Fitness Seller

Mobiel gebruik in gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
608
Waardering
18
Storen jullie ook zo aan het gebruik van mobiele telefoon? Ik doel dan niet op het invoeren van schema of ander nummer (muziek) kiezen in spotify. Ik stoor mij gigantisch aan die lui die apparaten bezet houden omdat ze op whatsapp en facebook zitten. Ze nemen dan veel meer rust tussen de setjes dan nodig is en kan ik weer wachten omdat het apparaat nog bezet is. Als ik iemand zie appen vraag ik meestal ff hoevaak hij nog moet, dan schiet hij tenminste wat op...alleen ik heb er een hekel aan om constant als politieagent te fungeren..

Zelf laat ik mijn mobiel altijd in het kluisje, zodat ik kan doen waarvoor ik daar kom...namelijk trainen.

Hoe denken jullie hierover?
 
Echt honden, vooral als het druk is en je net hebt gevraagd hoe lang die nog bezig is. Lekker op het apparaat zitten rustig appen en chillen.
Ik neem mijn telefoon niet eens mee. Die laat ik thuis
 
Is in de gym waar ik train vastgelegd is de huisregels:

MOBIELE TELEFOON
Bellen met de mobiele telefoon is niet toegestaan tijdens het trainen. Iedere andere vorm van gebruik is toegestaan mits daardoor de apparaten niet langer bezet worden gehouden dan nodig.
 
Precies, ben dus niet de enige...
Laatst zei ik tegen zo'n instructeur dat ze er wat aan moeten doen. Zijn reactie: "ja wij maken tegenwoordig de schema's op mobiel, dus kunnen niet meer controleren of iemand zit te appen of met zijn schema bezig ja"
Flauwekul dus he...
 
Is in de gym waar ik train vastgelegd is de huisregels:

MOBIELE TELEFOON
Bellen met de mobiele telefoon is niet toegestaan tijdens het trainen. Iedere andere vorm van gebruik is toegestaan mits daardoor de apparaten niet langer bezet worden gehouden dan nodig.

Ga je dit dan timen?
 
Ga je dit dan timen?
Het personeel daar heeft niet of nauwelijks tijd/zin om daar überhaupt op toe te zien. Zelf heb ik de luxe om buiten de spitsuren te kunnen trainen en heb ik hier dus weinig last van.
 
Eigenlijk stoor ik mezelf er niet aan. Heb er niet zo vaak last van blijkbaar.
 
Gewoon zeggen dat diegene moet opschieten, en er bij zeggen dat je het idee hebt dat ze niets aan het doen zijn. Waarom is dit zo moeilijk?

Denk dat dat beter werkt dan huilen op een forum.
 
Gewoon zeggen dat diegene moet opschieten, en er bij zeggen dat je het idee hebt dat ze niets aan het doen zijn. Waarom is dit zo moeilijk?

Denk dat dat beter werkt dan huilen op een forum.
Ja met zo'n reactie kan je een forum wel stoppen, waarom zou je überhaupt nog een vraag stellen?

Je leest toch dat ik ze er op aanspreek door te vragen hoe lang ze nog moeten (oftewel schiet op). Ze stoppen dan vaak de mobiel wel weg.
Loop hier dus niet alleen te huilen, vraag gewoon wat anderen er van vinden..
 
je kan toch gewoon tussendoor een set doen?
als je toch rust tussen de set is het toch helemaal niet raar om je mobiel erbij te pakken en je tijd nuttig te gebruiken ipv als een autist voor je uit lopen staren.
 
je kan toch gewoon tussendoor een set doen?
als je toch rust tussen de set is het toch helemaal niet raar om je mobiel erbij te pakken en je tijd nuttig te gebruiken ipv als een autist voor je uit lopen staren.

Lange rusttijden hebben sommigen dan wel. Een zwak setje doen en dan 5 minuten of meer rust nodig tss de sets. Nu ja ze moeten toch wat fotos posten van hoe zwaar ze wel niet trainen.

Dan zijn ze 1 uur op dat toestel bezig.
 
Gewoon manen dat je tijdens zijn of haar rust graag tussendoor gaat. Of er gewoon naast gaan staan en kijken, wachten.. Vinden ze vet ongemakkelijk en zijn ze zo klaar. Ik heb regelmatig dat ik vraag "ben je nog lang bezig?" Dat ze zeggen nog 2 setjes, of ja ik doe cirquitje, dat ze dan toch na 1 setje zeggen "ik ben klaar hoor" of "ga maar".

Het is key om aardig te blijven en toch die persoon de kriebels te geven :D fuck de mobieltje gebruikers..
 
Ja met zo'n reactie kan je een forum wel stoppen, waarom zou je überhaupt nog een vraag stellen?

Je leest toch dat ik ze er op aanspreek door te vragen hoe lang ze nog moeten (oftewel schiet op). Ze stoppen dan vaak de mobiel wel weg.
Loop hier dus niet alleen te huilen, vraag gewoon wat anderen er van vinden..

Wat ik lees is dat je er tegen zo'n iemand omheen draait.
 
Een zwak setje doen en dan 5 minuten of meer rust nodig tss de sets.

Doe ik ook meestal, moet toch wat kracht verzamelen voor het volgende setje.
Dan lijkt het nog enigzins wat :flex:
 
Doe ik ook meestal, moet toch wat kracht verzamelen voor het volgende setje.
Dan lijkt het nog enigzins wat :flex:

Jij bent 40+, dus jij hebt een excuus.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Storen jullie ook zo aan het gebruik van mobiele telefoon? Ik doel dan niet op het invoeren van schema of ander nummer (muziek) kiezen in spotify. Ik stoor mij gigantisch aan die lui die apparaten bezet houden omdat ze op whatsapp en facebook zitten. Ze nemen dan veel meer rust tussen de setjes dan nodig is en kan ik weer wachten omdat het apparaat nog bezet is. Als ik iemand zie appen vraag ik meestal ff hoevaak hij nog moet, dan schiet hij tenminste wat op...alleen ik heb er een hekel aan om constant als politieagent te fungeren..

Zelf laat ik mijn mobiel altijd in het kluisje, zodat ik kan doen waarvoor ik daar kom...namelijk trainen.

Hoe denken jullie hierover?
Ik zit altijd tussen de setjes op m'n mobiel. Weliswaar niet op Facebook, maar wel WhatsApp en m'n email. PROBLEM?

Eigenlijk heb je dus een hekel aan mensen die de apparaten (te) lang bezet houden, en niet zozeer aan mensen die hun mobieltje gebruiken. Ik rust er geen seconde langer door in ieder geval.
 
Ik zit altijd tussen de setjes Peter Bonds Anabolen Boek te lezen

Eigenlijk heb je dus een hekel aan mensen die de apparaten (te) lang bezet houden, en niet zozeer aan mensen die een boek lezen.. Ik rust er geen seconde langer door in ieder geval.
 
Doe ik ook meestal, moet toch wat kracht verzamelen voor het volgende setje.
Dan lijkt het nog enigzins wat :flex:

Godver, door die avatar kan ik je echt niet meer serieus nemen man........weet dus bij geen enkele reactie meer of je nou sarcastisch bent of niet....;)
 
Back
Naar boven