MuscleMeat

Moe door tren

Bezoekers in dit topic

ozgur38

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Berichten
18
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
19%
Ik ben nu bezig met tren/testo. Tren acro en enanthaat en testo prop en cypt. Ik zit nu in me tweede week en vanaf dag 2 ben ik heel erg moe. Trainen gaat moeilijk door moeheid en voor de rest van de dag ben ik heel moe en slaperig, kan bijna niks doen. Ik zit op 400mg tren totaal en 500 testo per week. Dit is mijn 3e kuur.
 
weinig, probeer voor het trainen etc pre workout caffeine en dat soort dingen
Ja pre workout gebruik ik wel, training gaat opzich wel goed ook al ben ik moe alleen heb ook geen trek door moeheid en kan niet veel eten
 
Ik ben nu bezig met tren/testo. Tren acro en enanthaat en testo prop en cypt. Ik zit nu in me tweede week en vanaf dag 2 ben ik heel erg moe. Trainen gaat moeilijk door moeheid en voor de rest van de dag ben ik heel moe en slaperig, kan bijna niks doen. Ik zit op 400mg tren totaal en 500 testo per week. Dit is mijn 3e kuur.
Kom je toevallig ook uit Helmond?
 
Ja pre workout gebruik ik wel, training gaat opzich wel goed ook al ben ik moe alleen heb ook geen trek door moeheid en kan niet veel eten

dit hoor je vaak voorbij komen, niks aan te doen.
 
Ik ben nu bezig met tren/testo. Tren acro en enanthaat en testo prop en cypt. Ik zit nu in me tweede week en vanaf dag 2 ben ik heel erg moe. Trainen gaat moeilijk door moeheid en voor de rest van de dag ben ik heel moe en slaperig, kan bijna niks doen. Ik zit op 400mg tren totaal en 500 testo per week. Dit is mijn 3e kuur.
Waarom zeg je meerdere esters
 
Is het een optie minder tren te nemen ?

Als het je leven zo beinvloed zou ik dat ieder geval overwegen.
 
Veel te zware kuur voor een derde kuur…
 
Als de tren er toch voor zorgt dat je én niet goed kunt trainen én niet goed kunt eten, dan streeft dat z'n doel toch compleet voorbij? :roflol:

Leuk dat dat spul zo sterk is maar als je de andere componenten van spiergroei niet fatsoenlijk uit kunt voeren schiet dat toch helemaal niet op?
 
Ja... das wel een goeie.

Vragen die een naturel zich zou stellen. En die ts dus al helemaal niet mag uitsluiten.
Wat doet je hartslag in rust ?
En je bloeddruk ?
Al getest op corona?
Ja hartslag meten is wel belangrijk maar als je geen basis hebt is het wat lastig. Ik bedoel als hij nu meet en niet eerder zijn standaard rust hartslag gemeten heeft dan weet je nog niets. Die andere suggesties zijn zeker goed.
 
Back
Naar boven