AndroidHealthClinic

modieuze nederlanders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar dan hebben ze van die spillebeentjes die dunner zijn dan mijn armen.. Zo broek benadrukt dat extra wat het gewoon lelijk maakt :P V hals vind ik ook nog wel kunnen, maar zo hele diepe hals is gewoon niet mooi met een kippenborstje.. Ik draag het zelf ook niet :p
ja indd het lijkt soms echt of ze hun benen ieder moment kunnen breken. al zie je ook wel dikke mensen die skinny jeans aanhebben :o scheuren bijna eruit als ze gaan zitten.

hoe zitten eigenlijk in het algemeen tapered fit broeken/jeans? zijn die erg strak bij de kuiten?
 
ja indd het lijkt soms echt of ze hun benen ieder moment kunnen breken. al zie je ook wel dikke mensen die skinny jeans aanhebben :o scheuren bijna eruit als ze gaan zitten.

hoe zitten eigenlijk in het algemeen tapered fit broeken/jeans? zijn die erg strak bij de kuiten?

Ja precies, dat dus.. dikke mensen in skinny is ook hopeloos ja.. :P

Weinig ervaring met die broeken, maar ligt er ook maar net aan hoe groot je kuiten zijn denk ik.
 
oke thanks voor de tips guys,
en nog een comment voor een gozer:
nederlandse meisjes zijn anders heel makkelijk op vakantie hoor (den haag) , zeker na een breezertje of 4.
 
lol mode topic op dbb, gaat dat hier veranderen in elleforum ?
 
lol jij gaat in je joggingbroek opstap?
 
lol mode topic op dbb, gaat dat hier veranderen in elleforum ?
Waarom zou het veranderen in een elleforum als je over mode praat?
als je buf wil worden is je kleren keuze ook heel belangrijk :D
 
Vraag een vriendin met je mee shoppen die (een beetje) smaak heeft
 
Mode is vaak nogal raar vind ik.

Mijn zus die zit namelijk in de mode. Dan draag ik iets en dan krijg ik opmerkingen naar mijn hoofd dat het er niet uit ziet, en een jaartje later draag ik het weer/nog steeds en als het dan toevallig in is dan krijg ik compimenten van haar??

Ik loop wel ietsjes met de mode mee maar zodra ik iets niet mooi vind dan draag ik het ook absoluut niet ook al draagt bijna iedereen het.
 
Mode is vaak nogal raar vind ik.

Mijn zus die zit namelijk in de mode. Dan draag ik iets en dan krijg ik opmerkingen naar mijn hoofd dat het er niet uit ziet, en een jaartje later draag ik het weer/nog steeds en als het dan toevallig in is dan krijg ik compimenten van haar??

Ik loop wel ietsjes met de mode mee maar zodra ik iets niet mooi vind dan draag ik het ook absoluut niet ook al draagt bijna iedereen het.

je moet niet mee doen met bepaalde hypes. bijv. nu die stone island. iedereen draagt ze opeens. dan zie je eruit alsof je geen eigen stijl heb maar gewoon kopieert :p
 
blij dat ik een rockabilly ben, verplicht NIET meedoen met de rest en doen alsof je in de jaren 50 gestopt bent met kleren kopen en van kapsel wijzigen, HEERLIJK. Mode sucks, lekker jezelf zijn (lees; jezelf niet voor de gek houden). Damn die koppen als ik met me bakkebaarden en kuif door de stad loop. Maar once the shirt comes off........

Gezever altijd over mode, te weinig mensen die tegenwoordig zichzelf durven zijn, aandoen wat anderen ook aandoen. BAH
 
blij dat ik een rockabilly ben, verplicht NIET meedoen met de rest en doen alsof je in de jaren 50 gestopt bent met kleren kopen en van kapsel wijzigen, HEERLIJK. Mode sucks, lekker jezelf zijn (lees; jezelf niet voor de gek houden). Damn die koppen als ik met me bakkebaarden en kuif door de stad loop. Maar once the shirt comes off........

Gezever altijd over mode, te weinig mensen die tegenwoordig zichzelf durven zijn, aandoen wat anderen ook aandoen. BAH

ben jij een soort technoviking??
[Link niet meer beschikbaar]
 
blij dat ik een rockabilly ben, verplicht NIET meedoen met de rest en doen alsof je in de jaren 50 gestopt bent met kleren kopen en van kapsel wijzigen, HEERLIJK. Mode sucks, lekker jezelf zijn (lees; jezelf niet voor de gek houden). Damn die koppen als ik met me bakkebaarden en kuif door de stad loop. Maar once the shirt comes off........

Gezever altijd over mode, te weinig mensen die tegenwoordig zichzelf durven zijn, aandoen wat anderen ook aandoen. BAH
16%:trollfacex:
 
Gast doe gewoon je eigen ding. Koop wat je zelf mooi vindt. Er is niks mis mee om de mode wat in de gaten te houden maar dan bepaal ik gewoon zelf of ik die rage wel of niet iets vind.

Sent from my Radar C110e using Board Express
 
T-shirts van de H&M, Levi strauss er onder. Dat is hoe ik rol.
 
lol mode topic op dbb, gaat dat hier veranderen in elleforum ?

Ik denk dat er aardig wat trainen met als grootste motivatie aantrekkelijker te zijn voor de vrouwen. Dus vind het niet zo gek.

Een goeie kledingstyle gaat je meer helpen dan wat spieren als je het mij vraagt.
 
Mode is vaak nogal raar vind ik.

Mijn zus die zit namelijk in de mode. Dan draag ik iets en dan krijg ik opmerkingen naar mijn hoofd dat het er niet uit ziet, en een jaartje later draag ik het weer/nog steeds en als het dan toevallig in is dan krijg ik compimenten van haar??

Ik loop wel ietsjes met de mode mee maar zodra ik iets niet mooi vind dan draag ik het ook absoluut niet ook al draagt bijna iedereen het.

Komt omdat zo'n mensen in 'group think' zitten , kudde dieren maw. Ze dragen niet iets omdat ze het zelf mooi vinden maar om het 'in' is en omdat andere mensen het mooi vinden.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 20:24 ----------

Ik denk dat er aardig wat trainen met als grootste motivatie aantrekkelijker te zijn voor de vrouwen. Dus vind het niet zo gek.

Een goeie kledingstyle gaat je meer helpen dan wat spieren als je het mij vraagt.

Het feit dat jij je kleren the shit vindt is vele malen belangrijker dan de kleren zelf.
 
Back
Naar boven