AndroidHealthClinic

modieuze nederlanders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xhamster

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
45
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Gegroet,
overlaats was ik in eindhoven en maastricht , het viel mij enorm op dat jullie wat voor staan op vlak van mode :).

Weet iemand een online site waar voorbeelden staan van modieuze casual kledij?
Nu ik vrijgezel ben moet ik mijn kleren weer zelf samenstellen. Ik heb (blijkbaar) geen goede smaak:o

Via esprit.be staan wel een aantal voorbeelden maar ik vind het te basic/nerdy.
Verder vind ik het nederlands volkje veel sympatieker dan de belgjes hier. Overeral waar je gaat of staat zegt iemand wel 'hoi hoi' of hey :) mischien moet ik wel eens verhuizen naar nederland. Mooie chicka's ook.
Plz tell me more.
groetjes
 
Laatst bewerkt:
zara heeft ook altijd toffe kledij vind ik. Niet duur en toch trendy.
 
nja , meestal ga ik naar de sting , zara , h&m , jack n jones , maar ik zou een voorbeeld site willen hebben met wat combinaties :) , want als ik een winkel binnenstap koop ik meestal kledij die niet op elkaar passen :)
 
nja , meestal ga ik naar de sting , zara , h&m , jack n jones , maar ik zou een voorbeeld site willen hebben met wat combinaties :) , want als ik een winkel binnenstap koop ik meestal kledij die niet op elkaar passen :)

Een verkoper aanspreken wil ook nog wel eens helpen..
 
Een verkoper aanspreken wil ook nog wel eens helpen..

haha ja , heb iK 1x gedaan in de zomer , 'de zomer van de kleuren' , ik kreeg een bag mee met fruitybepples kleuren die je echt niet wilt dragen. Ik wil naast de trends nog een beetje mijn eige styl combineren als je begrijpt wat je bedoeld.

Ze stelde me een knalgroene tshirt voor (ik haat groen) , en een lichtkleurige jeansbroek , ik daag liever zachte kleuren met een kleurijke touch hier en daar , maar zeker geen powerranger figuur. Maarja , mischien kan ik maar eens beter luisteren naar de vrouwtjes:o
 
Je kan toch aangeven wat jij mooi vind of je zoekt iets uit eenshirt bv en vraagt haar of hem wat er bij zou passen.. je hoeft niet compleet naar hun teluisteren..
 
nja , best wel lullig als je groen-rood kleurenblind bent :)
 
nja , best wel lullig als je groen-rood kleurenblind bent :)

Ze zullen je vast niet voor aap laten lopen.. in de winkel staan ook altijd poppen wie weet zit daar wat tussen.
Shoeby heeft ook wel leuke mannenkleding trouwens..
 
Nja , ik zal dan nog maar eens een poppete aanspreken en vragen voor een casual outfit met een bedrag van 200 euries. ben benieuwd!

btw miss nuke , ben jij dat op je avatar?
 
Nja , ik zal dan nog maar eens een poppete aanspreken en vragen voor een casual outfit met een bedrag van 200 euries. ben benieuwd!

btw miss nuke , ben jij dat op je avatar?

Het komt vast goed!

Ja dat ben ik:)
 
waar kom je zelf vandaan?
 
Je moet gewoon je eigen stijl creëren en niet hopeloos in elke trend meegaan zoals veel jongeren dat doen.

Zelf hou ik ervan het gewoon basic te houden. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk. Ik kan de simpelste outfit dragen en er nog veel beter uit zien dan mannen die er overduidelijk veel moeite in steken.

Je kan het beste gewoon kijken naar hoe mannen zich kleden op straat. en zien wat je er zelf goed uit vind zien en dan kijken of het bij jou past. en dan ontwikkel je vanzelf je eigen stijl. Af en toe voeg ik wat dingen toe uit de laatste trends als ik het mooi vind. En dit werkt prima voor mij.
 
Score is hele goede mannenwinkel

G-Star, Replay, Tommy Hilfiger, Superdry, Calvin Klein, Lee, etc...

En de Beijenkorf, ook allemaal goede kleding

In Eindhoven sinds kort ook een Tommy Hilfiger winkel.
Ook hebben we hier 2 Hugo Boss winkels
 
winkels of zelfs kledingstukken gaan je weinig tot niets helpen als je het mij vraagt.
Ik durf te wedden dat ik er beter uit kan zien met zeeman kleding dan de meeste mannen met replay, g-star etc.

Ben zelf overigens geen fan van dure merk kleding.. Tenzij je echt weet wat je mooi vind en welke merken goeie kwaliteit hebben zou ik me er niet aan wagen. Tenzij je geld genoeg hebt.

Ik heb genoeg "modieuze" kleding thuis liggen waarvan ik na 2x dragen dacht.. Dit is helemaal niks.. en daarna nooit meer gedragen. Dat wil je denk ik niet hebben met t-shirts van 80 euro. Vooral "basic" kleding is slim om voor goeie kwaliteit/merk te gaan. Maar met de laatste trends moet je echt uit kijken.
 
En toch groen haten? ???
haha inderdaad :)

Je moet ook kijken welke kleuren goed bij je huid en haarkleur passen. Daarom niet altijd de "modekleuren" volgen.
 
Stap gewoon eens in Antwerpen op de Meir rond.
Daar zie je genoeg hipsters rondlopen die wel goed gekleed zijn en waar je kan uit "leren".
 
Back
Naar boven