MuscleMeat

m'n ouders gaan scheiden, mn moeder heeft me vader voorgelogen en bedrogen

vind het heel erg voor je kerel, lijkt me moeielijk om mee omtegaan als je moeder je vader en ook jou zo heeft voorgelogen...
denk dat je dr zeker goed aan doet om bij je vader te blijven wonen.

als ik jou was zou ik die vakantie gewoon door laten gaan, helemaal als je met vrienden gaat, zal je goed doen denk ik.

veel sterkte ermee man.

sterkte kerel! je zal et nodig hebben.

Da's klote, Frenkpie..
Veel sterkte :thumbup:

Klote man

Jezus man, echt klote man :(

veel suc6 :thumbup:

(Ik wil graag snel uit huis, want ik haat mijn ouders !)

• Topic Starter Topic Starter
TrainingFreak zei:
Jezus man, echt klote man :(

veel suc6 :thumbup:

je moest es weten hoe graag ik nu in jouw schoenen zou willen staan... ik wou dat er niets aan de hand was... ik denk dat ik droom... dat ik zo wakker wordt.

t is zo onrealistisch.. zo gek. zo vreemd, zo... zo...... :sob:

Oei das erg.. Ik begrijp niet hoe mensen na zoveel jaren samen te zijn nog elkaar kunnen bedriegen of willen scheiden. Als ik van jou was ging ik met je vader blijven.

veel sterkte man

Hou je haaks kerel.

Klote voor je man. Idd bij je pa gaan wonen want je moeder is zo aan je opmerkingen te lezen niet goed te vertrouwen.
Probeer er op vakantie toch nog maar wat van te maken.

Sterkte ermee.

Waarom gaan ze niet achter je moeder aan ipv je vader? Zij is toch degene die gechanteerd, gefoefeld en voorgelogen heeft? Waarom moet je vader als eerlijke werkende mens hiervoor opdraaien? Komt er nog een rechtzaak? Heel vervelende situatie, wij leven iig met je mee en hopen dat het voor jouw iig goed komt. Sterkte!

ps: zou meer voor je vader kiezen om bij te wonen, zelfs al is het in armoede, dan tenminste bij een eerlijk mens.

damn, sterkte man, jammer dat wij weinig kunnen doen..

Spijt me voor je. But keep your head up!

Shit man, das niet niks!
Veel sterkte in ieder geval!!! :(

Zoiets is wel rot, Frenkpie...
Het is triest om te zien dat een volwassen waar je altijd tegenop keek door de mand zien te vallen. Jammer dat de wereld zo rot is. Maar denk eraan dat het niet geld is dat gelukkig maakt!

Zo, klote voor je Frenpie, naar om te lezen.
mn ouders zijn zelf ook gescheiden aantal jaren terug. nog wel gode vrienden dar niet van. was zelf reuzeblij dat ze gingen scheiden..t ging gewoon niet meer maar goed.

om op jouw probleem terug te komen..blijf wat de rest al zegt, lekker bij je pa, hoe denkt je broer erover btw.
beter bij en erlijk hardwerkend persoon dan bij iemand die je niet meer kan vertrouwen en je een onzekere toekomst tegemoet zal gaan. met je pa komt t wel allemaal goed, daar ben ik 100% cvan overtuigd

ik snap niet t hele verhaal, vind de 5e en 6e alinea beetje onduidelijk..kan aan mij liggen maar de conctext is iig duidelijk

weet zeker dat t allemal goed zal komen. je pa staat gewoon in zn recht, hoe heeft je ma die handtekening kunnen namaken?
kan volgens mij wel enigszins gecontroleerd worden..misschie dat ik nu te ver en te onrealitscih nadenk maar ik kan me voorstellen dat er een tijd op die lening staat, waar was je pa toen en kan die dat bewijzen, zijn er opnames geweest in de bank toen je ma daar was..ga zo maar door..overweeg echt alles om je pa in zn gelijk te stellen..de waarheid komt boven tafel..dat lijkt mij niet meer dan logisch

wat voor verslaving denk je zelf aan?

je ma heeft wel alles opgebiecht?

en ga zeker op vakantie, kan me voortsellen dat je je gedachtene r niet af kan zetten maa thuiszitten lijkt me momenteel ook geen goede optie..alhowel. ik kan me voorstellen dat je pa je nu wel nodig zal hebben qua steun en toeverlaat

en misschien dat deze situatie je pa en jou dichter bij elkaar zal brengen, daar ben ik ook van overtuigd

TrainingFreak zei:

jong, weet jouw situatie niet maarre zon opmerking slaat nergens op. vind t maar een puberale opmerking maar wederom, weet jouw situatie niet
wees blij met je ouders en wat je hebt..daar kom je pas achter als je datgene (waaronder je ouders) niet meer hebt. dan praat je wel anders

Damn man, dit zijn echt de mindere dingen in het leven. Probeer er wel achter te komen wat er met je moeder aan de hand is, het is erg gemakkelijk om je moeder te laten vallen :(

Blijft toch je moeder...

• Topic Starter Topic Starter
....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven