XXL Nutrition

Modafinil (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kent iemand hier het omzettings% van adrafinil naar modafinil?

300mg naar 200mg-150mg.

Mijn adrafinil is eindelijk onderweg, was out of stock van een Europese bron dus geen problemen met costums.


Ik heb lang modafinil gebruikt voor nachtshiften, dus kan direct zeggen of het gelijkaardig werkt.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Waarom Modafinil? Alle varianten in de racetam familie werken veel beter, met veel minder bijwerkingen.

hahahaha nee. Not even close. Zelfs prami and nefiracetam komen nog niet eens dichtbij, de enige waar je echt van voelt dat ze werken qua concentratie. De langdurige focus die je bij moda krijgt heb ik zelfs niet gehad bij dexamp en methylphenidaat, en het heeft veel minder bijwerkingen als die 2.

http://lesswrong.com/lw/jg6/literaturereview_on_cognitive_effects_of/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb de racetams allemaal gebruikt. Ik merkte van sommige combinaties wel wat. vaak wel maar een paar dagen, daarna niet meer. Maar het effect van niet moe worden zoals dat bij modafinil beschreven wordt, dat behaal je zowieso niet met die racetams.
 
300mg naar 200mg-150mg.

Mijn adrafinil is eindelijk onderweg, was out of stock van een Europese bron dus geen problemen met costums.


Ik heb lang modafinil gebruikt voor nachtshiften, dus kan direct zeggen of het gelijkaardig werkt.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------



hahahaha nee. Not even close. Zelfs prami and nefiracetam komen nog niet eens dichtbij, de enige waar je echt van voelt dat ze werken qua concentratie. De langdurige focus die je bij moda krijgt heb ik zelfs niet gehad bij dexamp en methylphenidaat, en het heeft veel minder bijwerkingen als die 2.

http://lesswrong.com/lw/jg6/literaturereview_on_cognitive_effects_of/

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

http://thoughtfoods.co.uk/eugeroics...dra&results=2#/size-bottle_of_60_caps_x_300mg

net sale aan de gang van mijn source.
Waar worden er in dat artikel racetams vergeleken met modafinil? Ik zie het niet staan hoor.

Ik lees wel dit op de volgende site:
"While Modafinil has recently undergone studies by various military organizations as a method to maintain pilot alertness during prolonged flight operations, Piracetam has been studied and shown to be safe and effective for more than 40 years.

In addition to dizziness, back pain, nausea and trouble sleeping, Modafinil has several potentially severe side effects, including allergic reactions, difficulty breathing and an irregular heart rate. The prescribing information also discloses that the risk of addiction and a fatal skin reaction known as Stevens-Johnson syndrome. Individuals taking Modafinil should avoid alcohol and be alert to the possibility of adverse interactions with other medications.

Piracetam has very few side effects, which have been shown to be mild and well tolerated. These include anxiety, depression, insomnia and irritability as well as weight gain and an increased libido."
http://piracetam.com.au/piracetam-vs-modafinil/

Lees hier toevallig nog een verhaal van een individu die het beide heeft geprobeerd:
"But it was also immediately clear that something was wrong. I would have waves of paranoia and mood swings. When on Modafinil, I started to have many OCD-like symptoms, getting stuck in whatever activity I started doing--whether it be something useful like working, or something useless like reading Wikipedia for 10 hours without being able to stop."
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=92932

Of deze:
3 Months of Active Psychosis Horror
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=82721

Hier staan nog meer dan 100 ervaringen met Modafinil;
http://www.erowid.org/experiences/exp.cgi?S1=217&OldSort=RDA_RA&NewSort=RDD&Start=0

http://brainmeta.com/forum/index.php?showtopic=22545
"It's safe of course but Modafinil causes long-term headaches, especially at higher doses or longer usages - along with some other nasty effects.[...] People end up addicted to crap like this and end up not getting quality sleep. That leads to psychosis for the most susceptible and slow degeneration for others.[...]Modafinil is basically a stimulant without much of the dopaminergic effects of amphetamines. It is not a healthy drug and causes net degeneration of the brain. Stick with the stuff that builds health rather than destroying it: the racetams!



Dus nee. Modafinil is in de verste verte niet veiliger dan piracetam. Nog niet misschien.
 
daar heb je wel gelijk in, maar qua werking verwacht ik toch ook wel een stuk meer van modafinil dan van die nootropics waar enkel subtiel iets van te merken viel naar mijn mening.
 
Waar worden er in dat artikel racetams vergeleken met modafinil? Ik zie het niet staan hoor.

Ik heb nog nergens een studie gevonden waar dat wordt gedaan.

Ik lees wel dit op de volgende site:
"While Modafinil has recently undergone studies by various military organizations as a method to maintain pilot alertness during prolonged flight operations, Piracetam has been studied and shown to be safe and effective for more than 40 years.

In addition to dizziness, back pain, nausea and trouble sleeping, Modafinil has several potentially severe side effects, including allergic reactions, difficulty breathing and an irregular heart rate. The prescribing information also discloses that the risk of addiction and a fatal skin reaction known as Stevens-Johnson syndrome. Individuals taking Modafinil should avoid alcohol and be alert to the possibility of adverse interactions with other medications.

Neem de bijsluiter van asperine er eens bij.

Piracetam has very few side effects, which have been shown to be mild and well tolerated. These include anxiety, depression, insomnia and irritability as well as weight gain and an increased libido."
http://piracetam.com.au/piracetam-vs-modafinil/

Wij van wc eend raden wc eend aan.

Lees hier toevallig nog een verhaal van een individu die het beide heeft geprobeerd:
"But it was also immediately clear that something was wrong. I would have waves of paranoia and mood swings. When on Modafinil, I started to have many OCD-like symptoms, getting stuck in whatever activity I started doing--whether it be something useful like working, or something useless like reading Wikipedia for 10 hours without being able to stop."
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=92932

Of deze:
3 Months of Active Psychosis Horror
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=82721

Hier staan nog meer dan 100 ervaringen met Modafinil;
http://www.erowid.org/experiences/exp.cgi?S1=217&OldSort=RDA_RA&NewSort=RDD&Start=0

En het grote merendeel is positief.

http://brainmeta.com/forum/index.php?showtopic=22545
"It's safe of course but Modafinil causes long-term headaches, especially at higher doses or longer usages - along with some other nasty effects.[...] People end up addicted to crap like this and end up not getting quality sleep. That leads to psychosis for the most susceptible and slow degeneration for others.[...]Modafinil is basically a stimulant without much of the dopaminergic effects of amphetamines. It is not a healthy drug and causes net degeneration of the brain. Stick with the stuff that builds health rather than destroying it: the racetams!

Forumpost. En een niet-onderbouwde ook.

Dus nee. Modafinil is in de verste verte niet veiliger dan piracetam. Nog niet misschien.

Hold the phone, wie zei er iets over veiliger? Ik heb het over effectiviteit. Piracetam doet met een heel hoop mensen niks tot quasi niks. Op Modafinil kan ik 8 uur aan een stuk studeren zonder brain fog of "lezen zonder te lezen", en nachtshiften zijn een breeze.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lux_
Ik heb nog nergens een studie gevonden waar dat wordt gedaan.



Neem de bijsluiter van asperine er eens bij.



Wij van wc eend raden wc eend aan.



En het grote merendeel is positief.



Forumpost. En een niet-onderbouwde ook.



Hold the phone, wie zei er iets over veiliger? Ik heb het over effectiviteit. Piracetam doet met een heel hoop mensen niks tot quasi niks. Op Modafinil kan ik 8 uur aan een stuk studeren zonder brain fog of "lezen zonder te lezen", en nachtshiften zijn een breeze.
Wat werking betreft merk je (bewust) misschien minder, maar over de lange termijn ben je wel beter af.
En je hebt het over niet-onderbouwde forumposts? Ironisch :)
Je claimt dat modafinil veel minder bijwerkingen heeft dan de 2 racetams die je noemde, en vervolgens post je een irrelevante link, waar dat helemaal niet uit valt op te maken. Oftewel, jouw post was ook niet onderbouwd.
En dan daarbij, neem ik iemand op het forum van Brainmeta veel serieuzer dan jou, nothing personal. Maar dit forum is voor neurologie studenten etc die zelf de effecten onderzoeken, kan je dus best serieus nemen.

En het grote merendeel is positief? Alsof je ze allemaal gelezen hebt...
Maar ook al zou dat zo zijn, so what? Ik ben blij dat jij niet bij de inspectie voor de gezondheidszorg of iets dergelijks zit, want jij zou gewoon alle medicijnen goedkeuren als het merendeel positief is. Dat er een groepje mensen is die erdoor in een psychose belanden telt voor jou blijkbaar niet.
Waarom denk je dat ze de afgelopen jaren weet ik veel hoeveel medicijnen uit de handel hebben gehaald? Niet omdat de mensen met bosjes doodvallen, maar als er enkele overlijden of andere gekke klachten eraan overhouden dan is dat al genoeg. Zo werkt dat, en niet van:"Het merendeel is positief dus dat er sommige mensen een psychose van krijgen boeit niet".
Zelfs al zijn er GEEN doden gevallen, maar worden er enkel fouten in het onderzoek gemaakt, dan worden ze al uit de handel gehaald;
http://www.joop.nl/leven/detail/artikel/30497/


Maar als jij een psychose voor lief wil nemen, be my guest.


http://brainmeta.com/forum/index.php?showtopic=22545
"The point is modafinil is a drug, just like meth, and over stimulation of the nervous system in the long run will totally destroy your performance. You wouldn't believe how many student I see taking Adderall for a week straight to cram for an exam, only to fail because they are no longer capable of even basic functioning after that kind of strain."
 
Laatst bewerkt:
Je claimt dat modafinil veel minder bijwerkingen heeft dan de 2 racetams die je noemde

Nee. Ik claim dat modafinil veel effectiever is, en de bijwerkingen relatief miniem. En qua bijwerkingen zit je outliers te selecteren en te doen alsof dit relevant is, en een post die moda met meth vergelijkt alsof alles stims gelijkaardig zijn, dan kan je het evengoed doen met cafeine. Ik heb deze niet, en de bijwerkingen die je aanhaalt zijn redelijk snel zichtbaar. Jouw psychose-argument vergeet dat er in die experience ook welbutrin is gebruikt.

De enige reden dat ik racetams heb geprobeert is dat een jaar aan racetams evenveel kost dan een maand moda, en ze legaal te importeren zijn/waren.
 
Laatst bewerkt:
Nee. Ik claim dat modafinil veel effectiever is, en de bijwerkingen relatief miniem. En qua bijwerkingen zit je outliers te selecteren en te doen alsof dit relevant is, en een post die moda met meth vergelijkt alsof alles stims gelijkaardig zijn, dan kan je het evengoed doen met cafeine. Ik heb deze niet, en de bijwerkingen die je aanhaalt zijn redelijk snel zichtbaar. Jouw psychose-argument vergeet dat er in die experience ook welbutrin is gebruikt.

De enige reden dat ik racetams heb geprobeert is dat een jaar aan racetams evenveel kost dan een maand moda, en ze legaal te importeren zijn/waren.
Je post(over bijwerkingen) had betrekking op dexamp en methylphenidaat, niet gezien. Excuus.

Maar ben eerlijk kerel, wanneer heb jij ooit verhalen gehoord dat mensen bijvoorbeeld van aspirine(die jij als voorbeeld aanhaalde) in een psychose zijn belandt? Of iets soortgelijks. Ik weet wat er op de bijsluiter van aspirine staat, maar dat is niet te vergelijken met modafinil want de kansen dat je van aspirine bijvoorbeeld nierfalen(zeer zeldzame bijwerking) krijgt zijn vele malen kleiner dan de kans dat je van modafinil naar de klote gaat. Als je het alleen al statistisch gaat bekijken, hoe bekend is die site met al die verhalen nou? Ik had er nog nooit van gehoord en ik neem aan jij ook niet. Het feit dat er zelfs op een vrij onbekende site zoveel verhalen staan over bijwerkingen, doet mij vermoeden dat die bijwerkingen zich vaker voordoen dan jij denkt.

Dat zie ik zo al aan alle verhalen van ervaringsdeskundigen. Er zitten er echt genoeg tussen die min of meer zeggen, nooooooit meer. Ik neem dat serieus, en ik snap niet waarom jij niet. Oke, je gebruikt het zelf en hebt geen last van bijwerkingen. Maar net zoals bij de racetams, de werking is niet direct merkbaar of op de achtergrond. Wat vertelt jou dat modafinil niet op de achtergrond jouw hele brein aan het verneuken is?

Sorry maar ik zou me daar echt wel druk om maken als ik al die verhalen lees. Ik wilde het eigenlijk nog gaan bestellen na je eerste post maar toen dacht ik, toch maar even googelen. Nu is er geen haar op mijn hoofd meer die er aan denkt.

p.s. geloof me, ik vind het best jammer, want ik ben eigenlijk exact op zoek naar zo'n effectieve drug als modafinil, maar ik durf het gewoon niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Heb je ze ondertussen al geprobeerd?
Jup.

Tot nu toe wel maar een halve tablet, maar ik merk wel degelijk dat ik het op heb. Het is onderhand een cliche als je internet zo afstruint naar informatie over modafinil, maar de eerste keer dat ik een half pilletje pakte heb ik wel degelijk mijn hele kamer opgeruimd, zo secuur zoals ik in jaren niet meer gedaan heb.

Tweede keer(ook een half pilletje) was ik wel een beetje wazig maar dat zal wel aan mij liggen. Beetje een ongemakkelijk/jetlag-achtig gevoel. Wat vreemd is want modafinil wordt door sommigen ook gebruikt om jetlag tegen te gaan...

Derde en laatste keer(toevallig gister) voelde ik me ook prima. Goede focus.

Volgende keer ga ik wel een hele proberen, ben benieuwd hoe ver de focus nog gaat toenemen.
 
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren! Is het bij jou ook een poeder met een roze kleur? En de smaak vond ik alvast niet aangenaam :p
Over 1-3 weken is het binnen :)
 
Iemand hier ervaring met modafinil? Zit er een groot verschil tussen de werking van adrafinil en modafinil?
 
Iemand hier ervaring met modafinil? Zit er een groot verschil tussen de werking van adrafinil en modafinil?

Ik heb adrafinil al geprobeerd. Maximale dosis die ik geprobeerd heb, was ongeveer 550 mg (terwijl powdercity een dosis van 300 mg aanraadt). Amper iets van gemerkt én het blijkt ook zwaarder te zijn voor de lever in vergelijking met modafinil!
 
Heb net 1 gekregen van collega (modafinil 100mg)
Straks ff proberen [emoji41]
 
Over 1-3 weken is het binnen :)
Is nog niet binnen, maar bedacht me later pas dat ik voor $63.07 aan poeders heb besteld daar, word ik nu genaaid met importkosten (21%?)? :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Schijnbaar ook nog inklaringskosten vanaf 22 euro :fuu:

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Ah het is toevallig nu binnengekomen, ze hebben gejokt over het bestelbedrag :cool::cool:
 
Zojuist 200mg modafinil genomen, ben benieuwd wat het gaat doen met me
 
300, 450 en 600 mg Adrafinil geprobeerd op verschillende dagen. Merk er geen fuck van, behalve dan stinkende urine op de hoogste dosis :(

Zojuist 200mg modafinil genomen, ben benieuwd wat het gaat doen met me
Jij gaat waarschijnlijk niet slapen vanavond :p
 
300, 450 en 600 mg Adrafinil geprobeerd op verschillende dagen. Merk er geen fuck van, behalve dan stinkende urine op de hoogste dosis :(


Jij gaat waarschijnlijk niet slapen vanavond :p

Merk het wel haha
Voelde me vandaag echt heel scherp en alert, ook qua nadenken
 
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren! Is het bij jou ook een poeder met een roze kleur? En de smaak vond ik alvast niet aangenaam :p
Oeps, vergeten op te reageren! Het heeft een licht rozige tint inderdaad, zeker niet spierwit. De smaak vond ik ook niet aangenaam, maar ik ben erger gewend (phenibut) :p
Morgen 750 mg adrafinil. Als dat ook niet werkt geef ik het denk ik op... of misschien toch een keer 900 mg proberen :o

Merk het wel haha
Voelde me vandaag echt heel scherp en alert, ook qua nadenken
Hoeveel uur werkte het goed?
 
Back
Naar boven