XXL Nutrition

moe

Bezoekers in dit topic

marske

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
122
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
1%
hallo, misschien dat iemand dit ook heeft, zit nou 5 weken in kuur, maar ben zo moe, weet iemand misschien of dit verband heeft, of nog beter, wat kun je er tegen doen....in ieder geval bedankt
 
Gebruik je test? Dan kan t daar aan liggen. Heb het zelf ook. Overdag niet vooruit te branden. In de sportschool als een kanon.
 
ja heb test etha, ben versleten ,rare benen, kan je er gen vitamine tegen nemen ofzo?dacht data ik jong werd van test etha, ben30 jaar ouder, vindt het heerlijk op mijn bedje....:D
Gebruik je test? Dan kan t daar aan liggen. Heb het zelf ook. Overdag niet vooruit te branden. In de sportschool als een kanon.
 
hey kerel,

heb je soms tren in je kuur? dan zou het kunnen komen door verhoogde prolactine.
Best optie is dan bromocriptine of B6 of T3 zouden ook iets moeten doen

Als je aan de tren zit natuurlijk,zet je kuur eens neer
 
hoi, nee heb eerst week 1 500 mg sus, week 2 en 3 1000 mg test etha maar voelde me toen niet goed, dus terug gegaan naar 500 mg in week 4 en 5, moet nou nog 5 weken test, alleen test, ik heb er niks bij...wordt wel keihard, trainen ga goed, ben alleen versleten
hey kerel,

heb je soms tren in je kuur? dan zou het kunnen komen door verhoogde prolactine.
Best optie is dan bromocriptine of B6 of T3 zouden ook iets moeten doen

Als je aan de tren zit natuurlijk,zet je kuur eens neer
 
1500mg sust wtf :roflol:
 
1000 test E...eerste kuur neem ik aan...is echt veel te veel...heb je geen hoofdpijn?
Test lekker op 500 zetten...scheeld 'n hoop!
Succes!
 
nee niet eerste kuur, en heb test al 2 weken op 5oo staan, voel me stuk beter, alleen nog moe...:rolleyes:
1000 test E...eerste kuur neem ik aan...is echt veel te veel...heb je geen hoofdpijn?
Test lekker op 500 zetten...scheeld 'n hoop!
Succes!
 
Komt vanzelf goed. Je Hormoon spiegel schommelt nu door die verschillende hoeveelheden. Nu gewoon op 500 mg blijven zitten, dan trekt die moeheid wel weg.
 
ok laten we het hopen, heb net ook nog ff vita b gehaald, dus die neem ik ook nog maar, dus laten we het mar hopen, anders worden het een paar lange weken...:p...:cool:
Komt vanzelf goed. Je Hormoon spiegel schommelt nu door die verschillende hoeveelheden. Nu gewoon op 500 mg blijven zitten, dan trekt die moeheid wel weg.
 
noui inderdaad ben nu niet meer moe, ben nu superfit, dus positief thnx
Komt vanzelf goed. Je Hormoon spiegel schommelt nu door die verschillende hoeveelheden. Nu gewoon op 500 mg blijven zitten, dan trekt die moeheid wel weg.
 
een gram test per week is ook niet niks, he
 
hey kerel,

heb je soms tren in je kuur? dan zou het kunnen komen door verhoogde prolactine.
Best optie is dan bromocriptine of B6 of T3 zouden ook iets moeten doen

Als je aan de tren zit natuurlijk,zet je kuur eens neer


Kleine topic Hijack, ik ben ook veel moe tijdens m'n kuur nu, ik heb er wel tren e inzitten. Vanaf hoeveel mcg zou T3 effect gaan hebben om minder moe te zijn? Had er inderdaad in m'n vorige kuur geen last van toen zat ik op 75mcg/dag.
 
heb tijdje op 25mcg T3 ED gezeten, merkte geen verschil, altij even moe voelde me alleen zwaar k*t,
 
nou ik heb test only en oelde me met 1000 mg niet goed, ben overgegaan naar 500 mg en voel me supergoed nou
heb tijdje op 25mcg T3 ED gezeten, merkte geen verschil, altij even moe voelde me alleen zwaar k*t,
 
1000 test E...eerste kuur neem ik aan...is echt veel te veel...heb je geen hoofdpijn?
Test lekker op 500 zetten...scheeld 'n hoop!
Succes!

Helemaal mee eens veels te hoog voor eerste kuur, ik zie dit trouwens nu wel vaker naar voren komen en vind het ook gewoon naief om dit te doen.

Aan de andere kant luister je iig wel naar de adviezen en merkt nu het verschil dus top.
Succes bro.
 
Laatst bewerkt:
mooie foto's trouwens,

thnx ja jully met zijn allen weten meer als 1...er zit hier meer kennis en ervaring dan op sportschool..heb in het vervolg voor genomen dat ik eerst hier mijn vraag stelll, en ga er daarna mee aan de gang....:rolleyes:
Helemaal mee eens veels te hoog voor eerste kuur, ik zie dit trouwens nu wel vaker naar voren komen en vind het ook gewoon naief om dit te doen.

Aan de andere kant luister je iig wel naar de adviezen en merkt nu het verschil dus top.
Succes bro.
 
Back
Naar boven