XXL Nutrition

Mobile Fotografie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
15.980
Waardering
13.325
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
echte foto's maken doe ik niet, maar af en toe lukt het wel om met mijn telefoon wat leuks te schieten.
zijn er meer mensen die dit leuk vinden om af en toe te proberen?

post je foto's en welk toestel (en extra lenzen of iets anders) je gebruikt hebt.


2 weken terug een S9+ gekocht en vandaag voor het eerst een beetje iets leuks op beeld gekregen.

zakmes met carbon fiber wat door de ondergaande zon oranjebruin kleurt.


hier nog wat (IMO) leuke foto's gemaakt met mijn oude S7.

hagedis bleef eventjes stil zitten.
Z66v4OC.jpg


kwal door glas(duhh)

was moeilijk, weinig light maar ze bewogen flink door stroming.

YKpsTPG.jpg


paar van de hond in Italie. helaas was het zicht naar de overkant niet zo goed.
2QDmW2t.jpg


rechteroor gaat fucked door post?
rTUhc1C.jpg


hier stond ik helaas echt verkeerd, maar de regenboog was me eerder nog niet gelukt.
kclDV87.jpg






dagje natuur.


zwembad op vakantie.


double rainbow


artis dingen


zonsopgang in de stad.
 
Kwam recht op mij af of haar jonkies te beschermen. Had ik ff geluk. Samsungs7 en Camera canon 1300D.

DJ 26-04 2 2 (1 van 1)-12.jpg


DJ 26-04 2 2 (1 van 1)-11.jpg


DJ 26-04 2 2 (1 van 1)-4.jpg


DJ 26-04 (1 van 1).jpg


20180504_163245.jpg


20170128_170533.jpg


20170128_081533.jpg
 
Laatst bewerkt:
net na zonsondergang even uit het raam gehangen en met de pro mode gespeeld.

zinUJfi.jpg


pRXzLnm.jpg
 
Tijdens het fietsen genomen. In het echt ziet het er mooier uit. Nostalgie filter gebruikt.

20180529_065931.jpg
 
Ff rondje door het bos.
Mobiel SamsungS7
20180530_184406.jpg


20180530_184650.jpg


Screenshot_20180530-191224.jpg


Canon camera + lightroom

schilpad-18.jpg
 
Laatst bewerkt:
6 jaar en super gezond gisteren moest hij naar de dierenarts.

20180601_131302.jpg
 
S7 Samsung. Maar ook foto's gemaakt met me canon. Moet zeggen met een filter erover maakt wel het verschil :p.

en je hebt er duidelijk ook wel een oog voor, jouw foto's zijn een stuk beter dan bij mij ( ondanks mijn s9)

net wat leuke spinnewebjes en de struiken onderweg naar de bus.
vond het wel wat hebben.

fZUOjec.jpg
 
In de zelfde spirit, klein krabje op het strand.
Ziet het er niet vanaf maar hij was maybe 1.5cm van poot tot poot.

IMG_20180608_195028_744.jpg
 
Ik ben een hobbyfotograaf die soms met een rugzak rondloopt waar voor vele duizenden euro's aan fotografie spullen in zit. Maar soms zie ik foto's voorbij komen van mobieltjes waardoor ik wel eens denk, waarom doe ik het mezelf nog aan om met zo'n joekel van een rugzak rond te wandelen :D Er zijn natuurlijk nog steeds veel redenen te bedenken, dar niet van, maar de telefoon wordt echt wel steeds bruikbaarder voor fotografie moet ik eerlijk bekennen.
 
Ik ben een hobbyfotograaf die soms met een rugzak rondloopt waar voor vele duizenden euro's aan fotografie spullen in zit. Maar soms zie ik foto's voorbij komen van mobieltjes waardoor ik wel eens denk, waarom doe ik het mezelf nog aan om met zo'n joekel van een rugzak rond te wandelen :D Er zijn natuurlijk nog steeds veel redenen te bedenken, dar niet van, maar de telefoon wordt echt wel steeds bruikbaarder voor fotografie moet ik eerlijk bekennen.

Met camera schiet je echt wel betere quality hoor maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb dan geen duizenden euro's aan spul gewoon een beginner cam.
Post hierboven is een foto met me mobiel en deze met de canon genomen. Ben sinds februari een beetje aan het rommelen met fotografie en voel me soms wel awkward met me camera om me nek haha.

Trouwens vanavond kans op lichtgevende wolken als het helder is. Dat zijn wel dope foto's. Ben alleen bang dat de omstandigheden vanavond weer ruk zijn.

Lschapp.jpg
 
Back
Naar boven