MuscleMeat

moe van!!!

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
he daar, zoals iedereen hier, surf ik veel op net en kom ik op verschillende forums, nu heb ik een opvallende interesse voor het leger etc etc en kom ik vaak op het forum van bbemariniers.nl en daar lees je veel over keuringen etc etc, en nu heb je veel van die ventjes die interessant hun trainingsschema daar plaatsen, en ik kan je vertellen je lacht je rot echt waar, probeer je keer opbouwende kritiek te geven, wordt je gelijk voor wijsneus uitgemaakt, kan ik echt niet tegen, sommige tarinen daar 6/7x in de week en dan 2 uur per dag aan krachttraining!!!!! ga kijken en zie het onbenul, wat ben ik blij dat er hier verstandige mensen zitten zeg!!!
 
die lui hebben een heel ander doel dan de meeste hier. Die trainen op kracht maar ook op souplesse. Die kunnen niet tijdens een speedmars of tijdens een koudweer training in Noorwegen zeggen na een uurtje van ho ho ik moet stoppen anders groei ik niet genoeg. Weet niet of je wel eens een weekje met de mannen hebt opgetrokken maar ik denk dat je daarna helemaal stuk bent. Ook al train jij netjes iedere dag 45 min met een rustdag tussendoor.

Als je niet bij het korps hebt gezeten kan je hier niet over oordelen.

greetz
 
ja idd...die gasten trainen niet voor massa, maar voor kracht en uithoudingsvermogen. Al trainen ze misschien wel teveel...
 
Originally posted by f*cking ecto
ja idd...die gasten trainen niet voor massa, maar voor kracht en uithoudingsvermogen. Al trainen ze misschien wel teveel...

pff... teveel zou ik niet zeggen... die venten moeten met 50kg op hun rug een hele dag kunnen rondlopen hoor...


trouwens, sommige russische routines zijn wel erg leuk als je het eens van dichterbij bekijkt :) daar zou een hit-er prompt hartaanval van krijgen :D
 
Alleen werkt die site die je opgeeft bbemariniers.nl niet, is dat wel de goeie link?

Greetz:)
 
BBE

je moet BBE helemaal niet onderschatten, daar komen alleen de toppers van het Korps mariniers en andere speciale eenheden.

Die lui trainen wel zo verschrikkelijk hard en zwaar en gaan echt tot het uiterste. Zoals al werd gezegd speedmars met 50 kg op je rug is heel normaal en dan vaak ook nog bv in Schotland berg op in de regen.

Maar zoals ik al zei, je moet met ze mee getraind hebben als je er over wilt oordelen.

greetz
 
Re: BBE

Originally posted by Diver2000
je moet BBE helemaal niet onderschatten, daar komen alleen de toppers van het Korps mariniers en andere speciale eenheden.

Die lui trainen wel zo verschrikkelijk hard en zwaar en gaan echt tot het uiterste. Zoals al werd gezegd speedmars met 50 kg op je rug is heel normaal en dan vaak ook nog bv in Schotland berg op in de regen.

Maar zoals ik al zei, je moet met ze mee getraind hebben als je er over wilt oordelen.

greetz
Ik ken hun methoden niet maar het lijkt me waar. Die willen helemaal niet groot groeien, moeten ze allemaal ook extra meesjouwen en ook extra voor eten.. gewoon sterk en uithoudingsvermogen!
Van mijn lange-afstandstochten groei ik ook niet uit tot een mannetjesputter.. maar het heeft me wel geleerd om 40 uur achter elkaar zonder slaap en heel weinig eten te fietsen. Geeft achteraf toch ook een kick! Tijdens zo'n tocht denk je alleen maar, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.. ???
 
hehe.. me zwager is toevallig marinier, kwa kracht komt ie idd lang niet bij mij in de buurt, maar daar trainen ze ook niet voor. Hij rent wel 20 km in de tijd dat ik er 5 ren ofzo :) maarja daar doe ik et dan weer iet voor :)
 
Back
Naar boven