MuscleMeat

Moderators. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik dit een heel goed forum vind. Maar toch is er een klein minpunt...
Het aantal moderators groeit met de dag en daardoor heeft mod zijn hier geen waarde meer.
Als iemand al na 20 posts hier mod wordt, waar gaat dit naartoe?

Ik vind dat er een beperkt aantal mods zou moeten zijn, en de eisen om mod te worden, zouden veel hoger moeten liggen.
Want ik heb hier een recente mod al een aantal kemels zien neerpennen omtrent training, voeding.... waar ik me toch ernstige vragen bij stel.

Allez, ik zal stoppen met zagen nu.
 
Laatst bewerkt:
Zo gemakkelijk gaat het niet hoor, dit word allemaal eerst besproken in het moderator forum.
Dus geen enkele mod hier is zomaar eruitgepikt hoor, integendeel ben juist heel kieskeurig als het daarop aankomt.

Ik denk dat je op Ilya mikt over die 20 posts, eerst en vooral het waren geen 20 posts en verder ken ik die gozer al van de eerste keer dat ik met een board begon en ken zijn kwaliteiten...dus waarom zou ik dan wachten?
 
Originally posted by Geoffke
Want ik heb hier een recente mod al een aantal kemels zien neerpennen omtrent training, voeding.... waar ik me toch ernstige vragen bij stel.

Als je het niet eens ben met bepaalde aanbevelingen dan moet je dit uiten, samen met de reden waarom je het niet eens ben. Mischien dat iemand zich dan kan verdedigen.


Dit geld trouwens voor iedereen en alles waar je het niet mee eens ben
 
Ik hoop idd niet dat je het over mij hebt.

T and me go back a longgggggggg way, daar gaat he verder niet om.

samen met 3xl, Zwier, T en vele anderen hebben we EHF gemaakt tot wat het nu is. Startpagina afgekraakt :D en zijn we nieuwe boads begonnen.

HET gaat me om DIE KEMELS !!!!!!!!!!
welke ernstige vragen ??????????
 
Ik vraag me dat ook af ja. Oh ja, en niet iedereen is mod in alle afdelingen. Het kan dus best dat iemand 1 afdeling moderate (of hoe dat heet) en in een andere afdeling gewoon niet zoveel verstand van zaken heeft. Ik zou mij bjiv. ook niet op het AS-board hoeven te vertonen met aanbevelingen, daar weet ik gewoon geen fluit vanaf en ik ben ook de eerste om dat toe te geven.
 
koel... ik had niet eens gezien dat jij ook moderator was geworden WEG2... :)

zijn er wel veel geworden ja, maar neem aan dat ze dat niet zomaar zijn geworden. als je veel nuttige kennis hebt, dan ben je 't wel waar om mod te zijn toch...

aangezien ik veel kennis heb van nutteloze dingen, wil ik best moderator worden van een nutteloos forum... oh wacht, die zijn er niet... :D
 
Vaak komt het ook doordat de vaste kern elkaar gewoon al lang kent.

Van de 17 mods die hier zijn, ken ik er geloof ik een stuk of 15 al van eerdere boards. Onderling hoeven we ons niet meer te bewijzen, omdat we elkaars posts gelezen hebben op andere boards.

Het board van marcus, het EHF board waar ik ook moderate of het board van Smalluser waar ik eveneens moderate.

T heb ik al een jaar in mijn msn-lijst staan en daarbij reeds velen van dit board die eveneens op de andere boards komen.

Onbegrip bij mensen die wateengedoe en mij dan niet kennen (denk dat het dan vooral over mij gaat) komt dan vaak omdat ze mij niet kennen en me zien als nieuweling dus wat komt ik nou vertellen tegen iemand die alweer maanden op dit board hangt. Mocht je dat overigens willen veranderen dan ben ik absoluut niet te beroerd om mijn mail te geven in pm.

Ik raad je eveneens aan om in het voorstelrondje even naar mijn post te kijken.
Overigens moet nog eenmaal gezegd worden dat kennis niet afhankelijk is van het aantal posts dat iemand heeft. Patrick en John zijn bijvoorbeeld absoluut zeer op de hoogte van AS. Dan kun je, zoals Wateengedoe ook al opmerkte, 4000 posts hebben maar indien je je daar niet mee bezig houdt of hield dan heb je ook niets in te brengen.

Mochten meer mensen toch tegen mijn aanstelling als mod zijn, dan hoor ik dat graag nu en zal ik me terugtrekken.
Ik wil niet te boek staan als het vrindje van T en vandaar moderator. Ik geloof dat ik mijn strepen reeds verdiend heb op andere boards. Mocht ik dat hier nog eens moeten doen dan maak ik daar ook niet zo'n groot probleem van.
 
Originally posted by Ilya
Onbegrip bij mensen die wateengedoe en mij dan niet kennen (denk dat het dan vooral over mij gaat)
Ja, denk ik ook, want iemand die mij op dit board nou nog over het hoofd gezien heeft, moet wel goed scheel kijken ;)
 
Het aantal moderators is ook onlosmakelijk verbonden met het aantal members en de activiteit. Dit is een druk bezocht forum, als elke afdeling maar 1 moderator heeft, dan zal die persoon een dagtaak hebben om dat allemaal bij te houden.
Verder zijn de moderators mede bepalend voor de sfeer op een forum, daarom zal een nieuwe moderator met zorg gekozen moeten worden. We kunnen er wel op vertrouwen dat dit op dit forum ook met zorg gebeurt.
 
Zolang de mods goed zijn uitgekozen (en bij welke sectie) is het toch geen probleem dat er meerdere mods zijn op dit bord. In mijn ogen hoort het gewoon te gaan op de kwaliteit van de persoon met de info waarmee hij komt. Een leuk aantal posts heb je zo als je wilt, echter zeggen 10 informatieve posts meer over de kwaliteit van een persoon dan 100 onzin posts.
 
another thread came alive..

en wijsheid komt met de jaren ... he Robin ;)
 
Wat ik wel vreemd is is dat ik nog altijd niet gevraagd ben om te modereren!!
 
goh hoe zou dat nou komen oli :P
 
Back
Naar boven