MuscleMeat

moderator worden

Waardering
3
Hoe kan je dit eigenlijk doen? Kan iedereen dat worden op dit board, of word dat beslist door bepaalde mensen?
Ik zie het wel zitten om hier moderator te worden! Het is hier een erg cool board, buiten het feit dat goede artikels zomaar zonder boe of ba worden weggehaald.

de beuk zei:
Hoe kan je dit eigenlijk doen? Kan iedereen dat worden op dit board, of word dat beslist door bepaalde mensen?
Ik zie het wel zitten om hier moderator te worden! Het is hier een erg cool board, buiten het feit dat goede artikels zomaar zonder boe of ba worden weggehaald.
Voor zoveer ik weet worden hier (bijna) geen nieuwe mods aangenomen..je word al helemaal niet gekozen als je je zelf zo aanprijst!
misschien als je iets te bieden hebt, je bent bijv. fysiotherapeut of dietist/nutrionist dat je dan een mod positie kan vervullen..

ff serieus :D:

de capaciteiten van iemand die opvalt op het gebied van steroiden, voeding, training of in het algemeen gewoon erg toegewijd is. (zo werkt het vrijwel op ieder board) worden besproken in de modsectie. Zo af en toe is er iemand die een duidelijke toevoeging kan bieden aan de moderatorgroep en dan wordt er overlegd of er daadwerkelijk nog iemand nodig is.

Zoiets gebeurt dus eerder als er een paar mods weinig tijd meer hebben.

Je hoeft jezelf dus niet aan te prijzen. Als de vraag er is om een nieuwe mod dan krijg je vanzelf een aanbod als we jou zien als een goede toevoeging.

Natuurlijk is het niet verkeerd dat we nu al weten dat je wellicht bereid bent :D

dus als je nu een voedingcoïtuspert nodig had kon dandy wel eens mod worden?

want een voedingexpert-mod hebben we nog niet dacht ik zo...

:(

@dandy; ;)

Terug
Naar boven