AndroidHealthClinic

Moe Moe Moe Moe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
IK heb altijd gedacht dat je van AAS heel energiek werd, je je constant goed voelt.
Maar ik zit nu sinds vier weken aan de deca,-en napo maar voel me eerlijk gezegd een vent van 75.
Iemand anders hier ook ervaring mee.
Ik ben natuurlijk ook wel wat ouder maar dan zou je je zelf volgens mij alleen maar beter moeten voelen doordat je testosteronlevels weer omhoog gaan.
(leeftijd staat inderdaad achter mijn naam.)
 
Hmmm, vreemd, misschien overtraint?
 
Deca maakt je niet echt energiek, je zou eens een stack testo/dbol moeten proberen.
Verder kan het zijn dat je slecht slaapt 's nachts en daardoor niet uitgerust bent overdag (AAS hebben een negatieve invloed op je slaap)
Let ook op voldoende gezonde voeding en drink veel water want te weinig water kan resulteren in een verminderde afvoer van afvalstoffen en daardoor kunnen je lever en nieren niet optimaal functioneren wat dan oa tot vermoeidheid leidt.
 
Wat Geurt zegt kan wel kloppen, als ik in de gym ben moet ik van mezelf altijd helemaal tot het uiterste gaan en sta ik na de laatste reps te hijgen als een molenpaard (36 jaar he), volgens mij moet ik gewoon een paar tandjes lager trainen, maar ik heb zelf het gevoel dat je dan niet groeit.

Ik ben zaterdag met de D-bol gestopt en met sustanon begonnen,
ik doe nu 200mg deca en 500mg sust (is eerste kuur buiten D-bol only kuurtje), volgende week pak ik 250mg sust en 200mg deca.

wat is trouwens jullie mening hierover, of zal ik beter een nieuwe thread starten.
 
Start maar een nieuwe :p Ik denk trouwens niet dat overtraining er kan komen door intensief te trainen, het heeft bij mijn weten vooral met eente hoog volume te maken maw teveel en te lang trainen.
 
ik heb het zelfde maar bij mij komt het gewoon om dat ik nu maar 3 tot 4 uur per nacht slaap :(

voordeel ik weet zeker dat ik echte spullen heb en het groeit als kool..:cool:
 
test, test, test, test, test ... TESTOSTERON !!!!!

the great equalizer. Test is de basis van elke stack. Dan kom je dit soort zever niet tegen. Het is algemeen geweten dat nandrolone enorm laag androgeen is in niet-spierweefsels. Dat gaat natuurlijk op je mentaliteit werken.
 
test, test, test, test, test ... TESTOSTERON !!!!!

the great equalizer. Test is de basis van elke stack. Dan kom je dit soort zever niet tegen. Het is algemeen geweten dat nandrolone enorm laag androgeen is in niet-spierweefsels. Dat gaat natuurlijk op je mentaliteit werken.

vreemde reactie van bigcat, Ik ben juist erg moe en lui van de "test".
De laatste tijd hoor je dat toch vaak....Of is de test nu verandert van samenstelling (topic is van 2002) Of is dit alleen bij test-e??anders neem ik de korte esters volgende keer
 
nice, een 5-jaars bump... :o
 
nice, een 5-jaars bump... :o

ik ben alle anabolen topics aant doornemen van vroeger tot nu,([Link niet meer beschikbaar] :D),en ik vond dit wel een interessant onderwerp ,gezien er zoveel mensen hier last van hebben de laatste tijd
 
Ik word van Test ook een smerig luie hond :D
 
maakt voor mij niet uit ben altijd al een smerig luie hond;)
 
hahahaha ik merk ook wel iets dat ik luier word en vrouwtje maar klagen ....
 
Ik ben nog geiler dan normaal dus ik zorg dat ze altijd uitgeput is dan kan ze niet klagen.
 
Nothing that can't be solved with a high application of effedrine :D
 
Ik merk de volgende verschijnselen sins ik aan de Test-E zit:

  • 's nachts moeilijk in slaap komen.
  • Als ik slaap, slaap ik wel diep en als ik wakker word voel ik mezelf uitgerust.
  • Wordt vroeg wakker.
  • Ben lui, maar dat is niet te merken tijdens mijn training.
  • Zweet als een otter.
  • Zo geil als boter (maar misschien ook een beetje door de proviron)
 
Zit in week 9 van test E + tren E en loop toch ook wel aardig moe rond...
Maar dus zelfde ervaringen:
- ik slaap goed in, maar wordt 2-3 keer wakker (plassen, zweten, ...)
- wordt zelfs in het weekend heel vroeg wakker (4u30 - 5u)
- eenmaal gegeten 's avonds, wil ik niets meer dan lui in mijn zetel hangen (en natuurlijk coïtus, daarvoor ben ik nooit te moe)
- het zweten is echt ni te doen, tminste wat ik doe, als het een beetje warm is, ben ik echt doorweekt !
- tja, en geilheid, ni te beschrijven, ZALIG !!!!!!!
 
Pfff ik word ook zo lui van Test!!! Echt niet normaal. Kan me alleen maar voor de volle 100% inzetten om te trainen en nken....
 
ikzelf zit in mijn 4de week test e en ik moet zeggen dat ik minder moe ben. ik ben van 7 uren slaap naar +/-4 overgegaan. ben ook lekker geil. Zweten doe ik ook veel, maar dat deed ik ervoor ook al. Binnen 2 weken vlieg er nog eens winny bij. eens zien wat dat geeft
 
Back
Naar boven