XXL Nutrition

Aankondiging Moderator gezocht voor de PL/S/G sectie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big-T kan aan de hand van dit Topic al wel enkelen "kandidaten" van zijn lijstje schrappen.
Er worden hier namen genoemd en er zijn mensen die zichzelf naar voren schuiven die dan vervolgens weer zo mod-onwaardig reageren dat ze mijns inziens sowieso niet in aanmerking komen.

Neutraal, onbevooroordeeld, correct, vriendelijk, redelijk, realiteitszin lijken me in deze ook wel key-woorden.

Sws moeten de mensen die zichzelf naar voren schuiven het imo niet worden.

Om het dan maar officieel te doen:

Ik nomineer @diaephi en @sanca

Lol wie wil er nou moderator worden van de dikkies club

:s

• Like
Waarderingen: RFFNCK en Vonk
Overigens nomineer ik zelf @sanca de meester van het wereldwijde web met een overvloed aan vrije tijd.

Sws moeten de mensen die zichzelf naar voren schuiven het imo niet worden.

Om het dan maar officieel te doen:

Ik nomineer @diaephi en @sanca

Bedankt voor de nominatie maar in juni vervalt mijn zee van vrije tijd normaal en zal ik hoogstwaarschijnlijk terug enkel 's avonds online zijn hier

Bedankt voor de nominatie maar in juni vervalt mijn zee van vrije tijd normaal en zal ik hoogstwaarschijnlijk terug enkel 's avonds online zijn hier
Elke avond even de bezem er doorheen hier. Gewoon filteren op "the wasp" of "Meaantje" en je bent zo klaar. :P

Misschien tijd voor een poll @Big-T ?

Elke avond even de bezem er doorheen hier. Gewoon filteren op "the wasp" of "Meaantje" en je bent zo klaar. :P

zou thewasp dan geen goede mod zijn? die weet altijd alle relletjes als eerste te vinden.

ok misschien komt het ook wel omdat hij een groot gedeelte uitlokt

• Like
Waarderingen: RockOfAges, Zeenius en DieNase
Ik wil ook graag moderator zijn.

Mvg,
Marc100

Wat heb ik jou misdaan? Kun je me een post van mij aanwijzen die volgens de regels een kaart waard zou zijn? Wat is dit nou weer.
Is gewoon een grapje omdat broken bat zegt dat je een groot gedeelte van de relletjes zelf uitlokt. -> uitlokken is een kaart waard soms, snap je? Ik kan het weten ja, mijn vorige account is niet voor niets gebanned. :D
Zoek er niet gelijk wat achter man. :P

Is gewoon een grapje omdat broken bat zegt dat je een groot gedeelte van de relletjes zelf uitlokt. -> uitlokken is een kaart waard soms, snap je? Ik kan het weten ja, mijn vorige account is niet voor niets gebanned. :D
Zoek er niet gelijk wat achter man. :P

Ik ben wel bereid om toe te geven dat ik regelmatig wat dingen post waarvan ik weet dat ze voor veel mensen provocerend zijn, ja. Dat klopt wel.

• Like
Waarderingen: DieNase en Pleurklaat
Dat is dan ook niet zo moeilijk aangezien genoeg mensen op dit forum het al provocerend vinden als je uberhaupt iets inhoudelijks zegt ipv deel te nemen aan de wauw sterke training echt ziek man respect petje af circle jerk :roflol:

• Like
Waarderingen: Fallingout, RockOfAges, crotchfit en 7 andere personen
Dat is dan ook niet zo moeilijk aangezien genoeg mensen op dit forum het al provocerend vinden als je uberhaupt iets inhoudelijks zegt ipv deel te nemen aan de wauw sterke training echt ziek man respect petje af circle jerk :roflol:

wow ziek sterke post meis echt goed gezegt wauwie ik ben het zoooooooooo met je eens :heart::heart::clap::clap:

• Like
Waarderingen: meaantje, RFFNCK, mat en 1 andere persoon
wow 7 minuten geleden gepost en meteen al 4 likes echt keiharde kliekjesvorming op dit forum sws kan die pleurklaat onmogelijk objectief zijn

Als het topic wie moderator wordt uitloopt in een rel hebben we dan een soort relception die zichzelf moet oplossen aangezien de toekomstige handhaver er midden in zit?

• Like
Waarderingen: RFFNCK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven