MuscleMeat

Modric's Keto-Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

begin je nou al veel te merken in de spiegel? Jij hebt toch van die pis stickies, welke kleur krijg je dan
ik merk weinig in de spiegel en de ene x heb ik lichtroze van kleur en de andere x weer wit ik mischien krijg ik dan toch nog koolydraten binnen maar geen idee waarvan
die blokken kaas van de aldi zit daar mischien carbs in?
 
Aangezien ik morgen ga laden vroeg ik mij af hoe je buiten een ketostix kan zien dat je in ketose bent? Dadelijk ga ik laden terwijl ik niet eens in ketose ben :p

Modric, eet jij toevallig nog ajvar in je keto? (als je het uberhaupt deed) :D
 
Aangezien ik morgen ga laden vroeg ik mij af hoe je buiten een ketostix kan zien dat je in ketose bent? Dadelijk ga ik laden terwijl ik niet eens in ketose ben :p

Modric, eet jij toevallig nog ajvar in je keto? (als je het uberhaupt deed) :D
ze zeggen als je in ketose zit ga je uit je mond ruiken, en je krijgt meer energie
 
ja man ****ing niet normaal, ik ben ook al een vermogen kwijt aan al dat vlees :(:mad:
goed idee man bifi worstjes

duur? ik eet 500gram pindakaas en 500gram vlees+wat groenten. erg cheap!
 
Hier het schema van Sakurakilla wat ik van bb.com heb gehaald. Op dbb heeft ie het verwijderd.

Aardig wat ideeen en als je er zelf je voeding.sch invult berekent ie vanzelf de totalen:D:D
 

Bijlagen

  • Ketolog.xls
    511,5 KB · Weergaven: 92
Hier het schema van Sakurakilla wat ik van bb.com heb gehaald. Op dbb heeft ie het verwijderd.

Aardig wat ideeen en als je er zelf je voeding.sch invult berekent ie vanzelf de totalen:D:D

Die had ik nog ni, thx!
Heb zelf ook een 20tal maaltijden waaruit ik meestal kies, om verveling tegen te gaan op lange termijn. Dit wordt een mooie toevoeging :)
 
duur? ik eet 500gram pindakaas en 500gram vlees+wat groenten. erg cheap!

Idd prijs is goed te doen.
Daarstraks ff een maaltijd uitgerekend die dagelijks wel eens terugkomt:
kilo kaas = €6
kilo amandelnoten = €12
Gooi het bijeen en je hebt een maaltijd (50gr kaas + 30gr amandelen) voor 66 cent.
 
wat ik mij afvraag he, morgen is mn laatste dag voor refeed maar ik lees vaak dat die laatste training voor refeed is zo zwaar dan wil je niet eens gaan maar ik heb nog helemaal geen problemen gehad met trainen zelfs alleen maar pr's gezet kan iemand dit toelichten
 
nee, was het wel van plan maar kan nergens de voedingswaarde vinden. potjes staat ook niks

Verdomme, kan het zelf juist ook nergens vinden. Hoopte dat jij het zou weten :p Ah het zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken, ik gooi er gewoon een eetlepel bij de worst en biefstuk.

wat ik mij afvraag he, morgen is mn laatste dag voor refeed maar ik lees vaak dat die laatste training voor refeed is zo zwaar dan wil je niet eens gaan maar ik heb nog helemaal geen problemen gehad met trainen zelfs alleen maar pr's gezet kan iemand dit toelichten

Dat vroeg ik mij dus ook af :rolleyes: Qua training is er bij mij niks verandert, moet me alleen meer inzetten. Snap er niks van..
 
Elk persoon verschilt.
 
He maakt het uit wanneer je test op ketose? Bijv in de ochtend of savonds? En in de urine dopen en gelijk eruit halen toch, dan 15 sec wachten als ik het goed heb begrepen.

EDIT: Kreeg donkerpaars enelaatste kleur dus zit in ketose:D:clap:
 
Laatst bewerkt:
Verdomme, kan het zelf juist ook nergens vinden. Hoopte dat jij het zou weten :p Ah het zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken, ik gooi er gewoon een eetlepel bij de worst en biefstuk.
..

Gevonden:D
http://www.podravka.com/brands/products/side-dishes/chutney-mild

Per 100 gr.

kcal 80
Total proteins g 1,00
Total carbohydrates g 10,00
Total fat g 4,00

-weet jij hoe het zit met svarki als je dat kent? Is puur varkensvet gegrild dus dat zou goed moeten zijn
 
He maakt het uit wanneer je test op ketose? Bijv in de ochtend of savonds? En in de urine dopen en gelijk eruit halen toch, dan 15 sec wachten als ik het goed heb begrepen.

EDIT: Kreeg donkerpaars enelaatste kleur dus zit in ketose:D:clap:

als je de donkerpaarse kleur krijgt, kan het ook zijn dat je te weinig drinkt als ik het goed heb begrepen...

had zelf de middelste, dus zit ook in keto, maar nog niet zo heftig als jou dan haha ;)
 
wat ik mij afvraag he, morgen is mn laatste dag voor refeed maar ik lees vaak dat die laatste training voor refeed is zo zwaar dan wil je niet eens gaan maar ik heb nog helemaal geen problemen gehad met trainen zelfs alleen maar pr's gezet kan iemand dit toelichten
Harder trainen! :p

Nee het valt een beetje te zien hoe uitgeput je glycogeenvoorraden zijn.
Wanneer je nog niet te lang bezig bent met keto kan het zijn dat je glycogeenreserves nog niet volledig uitgeput zijn na je refeed.
Daarom raadt men meestal aan de eerste 2 weken geen refeed te doen.
Normaalgezien ga je na een tijdje wel merken dat het tijdens je depletionworkout wat moeizamer gaat. Tenzij je genetisch begaafd bent met een superherstel of iets dergelijks :)

Ik begin 's maandags altijd met borst en rug en dinsdag benen en buik.
Dat zorgt ervoor dat het spierglycogeen van de grotere spiergroepen al wat lager ligt.
Woensdag en donderdag train ik dan biceps, triceps, schouders, onderarmen.
Tijdens men depletionworkout vrijdags train ik veel compounds, met vooral de nadruk op borst/rug/benen/buik.

Het is geen exacte wetenschap, maar indien je je spiergroepen hard genoeg stimuleert tijdens de voorziene workout, zou je elke spiergroep maar 1x / refeed kunnen trainen zonder gevaarlijk laag in glycogeen te gaan.
Daarom is die depletionworkout normaalgezien dan ook zo zwaar. Je gaat voor de tweede maal die week dezelfde spiergroep trainen, terwijl de glycogeenreserves al laag staan.
 
Harder trainen! :p

Nee het valt een beetje te zien hoe uitgeput je glycogeenvoorraden zijn.
Wanneer je nog niet te lang bezig bent met keto kan het zijn dat je glycogeenreserves nog niet volledig uitgeput zijn na je refeed.
Daarom raadt men meestal aan de eerste 2 weken geen refeed te doen.
Normaalgezien ga je na een tijdje wel merken dat het tijdens je depletionworkout wat moeizamer gaat. Tenzij je genetisch begaafd bent met een superherstel of iets dergelijks :)

Ik begin 's maandags altijd met borst en rug en dinsdag benen en buik.
Dat zorgt ervoor dat het spierglycogeen van de grotere spiergroepen al wat lager ligt.
Woensdag en donderdag train ik dan biceps, triceps, schouders, onderarmen.
Tijdens men depletionworkout vrijdags train ik veel compounds, met vooral de nadruk op borst/rug/benen/buik.

Het is geen exacte wetenschap, maar indien je je spiergroepen hard genoeg stimuleert tijdens de voorziene workout, zou je elke spiergroep maar 1x / refeed kunnen trainen zonder gevaarlijk laag in glycogeen te gaan.
Daarom is die depletionworkout normaalgezien dan ook zo zwaar. Je gaat voor de tweede maal die week dezelfde spiergroep trainen, terwijl de glycogeenreserves al laag staan.
ik doe 3x per week fullbody, mischien cardio erbij doen dan? want kheb zelfs pr gezet op squat vandaag dat lijkt mij niet goed:p
 
Kom net terug van laatste training voor refeed (full body).. Nadat ik 2 appels had opgegeten, voelde ik me zo goed dat ik direct begon met squatten (zelfs nieuwe pr!). Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen :o K*tste training die ik ooit heb gehad, had totaal geen energie meer en was helemaal kapot. En dat te bedenken dat ik erna zelfs HIIT wou doen :P

Gevonden:D
http://www.podravka.com/brands/products/side-dishes/chutney-mild

Per 100 gr.

kcal 80
Total proteins g 1,00
Total carbohydrates g 10,00
Total fat g 4,00

-weet jij hoe het zit met svarki als je dat kent? Is puur varkensvet gegrild dus dat zou goed moeten zijn

Super! Jammer dat ik je geen karma kan geven :D (blabla verdelen). Geen flauw idee wat de voedingswaarde van svarki is, want normaal wordt dat ook zelf gemaakt. Volgens mij zit er echt per 100g, 100gr vet in :p Denk dat het sowieso perfect in keto past, maar helaas heb ik het nooit lekker gevonden hehe.
 
Back
Naar boven