Fitness Seller

Moderne Bodybuilders Worden Te Groot

Moderne Bodybuilders Worden Te Groot


  • Totaal stemmers
    312

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Who cares wat 100 willekeurige mensen ervan vinden? Als je aan 100 willekeurige mensen vraagt wie een mooier fysiek heeft "Arnold" of "Enrique Iglesisas" wordt het ook geen flawless victory voor Arnold.. hoogstwaarschijnlijk verliest hij het zelfs.

Je hebt een punt :roflol:
 
ik vindt het de nieuwe generatie bodybuilders lelijk
vroeger zagen ze der prefect uit(steeve reeves,reg park,arnold,etc.)
 
Pro BB draait om massamonsters. Als je de freaks niet wilt zien ga je toch lekker naar natural wedstrijden.

Wat het steeds groter worden van de pro's betreft, binnen enkele tientallen jaren zal er hoe dan ook een einde komen aan de groei (voor zover er nog veel groei mogelijk is), het menselijk lichaam kan immers geen 300 kg (om maar een getal te noemen) aan spiermassa ondersteunen.
 
Zeker mee eens. Te veel aandacht voor massa en te weinig voor ware defenitie en symmetrie.
 
Kunnen niet groot genoeg zijn imo...
 
Pro BB draait om massamonsters. Als je de freaks niet wilt zien ga je toch lekker naar natural wedstrijden.
Ik denk niet dat het gaat om wat ik of anderen willen zien, maar over waar we met deze sport discipline naartoe willen. Willen we meer opgeblazen, volgespoten en steeds meer onesthetische freaks in de toekomst, en hun het bb laten vertegenwoordigen? Of willen we een evolutie binnen bb, die streeft naar esthetiek, symmetrie, balans, kwaliteit en gezondheid?

Niet vergeten dat de IFBB pro's de TOP moeten voorstellen, m.a.w. het ultieme wat er te bereiken valt, 'the best'. Het lijkt met niet opportuun als zij een negatieve reputatie behouden en zo de hele zaak in slecht daglicht plaatsen.

Wat het steeds groter worden van de pro's betreft, binnen enkele tientallen jaren zal er hoe dan ook een einde komen aan de groei (voor zover er nog veel groei mogelijk is), het menselijk lichaam kan immers geen 300 kg (om maar een getal te noemen) aan spiermassa ondersteunen.
Er komt een moment dat het helemaal nergens meer over gaat. Die grens is eigenlijk al bereikt... Vooral dingen als synthol moeten gewoon absoluut eruit. Er moeten meer tests komen, zodat de geleverde prestatie meer waarde krijgt.
 
Het ziet er echt niet uit als je zo groot bent als die pro's. Snap niet dat mensen dat als streven zien, te lomp voor woorden. Naturelmaxen, zoals bijv. G-men, ziet er wel goed uit.

Zonder anabolen zouden de huidige top nog steeds de huidige top zijn alleen dan een stuk estethischer en minder reputatiebeschadigender.
 
Opzich vind ik het erg indrukwekkend hoe groot ze kunnen worden maar van mij mag het wel iets minder HUGE :eek:
 
Vind het niet mooi meer. Wel indrukwekkend, maar das wat anders. Moet zeggen dat ik zelf ook niet streef naar monsterlijke massa
 
Ik denk niet dat het gaat om wat ik of anderen willen zien, maar over waar we met deze sport discipline naartoe willen. Willen we meer opgeblazen, volgespoten en steeds meer onesthetische freaks in de toekomst, en hun het bb laten vertegenwoordigen? Of willen we een evolutie binnen bb, die streeft naar esthetiek, symmetrie, balans, kwaliteit en gezondheid?

is dat niet waar bodybuilding om draait? ???
 
Nope, niet voor mij althans.
 
??? Het lijkt me dat je sport voor jezelf.

dat zegt hij toch ook. En verder valt het niet te ontkennen dat je bodybuilding ook doet om door anderen gezien te worden.
 
dat zegt hij toch ook. En verder valt het niet te ontkennen dat je bodybuilding ook doet om door anderen gezien te worden.
Ik spreek dat niet tegen, wat ik zeg is dat je niet hoeft toe te geven aan mensen die bb puur als een freakshow zien, waarbij de bb zelf als circusclowns op het podium moeten dansen om hun abnormale, steeds grotere lichamen te vertonen voor het shockeffect dat een bepaald publiek opzoekt. We moeten maar eens nieuwe principes gaan invoeren, trouwens zien we al dat de ifbb dit zelf ook stillaan begint in te zien gezien hun laatste keuze van Olympia winnaar.
 
Ik spreek dat niet tegen, wat ik zeg is dat je niet hoeft toe te geven aan mensen die bb puur als een freakshow zien, waarbij de bb zelf als circusclowns op het podium moeten dansen om hun abnormale, steeds grotere lichamen te vertonen voor het shockeffect dat een bepaald publiek opzoekt. We moeten maar eens nieuwe principes gaan invoeren, trouwens zien we al dat de ifbb dit zelf ook stillaan begint in te zien gezien hun laatste keuze van Olympia winnaar.

Wat iemand mij toch echt moet uitleggen is waar het idee vandaan komt dat Dexter minder freak is is dan Jay, want die gast is net zo'n chemische fabriek als de rest van de Mr. O lineup met als enige verschil dat zijn gut iets minder groot is.
 
Die gut is toch al een begin, dat chemische tja dat is niet voor morgen dat snap ik ook wel.
 
Kan me niet groot genoeg, ik vind het alleen maar fascinerend hoe het zo snel is gegaan met van klein naar groot, als het maar een beetje in verhouding staat, dus niet een gut die breder is dan de rug :D. Maar de sport heet bodybuilding, en niet bodyarchitecting waarbij precíes alles symmetrisch moet kloppen. Als het maar niet ten koste gaat van de gezondheid.
 
Mikeh18 zijn foto volstaat bij mij als perfectie ongeveer, ik houd niet van die mega stierenlichamen, no offense ;), heb er wel bewondering voor maar vind het niet mooi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven