MuscleMeat

Moe en geen goede slaaprust... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wortel187

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
49
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd veel last van moeheid. Ik voel me niet uitgeslapen.


Heeft iemand misschien slaaptips of zoiets?

Alvast bedankt allemaal.
 
voor slapengaan geen tvkijken of op pc zitten, lezen schijnt beter te zijn.
drink je nog koffie of cola s avonds?
 
Een hamer.
 
met een dildo op je hoofd slaan.

OT: search, is al genoeg over gepost.
 
Enige wat helpt is dat je je kunt ontspannen en nergens aan denkt denk ik. Maarja hoe krijg je dat voor elkander?
 
4 capsules Zma van bodystore.nl.
 
Proberen iets vroeger te gaan slapen? Of je kan ook s'namiddags een dutje doen maar niet langer dan 40min.
 
Bedankt allemaal,

Ik kan wel makkelijk in slaap vallen, het is alleen zo dat als ik op sta (8 van de 10 keer), ik me zwak en niet uitgeslapen voel.

Is het niet zo dat er een soort formule is waar je kan berekenen hoeveel uur slaap je nodig hebt?
 
Je hebt normaal 8 uur slaap nodig. Je gaat hier best niet teveel boven. Kan immers zelf een paradoxaal effect geven van moeheid.
 
Als je tussen de 6 en 8 uur slaapt en je bent nog moe zou ik ff langs de dokter gaan. Misschien kom je stofjes in je lichaam te kort ofzo of heb je pfeifer oid.
 
Als je tussen de 6 en 8 uur slaapt en je bent nog moe zou ik ff langs de dokter gaan. Misschien kom je stofjes in je lichaam te kort ofzo of heb je pfeifer oid.

Slaap iedere nacht 7-8uur minimaal, ben door de dag actief, maar tegen een uur of 16:00 17:00 ben ik helemaal op maakt niet uit waar ik ben of wat dan ook mijn ogen vallen me gewoon bijna dicht, als ik thuis ben slaap ik dan ook altijd ffe tussen maaltijd 1600 en 1800 in:P (maar goed dat ik nog student ben:D)

Anyway naar de dokter gegaan en heb geen pfeiffer en ook mijn bloedtest uitslagen lieten niets raars zien??? Mijn trainingsschema is 3 dagen split waarbij ik donderdag dag 1 weer herhaal enz Ma t/m Vr;) Nu hoor ik iedereen al overtraining schreeuwen maar ga ondanks al 3 jaar deze trainingsT aantehouden nog goed vooruit:cool:

Dusss Why ben ik zo moe, ik kan me ogen echt niet openhouden.


P.s. heb dit ook als ik 10 uur nachtrust heb gehad.

slaap soms in weekend 13 tot 14 uur aan een stuk:P (zelden dat wel)
 

+1 :D

@ Lorso, je bent er ondertussen misschien zo fel aan gewend om na je eten te gaan slapen dat je nu telkens rond zelfde uur moe word....:dunno:
 
+1 :D

@ Lorso, je bent er ondertussen misschien zo fel aan gewend om na je eten te gaan slapen dat je nu telkens rond zelfde uur moe word....:dunno:


:dunno: ik heb eerder het idee dat ik het een vast aantal uren nadat ik wakker ben krijg, als ik bijvoorbeeld vet vroeg opsta heb ik er eerder last van (rond 15:00), als wanneer ik uitslaap(vanaf 18:00)

Ik denk dat ik naar spanje moet verkassen waar een siesta doen heel normaal is :D
 
Ik dacht dat ik de enigste was
 
Ik was ook een slechte slaper(soms bijna niet slapen en soms heel lang slapen maar nooit helemaal uitgeslapen.
Sedert enkele weken neem ik circadin(melatonine) en ik slaap veel vaster en droom heerlijk waardoor ik overdag veel frisser ben.Ik slaap zelfs gemiddeld minder lang dan vroeger maar veel dieper.

Een leuke bijwerking die ik trouwens heb van dat spul is dat mijn libido enorm gestegen is(staat ook in de bijsluiter als mogelijke bijwerlingen) zelfs zo erg dat het mijn vrouwtje letterlijk en figuurlijk de keel begint uit te hangen:D
 
-Iets grappigs kijken
-Voor het slapen eten
-praatprogramma op radio instellen op 30min

-karma nu?
 
gooi een krat bier naar binnen
 
Back
Naar boven