XXL Nutrition

M'n ruggie(nieuwe pic) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er netjes uit!! goede wijdte, maar wel een zwembandje, maar dat mag in de winter
gebruik wat zwaardere gewichten en minder straps, want je onderarmen en rugdikte vind ik wel een beetje achterblijven of lijkt het maar zo?
 
Straps gebruik ik niet/ nooit gedaan, gewoon zo'n spiergriep die net als me kuiten niet wilt groeien :D

Zwaarder hmmz die rows doe ik toch al behoorlijk zwaar, biceps zijnzwakste schakel en pull downs gaan nu toch ook netjes aan zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
hoe lang train je al? en wat voor oefeningen zitten er in je rugschema?
 
+- 7mnd trainen(met een ok schema)

Rug basis was:
t-bar
DB row
seated row
Lat pulley front
, maar laatste tijd is t-bar verwisseld met DL en dan wissel ik eens per 5wkn af met reps enzo
 
Ziet d'r heel goed uit man! Ben benieuwd hoe je er droog uitziet. :thumb:
 
cool schema...
geen chins? of doe je de pully fronts ipv de chins?
 
Dat is een aardig 'vliegveld' Chewie ziet er goed en breed uit die rug !!!

Positieve kritiek : probeer die armen voller te krijgen dan toont het helemaal awesome ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
jajaja.. kickeeh man, die vleugels.
ziet er goed uit.

Tip: Probeer je armen iets meer naar binnen te draaien dan lijken ze groter.

Keep growing bro.
Ciao Ben
 
ziet er massief uit!
maar duw je niet met de duim je vetrol naar binnen zodat je taille smaller lijkt, en zo je rug breder? :D
 
Zelfs al doet die dat, dan nog, een fokking wijde rug heb je!! top.. Post eens wat meer foto's, ben benieuwd naar de rest!
 
rest is nog niet bijzonder en tja armen voller doe me best, maar ze willen niet echt (ben afgelopen maanden wel een halve cm gegroeit op me armen dan ) en ik ben nu nog gesteld op me rolletje dus die blijft minstens tot de zomer daarzitten :P

en ja latpull ipv chins, want 108kg chinnen is nog wat teveel voor me :D , maar dat komt vanzelf (i hope)
 
Brede rug. Keep up the good work zou ik zo zeggen
 
train je je rug meer op wijdte?

Hele goed rug trouwens :thumb:
 
Goeie rug... Ik denk dat je met bb rows ipv db rows nog meer kan...
 
Back
Naar boven