MuscleMeat

Moe/lethargie op ostarine of lgd?

Bezoekers in dit topic

peter202

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
632
Waardering
19
Ik zit nu in week drie van combo ostarine 20mg en lgd 15
Ik begin deze week enorm moe te zijn. Extreem eigenlijk. Ik las dat bij ostarine dit veel voorkomend kan zijn.
Enige ervaringen?
Kan het ook van lgd zijn?
 
Ik zit nu in week drie van combo ostarine 20mg en lgd 15
Ik begin deze week enorm moe te zijn. Extreem eigenlijk. Ik las dat bij ostarine dit veel voorkomend kan zijn.
Enige ervaringen?
Kan het ook van lgd zijn?
Zal denk ik van de LGD zijn aangezien ik Ostarine ga nemen op advies van "verkoper A" die ook weet dat ik voetbal. Dus lijkt me sterk dat hij mij iets zal aanraden waarvan ik moe kan worden...
 
Het is de combinatie waarschijnlijk waardoor je zo moe bent. Apart kunnen beiden sarms vermoeidheid geven, lgd is daarin de grootste kans dat je moe word.
Waarom heb je eigenlijk ostarine met lgd genomen?
 
Zal denk ik van de LGD zijn aangezien ik Ostarine ga nemen op advies van "verkoper A" die ook weet dat ik voetbal. Dus lijkt me sterk dat hij mij iets zal aanraden waarvan ik moe kan worden...
En daarom denk jij dat LGD de schuldige zou moeten zijn ???
 
En daarom denk jij dat LGD de schuldige zou moeten zijn ???

als de verkoper het zegt moet het wel waar zijn!
Na wat zoekwerk is ostarine wel degelijk de boosdoener. Ik ben duidelijk niet de eerste. Voorlopig gewoon osta gestaakt en lgd verder genomen. Kwestie van het ene te kunnen elimineren.
Hoe dan ook, als je training er onder lijden valt dan heeft het ook amper meerwaarde !
 
Zal denk ik van de LGD zijn aangezien ik Ostarine ga nemen op advies van "verkoper A" die ook weet dat ik voetbal. Dus lijkt me sterk dat hij mij iets zal aanraden waarvan ik moe kan worden...

Als ik een dealer was had ik je zelfs methyltren injects aangeraden als dat betekent dat je nog een vial extra koopt.

Knuppel.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Als ik een dealer was had ik je zelfs methyltren injects aangeraden als dat betekent dat je nog een vial extra koopt.

Knuppel.
Zou je sws het duurste aansmeren :p
 
Back
Naar boven