Fitness Seller

Modus: cutting on Test-e, Tren-e, Winny, T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2Dominate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2008
Berichten
293
Waardering
4
He mede ijzervreters,

na lang wikken en wegen tot de onderstaande kuur gekomen:

Week 1 t/m 12 > Test-e 500 MG EW
Week 1 t/m 10> Trenbolone>Tren-e 400 mg EW
Week 1 t/m 4 > Winny 40 mg ED
Week 5 t/m 12 T3 (opbouwend en afbouwend principe. Ik start met 25 mcg, en om de 3 dagen verhoog ik totdat ik op 100 mcg ED uitkom.In week 11 ga ik afbouwen en dit houd ik in week 12 aan op 25 mcg ED).

Week 3 t/m 12> 500 iu HCG EW

Nakuur:
Week 14 t/m 18> Nolvadex 20 mg ED.

Ook houd ik Arimidex bij de hand mocht ik last krijgen van gevoelige tepels of veel vocht vast houden.


Mijn stat's > 95 kg op nuchtere maag met 15% vet.

Kuur verleden:
kuur 1: deca only 200 mg > 9 weken
Kuur 2: via ander principe> met test-e, winny en primo.

Doel van de kuur;
ik wil naar een lager vet%. Ik hoop rond de 8% uit te komen met daarbij massa behoud. Liefst nog wat lager vet% en nog wat massa winst. Maar we zullen zien hoe die loopt.

Dieet:
Tot voorkort at ik in de 4000 cal. Ik ben nu al een paar weken langzaam mijn cal inname per week aan het minderen tot mijn onderhoudsniveau.
Mijn onderhoud is 3277 cal per dag. (berekend met Katc mc ardle formule vanuit Burn the fat, feed the muscle). Ik heb nu 1 week op mijn onderhoud gegeten.

Aankomende week wil ik het anders gaan aanpakken en starten met mijn cut. Ik eet dan vanaf a.s. maandag t/m woensdag 15% onder mijn onderhoudsniveau : dwz 2788 cal : waarvan 329 gr eiwit, 285 gr carbs, 38 gr vet. Op donderdag eet ik op onderhoud: 3277 cal: waarvan 339 cal eiwit, 382 gr carbs, 44 gr vet.
Dit in het principe van 3 dagen onder onderhoudsniveau eten en elke 4e dag onderhoudsniveau eten of iets hoger (zal dadelijk wel moeten wanneer ik in week 5 met de T3 begin). Naar mate van mijn gewicht en vet% pas ik de calinname aan.

Voor belangstellenden, zal ik mijn dieet later wel toevoegen aan deze log.

Kortom:
ik ga aankomende week dus al lichtjes cutten zoals hierboven beschreven.
Ik wil de aas cycle starten op de 17e wanneer ik dus al een week gecut heb.
Cardio begin ik nog niet mee, dat komt wellicht later gedurende de cycle wel. Wil niet gelijk overal mee beginnen om zo het lichaam steeds te kunnen shocken.

Nog 1 week afwachten, terwijl ik de gear al paar weken in huis heb....word steeds moeilijker :p
 
Ps. Trainingsschema word 4daagse split:

Day 1: Rug met achterkant schouders en traps.
Day 2: Borst met voor en zijkant schouders
Day 3 :Rust
Day 4: Benen en kuiten + buik
Day 5: Armen

3 sets > 6 tot 8 reps.
Compounds en daarom heen de isolatieoefeningen.
 
Succes ermee!!

Van 15 naar 8 is wel een serieus eind, maar met genoeg overgave en toewijding kan alles ;)

Benieuwd naar je dieet.

Groetenn
 
Thanks gab, i need it...van 15 - 8 % is idd een eind!

Dieet zal ik binnenkort eens posten...

Hoe gaat ie bij jou verder?
 
Dieet

3 dagen achter elkaar eet ik volgende dieet:

maaltijd 1: 88 gr Havermout
50 gr whey

maaltijd 2: 80 gr havermout
50 gr pro 80 eiwit shake

maaltijd 3: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr kip

maaltijd 4: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

maaltijd 5: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

PWO shake: 46 gr whey

maaltijd 6: 30 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis
200 gr komkommer

maaltijd 7: 200 gr broccoli
150 gr koolvis

total: 2788 cal > waarvan 329 gr eiwit, 285 gr carbs, 38 gr vet.



Elke 4 dag eet ik als onderstaand om zodoende te voorkomen dat ik in starvation mode kom.

maaltijd 1: 100 gr havermout
50 gr whey
2 bananen

maaltijd 2: 80 gr havermout
50 gr pro 80 eiwit shake
2,5 x ei-eiwit

maaltijd 3: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis
20 gr ongezouten cashewnoten

maaltijd 4: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

maaltijd 5: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

PWO shake : 46 gr whey

maaltijd 6: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

maaltijd 7: 200 gr broccoli
150 gr koolvis

totaal: 3277 cal (onderhoudsniveau), waarvan 339 cal eiwit, 382 gr carbs, 44 gr vet.


Ik ga elke week kijken hoe mijn lichaam erop reageerd en zo fine-tune. Verlies ik weinig vet> dan gaan de marges groter worden (bijv 25% onder onderhoud eten), etc. Dit zal ik eind volgende week eens bekijken.
 


Goede opmerking!

Cardio wil ik er niet gelijk ingooien. Eerst eens kijken hoe mijn lichaam reageert op de dieet aanpassingen. Zodoende stap voor stap dingen toevoegen.

IMO> als ik nu al gelijk ga beginnen met hit cardio x aantal keer per week dan raakt mijn lichaam er nu al aangewend en kan ik het niet meer laten shocken. Dus daarom dat ik ervoor kies om er nog niet gelijk mee te starten. Lijkt mij persoonlijk beter.
 
:loopband: hoort er ook allemaal bij. zeker als je onder de 10% wil komen.
 
:loopband: hoort er ook allemaal bij. zeker als je onder de 10% wil komen.

ja inderdaad, beter te vroeg dan te laat imo. toch zeker als je aan/onder de 8% wilt komen...
 
echt een brute kuur, alles ook netjes uitgewerkt! succes ermee...
 
vergeet niet je vetinname op 80g te zetten, vind je vetinname veel te weinig.
 
Suc6 kerel, ben benieuwd als je je doel haalt.
Ik zou ook cardio direct starten, zeker 3x per week.

Greetz
 
:loopband: hoort er ook allemaal bij. zeker als je onder de 10% wil komen.

ja inderdaad, beter te vroeg dan te laat imo. toch zeker als je aan/onder de 8% wilt komen...


OKay okay okay bro's:D,

ik zal die @*&$(@^@(*@!*@)##ng cardio in mijn schema vanaf begin gooien. I hate cardio eerlijk gezegd, maar ik wist al dat er ik er sowieso niet aan zou ontkomen.

Welke vorm raden jullie mij aan?

ik zit te denken om te starten met 3x in de week een hit cardio sessie van 20 min na mijn krachttrainingroutine.

eens?
Welke hartslag kan ik beste aanhouden dan? (Max hartrate?) Ik ga zelf ook wel wat onderzoeken nu, maar ben daarnaast ook benieuwd naar jullie mening
 
echt een brute kuur, alles ook netjes uitgewerkt! succes ermee...

vergeet niet je vetinname op 80g te zetten, vind je vetinname veel te weinig.

Suc6 kerel, ben benieuwd als je je doel haalt.
Ik zou ook cardio direct starten, zeker 3x per week.

Greetz


Thanks mannen!!

@ Bullseyes> Ik begrijp dat je mijn vetinname laag vind, maar welke reden heb je om die te verhogen naar 80 gr?
 
beste is smorgen op uwe nuchtere cardio te doen. ff doorbijten zou ik zeggen.

keer of 4-5 per week +-45 op hometrainer, crosstrainer, lopen,...
 
beste is smorgen op uwe nuchtere cardio te doen. ff doorbijten zou ik zeggen.

keer of 4-5 per week +-45 op hometrainer, crosstrainer, lopen,...


He bedankt voor je mening!

Ik heb net ook dit gelezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/cardio-waarom-59247/

hierin zijn ze toch wat tegen HIT variant van cardio (na krachttraining) en tegen cardio doen op nuchtere maag omdat dit spierverlies zou bevorderen.

zit nog dus in twijfel wat voor cardio te doen.
 
tydens je kuur ben je zo anabool als wat dus die cardio op nuchtere maag gaat je volgens mij echt geen spier massa kosten hoor..
 
tydens je kuur ben je zo anabool als wat dus die cardio op nuchtere maag gaat je volgens mij echt geen spier massa kosten hoor..

idd, hier moet je dus al geen schrik voor hebben ;)
 
tydens je kuur ben je zo anabool als wat dus die cardio op nuchtere maag gaat je volgens mij echt geen spier massa kosten hoor..

idd, hier moet je dus al geen schrik voor hebben ;)


Thanks> 45 min cardio it is op nuchtere maag.


Zijn jullie wel voorstander van een hit variant....of meer stevige cardio op 70-80% van je max heart rate?
 
Thanks mannen!!

@ Bullseyes> Ik begrijp dat je mijn vetinname laag vind, maar welke reden heb je om die te verhogen naar 80 gr?

je hebt die 80g gewoon nodig aan schone goede vetten, denk niet altijd als je vet wil verbranden dat je dan zeer weinig of geen vet meer moet eten.

1g p/kg vvm reken ik altijd.
 
Back
Naar boven