij zegt idd dat de spieren in de huid er omheen zitten. Nou heeft hij de vorige keer of niet goed uitgelegd of ik heb hem verkeerd begrepen maar dat terzijde.

Door samentrekking van die spieren verkleinen je ballen dus wel zegt ie.

Bedankt voor je uitleg want nu is het duidelijk voor iedereen op dit forum dat de spieren dus in de huid er omheen zitten en niet in de ballen. ;)
 
Back
Naar boven