Zo, klote voor je Frenpie, naar om te lezen.
mn ouders zijn zelf ook gescheiden aantal jaren terug. nog wel gode vrienden dar niet van. was zelf reuzeblij dat ze gingen scheiden..t ging gewoon niet meer maar goed.
om op jouw probleem terug te komen..blijf wat de rest al zegt, lekker bij je pa, hoe denkt je broer erover btw.
beter bij en erlijk hardwerkend persoon dan bij iemand die je niet meer kan vertrouwen en je een onzekere toekomst tegemoet zal gaan. met je pa komt t wel allemaal goed, daar ben ik 100% cvan overtuigd
ik snap niet t hele verhaal, vind de 5e en 6e alinea beetje onduidelijk..kan aan mij liggen maar de conctext is iig duidelijk
weet zeker dat t allemal goed zal komen. je pa staat gewoon in zn recht, hoe heeft je ma die handtekening kunnen namaken?
kan volgens mij wel enigszins gecontroleerd worden..misschie dat ik nu te ver en te onrealitscih nadenk maar ik kan me voorstellen dat er een tijd op die lening staat, waar was je pa toen en kan die dat bewijzen, zijn er opnames geweest in de bank toen je ma daar was..ga zo maar door..overweeg echt alles om je pa in zn gelijk te stellen..de waarheid komt boven tafel..dat lijkt mij niet meer dan logisch
wat voor verslaving denk je zelf aan?
je ma heeft wel alles opgebiecht?
en ga zeker op vakantie, kan me voortsellen dat je je gedachtene r niet af kan zetten maa thuiszitten lijkt me momenteel ook geen goede optie..alhowel. ik kan me voorstellen dat je pa je nu wel nodig zal hebben qua steun en toeverlaat
en misschien dat deze situatie je pa en jou dichter bij elkaar zal brengen, daar ben ik ook van overtuigd
TrainingFreak zei:
(Ik wil graag snel uit huis, want ik haat mijn ouders !)
jong, weet jouw situatie niet maarre zon opmerking slaat nergens op. vind t maar een puberale opmerking maar wederom, weet jouw situatie niet
wees blij met je ouders en wat je hebt..daar kom je pas achter als je datgene (waaronder je ouders) niet meer hebt. dan praat je wel anders