MuscleMeat

Model wanted (no full nudity)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mongraffito

Novice
Lid geworden
12 mei 2014
Berichten
9
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
19%
Obscure maar getalenteerde beeldhouwer (geen galeries of musea, gewoon eigen plezier en soms Etsy), woonachtig in Den Haag.
Een keer per maand op zoek naar een model. Ik kan slechts vijftig betalen voor één sessie, geen volledige naaktheid. Posities zijn niet ingewikkeld en duren niet langer dan 40 minuten. Zodra je de pose aanneemt, maak ik amateurfoto's vanuit verschillende hoeken.
Je hoeft geen kampioen te zijn, maar ik heb een model nodig waarvan de spierdefinitie duidelijk is, zodat ik kan zien wat ik beeldhouw.
Er is een overeenkomst getekend dat de foto's nergens zullen worden gepubliceerd.
 
Wil je mij eens sculpten?

20200419_205547.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
RFFNCK Echt wat voor jou en je mooi zwangerschapsbuikje!
 
  • Like
Waarderingen: LM
Kunnen jullie niet samen? Een homo erotisch beeld lijkt me heel mooi. Past perfect in mijn voortuin (liefst in wit marmer).
😍 Dit is wel een heel goed idee, alleen ik weet niet of ze genoeg marmer heeft voor RFFNCK zijn derde been😽

En tevens behoort een standbeeld van ons samen een prominentere plek te krijgen, Amsterdam centraal station maybe? Dan in fucking Helmond....🤡
 
Kunnen jullie niet samen? Een homo erotisch beeld lijkt me heel mooi. Past perfect in mijn voortuin (liefst in wit marmer).
een zwart marmeren beeld IN een wit marmeren beeld. wil wel poseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven