AndroidHealthClinic

Modric's Keto-Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

modric

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
1.869
Waardering
0
Vandaag begonnen met keto voor 8 weken. Ben de eerste dag begonnen zonder voed.schema om te kijken wat ik precies eet en daar mijn schema dan op aan te passen.

Dit is het voor vandaag:

Maaltijd 1
Eieren 2 stuks
Kaas 30+ 50 gram
Mayo 1 theelepel
Ijsbergsla 50 gram
Totaal: 400 CAL - 26.5 PRO- 30 VET - 1.2 KH

Maaltijd 2
Whey met water 30 gram
Amandelen 30 gram
Totaal: 270 CAL - 30 PRO - 17 - VET - 2 KH

Maaltijd 3
Hamburger in olijfolie 2 stuks
Mayonaise 1 theelepel
Ijsbergsla 100 gram
Totaal: 608 CAL - 21 PRO - 40 VET - 15 KH

Maaltijd 4
Tonijn 50 gram
Kaas 30+ 25 gram
Olijfolie 1 theelepel
Aardbeien 10 stuks
Totaal : 300 CAL - 20 PRO - 23 VET - 5 KH

Maaltijd 5

Half of Half gehakt gram??? 4 stuks - iets kleiner dan hamburgers
Mayo 1 theelepel
Spinazie 100 gram
Totaal: 630 CAL - 45 PRO - 50 VET - 11 KH

Voor vandaag dus:
2220 Calorieeen
140gr Eiwitten = 560CAL
160gr Vetten = 1440 CAL
35gr Koolhy


op basis van 65% 35% zit ik me vet nu goed alleen dus nog zo'n 40 gr meer eiwitten.


Volgens berekeningen zou ik dagelijks op 2600 CAL moeten zitten met 190gr VET en 225gr PRO - Dat moet dus nog omhoog.


  • Koolhy zijn wel te hoog. Fruit helemaal weglaten?
  • Voor meer vet zal ik spek en salami toevoegen + 50 gram meer kaas
  • Hamburgers en Gehakt om de dag afwisselen met Zalm en Kipfilet

Maakt het uit of je s'avonds nog veel vetten binnenkrijgt?


http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/sakuras-keto-diet-log-167856/

1gr proteine = 4kcal
1gr koolkhydraat = 4kcal
1gr vet = 9kcal
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, veel geluk man :thumb: Ik zou sowieso fruit helemaal weglaten in het begin, voor de zekerheid. Voor de rest ziet het er ongeveer hetzelfde uit als die van mij ;)

Je eet wel veel gehakt tijdens je laatste maaltijd wil je aan 11 Kh komen :p Krijg nauwelijks 150gr door me strot.

Puno sreće ;)
 
tof dat je logje bij gaat houden kan intresant worden:), maar ik zou fruit helemaal weg laten en sowieso multivitamine capsule nemen
 
zitten er geen sletjes in je schema modric ?
 
Nice, ga hem volgen.
 
je kan ook tartaar erbij doen met mayo, hou wel in de gaten dat in sommige merken mayonaises carbs zitten ik heb van remia zitten veel goede vetten in en 0carbs
 
grappig, ik had dezelfde verhoudingen bijna, in de cut, werkte erg goed, zag dagelijks verschil

was elke ochtend weer met plezier wakker worden
 
je kan ook tartaar erbij doen met mayo, hou wel in de gaten dat in sommige merken mayonaises carbs zitten ik heb van remia zitten veel goede vetten in en 0carbs

heb olijfonaise, die zit wel goed met carbs

Iets te laat opgestaan, maaltijd 1 was pas om 11.00

Maaltijd 1
Eieren 2 stuks
Kaas 30+ 50 gram
Tomaat 1 stuk
Olijfolie 1 theelepel
Gerookte Duitse spek
Totaal: 440 CAL - 32 PRO - 31 VET - 2 KH

Maaltijd 2
Hamburgers 2 stuks
Mayo 2 theelepels
Ijsbergsla 100 gram
Totaal: 610 CAL - 21 PRO - 45 VET - 16 KH

Maaltijd 3
Tonijn 50 gram
Olijfolie 1 theelepel
Amandelen 30gram
Kaas 25 gram
Totaal: 445 CAL - 23 PRO - 32 VET - 1 KH

Maaltijd 4
Kip 150 gr
Spinazie
Mayo 1 theelepel
Totaal : 370 CAL - 40 PRO - 15 VET - 2 KH

Maaltijd 5
Kipfilet 4 plakjes
Kaas 50 gram
Totaal: 200 CAL - 20 PRO - 11 VET - 0KH

Maaltijd 6
Whey met water
Totaal: 100 CAL - 24 PRO - 1 VET - 1 KH

Vandaag:
2165 CAL
160 Eiwitten
135 VET
22 KH

De verhoudingen zijn nog niet helemaal perfect, eten jullie cremefrache? 30gr vet en 3gr KH per 100gr

In soep de sliertjes eruit halen of is dat overdreven:P
 
voedingswaarde van Feta kaas ziet er ook goed uit:
Kcal 248
Eiwitten 15.60 gram
Koolhydraten 1.50 gram
Vet 20.00 gram
 
zitten er geen sletjes in je schema modric ?

Toen ik zijn naam en dit topic zag in het forum moest ik daar ook aan denken......al die fantastische foto`s van balkanmeisjes.


s6 Mordric....ripped voor de zomer?
 
Hey kerel, succes man! hoe zit het met de rest van je trainingsschema nog steeds pleurisveel cardio? ben wel benieuwd hoeveel je in een relatief korte tijd kunt afvallen. Misschien ga ik dan zelf ook nog wel een cutje inplannen
 
ik weet niets van keto eigenlijk, maar je zegt helemaal fruit weglaten?
dat lijkt me toch niet zo verstandig. Fruit heb je ook voor de vezels nodig.
Kan je anders niet fruit direct na het opstaan eten. Om uit de katabole fase te komen?
En dan een half uurtje later gewoon je eerste maaltijd.
 
ik weet niets van keto eigenlijk, maar je zegt helemaal fruit weglaten?
dat lijkt me toch niet zo verstandig. Fruit heb je ook voor de vezels nodig.
Kan je anders niet fruit direct na het opstaan eten. Om uit de katabole fase te komen?
En dan een half uurtje later gewoon je eerste maaltijd.
met keto moet je vezels uit noten enzo halen fruit bevat veel carbs
 
Hey kerel, succes man! hoe zit het met de rest van je trainingsschema nog steeds pleurisveel cardio? ben wel benieuwd hoeveel je in een relatief korte tijd kunt afvallen. Misschien ga ik dan zelf ook nog wel een cutje inplannen

Ej man, cardio heb ik moeten inkorten van 2x per dag tot 45min per dag 5 keer per week. Heb nu ineens een kloterooster voor dit blok.
Verder doe ik op Ma en Do fullbody


ik weet niets van keto eigenlijk, maar je zegt helemaal fruit weglaten?
dat lijkt me toch niet zo verstandig. Fruit heb je ook voor de vezels nodig.
Kan je anders niet fruit direct na het opstaan eten. Om uit de katabole fase te komen?
En dan een half uurtje later gewoon je eerste maaltijd.

probeer zoveel mogelijk vezels uit groente te halen. misschien af en toe een appel sochtends. pak nu inplaats daarvan vit b en c
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je carbs schrapt uit je dieet zal je bloedsuikerspiegel zeer laag zijn en zal bijgevolg de insulineproductie zwaar afgeremd worden. Wanneer je insulineniveau zeer laag staat treedt glucagon in actie. Dit hormoon is zowat de antagonist van insuline, en gaat proberen je bloedsuikerspiegel te verhogen door opgeslagen glycogeen om te zetten naar glucose. Wanneer nu al je leverglycogeen opgebruikt is, zal je in ketose geraken.

Conclusie: Fructose moet je zoveel mogelijk mijden omdat dit je leverglycogeen aanvult. Dit zal er dus rechtstreeks voor zorgen dat je uit ketose gekickt wordt.
Dextrose PWO gaat eerder je spierglycogeen aanvullen, en zal er dus niet zo snel voor zorgen dat je uit ketose geraakt. Met kleine hoeveelheden dextrose valt dus in de bulk te experimenteren voor je PWO shake.

Hoe dan ook, succes man :thumbs:
 
hoeveel gr is 1hamburger modric
 
Wat zijn je stats eigenlijk? Ben ik wel na benieuwd :)
 
hoeveel gr is 1hamburger modric

ligt eraan uit hoeveel gr gehakt je m maakt :)

heb ook n lekker maaltijdje en snel en makkelijk. wat kipfilet in blokjes, goud bakker in de koekenpan met wat olijfolie, beetje kruiden naar smaak. 2 (of meer) eieren erdoorheen roeren en daarna nog spinazie meebakken.
 
Koop gewoon 2 tataartje van 100gr per st blikje sperzieboontjes er door heen twee lepels zaanse mayo er door en smullen
 
Back
Naar boven