MuscleMeat

Moe!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Voordat ik ga trainen heb ik echt zin om er tegenaan te gaan!
Maar eenmaal dat ik een set of 8 gedaan heb dan ben ik de laatse tijd onvoorstelbaar moe! Ik voel mij zo slap als iets! Ik kan met moeite mijn geiwcht wat ik normaal neem nemen, maar er zeker niks meer bijhangen.

Ik ga normaal een uur na het eten trainen, doe gn speciale arbeid : veel leren :d !

Wat is dan mijn probleem: te weinig slaap? te weinig suikers?


Thanks
 
wat is je voedingspatroon ? je bent te vaag, ze zullen je moeilijk kunnen helpen/adviseren
 
Hmmz het kan idd aan van alles liggen.

ben je alleen moe tijdens het trainen of ook de hele dag?

Post hier eens wat je op een dag eet, hoeveel je slaapt
 
Ik slaap zo een 7 u per dag!

eten
7u wei shake + 4 boterhammen met banaan

10 u 4 boterhammen met konfituur

12,30 u shake + 3 boterhammen met kip

15u shake + 3 boterhammen


17,30 stukje vlees, niet veel
500 g aardappelen en 500 g groenten

2100 : shake + 3 boterhammen met stukje choloade


23,30 shake
 
Misschien eet je teveel suikers, die zorgen juist voor een lage bloedsuiker waardoor je in een dip terechtkomt.
 
nee 't ziet er niet uit dat je teveel suikers gebruikt.. 's ochtends kan wel, en dat stukje chocola zal 't 'm ook niet doen. Alhoewel je shake (ik neem aan een gainer) best wel een suikerbom kan zijn.
je maaltijd voor de training is best wel een hele zware.. je zou kunnen proberen zoals vele andere doen die maaltijd vervangen door iets lichter verteerbaars zoals brinta of havermout met melk en of een schep eiwit erbij en die lekkere grote maaltijd een uur na je training te eten.

Gebruik je creatine? en hoeveel pauzes neem je tussen de sets. Als je geen creatine neemt, ben je nog zo moe als je 3 minuten pauze neemt tussen je sets? Het kan zijn dat je meer rust nodig hebt om je ATP niveau weer aan te vullen. Het gebruik van creatine kan dat versnellen.
Drink je voldoende water?
Heb je problemen of last van je lever? Kan je bijvoorbeeld goed tegen vetten of alcohol of merk je dat je daarvan last hebt. Als je lever namelijk niet zo best werkt dan kan dat ook een bron van vermoeidheid zijn. Maar aangezien je zegt dat je van te voren echt zin hebt om te trainen denk ik niet dat het daaraan ligt anders was je wel de hele dag moe.

Denk dat het schuiven met je maaltijd het probleem voor het grootste gedeelte zou kunnen oplossen.
 
Is moeilijk te zeggen, maar wat ik wel zie is dat je bijna vetloos eet en veel koolhydraten eet. Je hebt zo dus veel insulinepieken. Probeer anders eens om in elke maaltijd(behalve postworkout dan) wat vet(EFA's, noten, eieren, etc...) toe te voegen en wat minder koolhydraten te eten.
Laat anders je bloedwaardes ook even testen.
 
ja ik neem Wei Eit
gewone Eiwit 80
Dextrose en creatine!

Ok mercie allemaal vr je replys ! ik zal eens wat meer vetten eten en men maaltijd vr de training wat lichter nemen! En dan zien hoe het gaat!
 
gert hoeveel maal per week en hoelang per keer train je ?
 
3 keer minimum, normaal 4 keer!
BIjna 2 jaar heel intensief
 
Back
Naar boven