AndroidHealthClinic

moe moe moe

Bezoekers in dit topic

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
hey

Neem nu
sth 5IU ED
80mcg t3 ED
300mg HG bold EW
100mg Win EOD
2mg Zaditen
2CC ventipulmin inj EOD
proviron shering 50mg

Doel cutting met gewicht te behouden, nu ben ik zeer moe... heb maandag een sus gezet en voelde me lekkerder en sterker. Zou ik dan wat test toevoegen?

gtz
 
van alle soorten test word ik ook moe, maar je kan het proberen.
T4 heeft mij altijd geholpen...moest echt een middagdutje doen tijdens die gekke HGH.
 
denk dat je vermoeidheid idd van de hgh komt, ik zou wat t4 nemen.. maar zelf zou ik dan eerst het t3 gebruik staken.
 
van alle soorten test word ik ook moe, maar je kan het proberen.
T4 heeft mij altijd geholpen...moest echt een middagdutje doen tijdens die gekke HGH.

Is de leeftijd kerel heeft niks met TEST te maken ik slaap ook erg veel net als jij;)
 
Zaditen nemen voor het slapengaan want daar word je echt suf van en als het zaditen retard is loop je de ganse dag als een zombie rond want die heeft een verlengde vrijgifte!!
Is mogelijk dat je moe bent van de roids ,maar probeer eerst eens die zaditen te laten want dat zou de reden van je vermoeidheid kunnen zijn.
 
Is de leeftijd kerel heeft niks met TEST te maken ik slaap ook erg veel net als jij;)

ik heb net hetzelfde voor en ben niet oud

en idd, met GH stijgt de vermoeidheid Nog hoger

als je daarbij nog eens over-eet lijk je wel aan 'die slaapziekte' te lijden
 
Laatst bewerkt:
ben 20 en weeg nu rond 111kg. Zaditen neem ik ivm mijn beta twee receptoren gevoelig te laten blijven want met clen... Nu ja zal ik denk ik die zaditen EOD nemen.

comments are welcome broo's
 
maar ik neem T3 omdat die heviger is.. en ik lees veel dat sth goed is met t4 enzo, maar maximale fatburning?
 
big maus heb je zelf zin om te trainen? ik slaap ongeveer 17uur sinds die zaditen
 
17 uur slaap? zeker student......
 
haha indeed rusher NOW ITS VACATION ;)
 
'k ben jaloers man!

OT: t3 zal beter vet verbranden dan t4 gok ik, maar tegen hgh vermoeidheid werkt t4 perfect!!
 
Ik voel me enorm lui en vadsig sinds ik op de T3 zit.
Ben nu een week bezig en zit op 50 mcg.
 
'k ben jaloers man!

OT: t3 zal beter vet verbranden dan t4 gok ik, maar tegen hgh vermoeidheid werkt t4 perfect!!


Mijn ervaring leert dat het moment ik stopte met T4 en enkele dagen geen schildklierpreparaat gebruikte omdat ik de overstap maakte naar T3 er tijdens de overstap weer moe was van de HGH, maar toen ik T3 (12,5mcg)nam direct merkbaar was. Vermoeidheid was ook direct weg. Merk eigenlijk geen verschil van T3/T4

Maar ieder lichaam is uniek!!!!
 
tnx voor de input man, voor de goede orde: ik heb zelf geen ervaring met HGH+t3....
 
Ik gebruik zelfs de zaditen om in te slapen,de voordelen op je receptoren wegen niet op tegen de nadelen van dit produkt.Laat dit gewoon weg uit je kuur.
 
ik zit ook in een kuur waar t3 en prop inzit en ik ben ook zo moe als ik weet niet wat... zo moe dat ik zelf aan irriteer dat ik een scheet moet laten.. zoveel energie kost het

is al de 5e dag dat ik op 50mg t3 zit
 
Kan goed aan de T3 liggen...pak zelf nu test-tren-t3 en ben zelf ook zo moe en lui als ik weet niet wat. Ik kan meer dan 8 uur geslapen hebben, tussen de middag zou ik zo weer een paar uurtjes kunnen slapen. Met al die middelen wat je gebruikt is het moeilijk om te zeggen waar je nou precies zo moe van wordt...
 
Ik voel me ook redelijk lui sinds ik op de T3 zit. Ik denk dat ik er wat cafeïne ge beginnen bijnemen.
 
Back
Naar boven