XXL Nutrition

Mobility WOD - " seminar " (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kixat

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
4.417
Waardering
305
Lengte
1m83
Ik zag via facebook dat er een re-broadcast is van een seminar die een tijdje geleden is gehouden, ik heb het zelf de afgelopen 3 uur gevolgd maar het gaat nog wel een paar uur door dus als mensen het nog willen volgen :

http://www.creativelive.com/live2

En als iemand het voor elkaar weet te krijgen om dit ergens gratis terug te kijken, stuur even een pm of gooi het hier neer :cool:
 
Kennis van die gast is de shit. De "atleten" die hij helpt vind ik persoonlijk wat minder interessant maar deze gast heeft echt goeie video's op YT.
 
Die gozer heeft echt enorm veel leerzame video's op youtube staan, pas het vaak toe in mijn recovery routine.
 
De stream is nogsteeds bezig, het gaat nu over mobiliteit van gewirhten en dan nu over de schouder.

Kelly is inderdaad een baas, zo onwijs veel kennis die je uit zijj filmpjes kan halen.
 
Voor degene die een deel gemist hadden/ het van begin af aan wilden kijken, ze herhalen het telkens en ik denk dat ze dit nog 38 uur gaan doen omdat dan het koopaanbod stopt. Nu begint het dus weer vanaf begin af aan en ik over een kwartier zal deel 1 weer beginnen met : The Mobility Paradigm +/- half 4 dus.
Rond half 5 zal dan de MobilityWOD princiepes aan de beurt zijn.
Rond half 6 zal het gaan over de ruggenwervel en torsie
Rond 6 zal het gaan over waar je bij mensen ziet dat het fout gaat
Rond half 7 over je eigen fouten zien
etc
etc
http://www.creativelive.com/courses/maintaining-your-body-kelly-starrett < naar beneden scrollen en je kan zien wat er allemaal behandeld word.
 
Laatst bewerkt:
Eeen toe was ie off air :( jammer is erg interessant
 
Ik heb al anderhalf jaar een tenniselleboog en geen hond die het kon oplossen . Tot ik zijn filmpje zag met die arm afspannen en in alle richtingen strekken .
 
Man heeft echt bizar veel kennis. Trouwens gaat toch niet gebeuren dat ik jou op FB heb hè Kixat? Had hem gisteren ook gedeeld via FB :p

7 dagen tot zijn boek binnen is :)
 
Man heeft echt bizar veel kennis. Trouwens gaat toch niet gebeuren dat ik jou op FB heb hè Kixat? Had hem gisteren ook gedeeld via FB :p

7 dagen tot zijn boek binnen is :)

Ik heb volgens mij 2-3 kevins op fb en 1 ervan traint maar die kijkt hier altijd rond als gast, dus ik denk niet dat ik jou op fb heb.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven