Fitness Seller

Moeder van Maddie is verdachte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Moeder van Maddie is verdachte

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kate McCann, de moeder van Maddie, werd elf uur lang ondervraagd door de Portugese politie. Als getuige, maar inmiddels is ze verdacht.

Kate McCann zal vandaag nog formeel verdacht verklaard worden in de verdwijningszaak van haar dochter Madeleine. Dat heeft de woordvoerder van de familie, Martin Brunt, verklaard. "De politie heeft Kate gezegd dat, wanneer ze vandaag terugkeert naar het politiekantoor, ze officieel verdachte zal verklaard worden". Eén van de nieuwe elementen is dat er tijdens het laboratoriumonderzoek bloed werd gevonden op één van de jurken van Kate McCann. Inmiddels wordt gespeculeerd dat de ouders hun dochter onopzettelijk zouden hebben gedood na het toedienden van kalmeermiddelen.

"Behandeld als betrokkene bij dood dochter"
"De politie behandelt Kate alsof ze betrokken is bij de dood van haar dochter", stelt Martin Brunt. Verwacht wordt dat de moeder zal bevraagd worden over de resultaten van DNA-tests die werden uitgevoerd op spullen uit het vakantiehuis van de McCanns in Praia da Luz. Brunt zei ook dat er stalen genomen zijn uit de auto die de McCanns vijf weken na Madeleines verdwijning hebben gehuurd. "Ze gebruikten die auto niet op het moment van Maddie's verdwijning", verduidelijkte hij.

Nog geen arrestatie
De woordvoerder onderstreept dat dit niet betekent dat de politie de moeder van Maddie zal arresteren. "De politie doet dit opdat ze Kate een lijst van 22 vragen zou kunnen voorleggen over de nacht waarop Maddie verdween. Er zijn bepaalde vragen die ze enkel kunnen stellen aan een verdachte".

Verbijsterd
"Kate heeft er nog steeds vertrouwen in dat de politie Madeleine zal terugvinden en is verbijsterd door deze plotse wending in het onderzoek. Ze is geschokt dat ze als verdachte beschuldigd wordt. Ze maakt zich ook zorgen dat deze manier van onderzoeken pogingen om haar dochter terug te vinden in het gedrang zou kunnen brengen", aldus nog de woordvoerder van de McCanns.

'Arguido'
Wanneer Kate McCann zich opnieuw aanbiedt op het politiekantoor in Portimao, zal ze een 'arguido' zijn, een formele verdachte. De inschaling als 'arguido' (verdachte) betekent niet dat Kate McCann wordt gearresteerd of beschuldigd. Naar Portugees recht mag ze als officiële verdachte getuigenverklaringen weigeren en zich laten vertegenwoordigen door een advocaat.

Ook vader in verdenking gesteld?
Mogelijk zal ook de vader van Maddie, Gerry McCann, na zijn verhoor om twee uur vanmiddag in verdenking worden gesteld voor de verdwijning van zijn dochter, bericht de BBC. De moeder van Maddie werd gisteren elf uur lang ondervraagd als getuige, maar is nu verdachte in de verdwijningszaak. De hypothese van een ontvoering had de Portugese politie al enige tijd afgevoerd.

Speculatie over onopzettelijke doding met kalmeermiddelen
Volgens Britse mediaberichten gaat de Portugese politie er intussen vanuit dat het meisje niet meer in leven is. In Londense kranten wordt opnieuw over mogelijke verdenkingen van de politie tegen de ouders van Maddie gespeculeerd. Zo meent The Sun dat de speurders vermoeden dat beide artsen hun dochter een overdosis kalmeringsmiddelen hebben toegediend en haar onopzettelijk hebben gedood.

Media-actie
De toen driejarige Madeleine McCann verdween op 3 mei vanuit het vakantiehuisje van haar ouders in Portugal terwijl de ouders in een restaurant wat verderop dineerden met vrienden. Kate en Gerry hebben de voorbije maanden een nooit geziene actie op het getouw gezet om via de media en allerlei hulporganisaties hun kind terug te vinden. (hln)



Verdacht is niet schuldig maar het begint er toch al aardig op te lijken...
 
Ik word een beetje moe van dat hele Maddy-gebeuren
 
Ik word een beetje moe van dat hele Maddy-gebeuren

Hoezo moe. Ik kan begrijpen dat het een hele media circus aan het worden is en dat je daar moe van wordt. Personelijk vind ik het toch weer een stap dichterbij.
 
Dit gaat dezelfde kant op als een paar jaar geleden met dat blonde studentje en die diplomaten zoon.
 
natalee en joran (zoon van advocaat) bedoel je :cool:


zou wel heel erg zijn als die moeder dat gedaan heeft zeg.
 
uiterst bizar, kan me haast niet voorstellen dat een vrouw haar eigen kind kan vermoorden en dan nog op een vakantietrip...
hoop dat dit een beetje gegrond is, want zulke berichten telkens weer de wereld insturen wordt iid wel een beetje teveel van het goeie en zijn zeer pijnlijk voor de betrokkenen.
iig, wie het ook was, het blijft gruwelijk.
 
De maatschappij wordt echt steeds harder. Het gaat hier wel om een kind. :rolleyes:

1 kind, terwijl er dagelijk kinderen verdwijnen. Natuurlijk is het een trieste zaak maar de media aandacht is wel erg overtrokken.
 
Niet te geloven wat een hype rond die verdwijning, hopelijk doet dit nieuws de mensen inzien dat het nergens op slaat om zo uit je dak te gaan over het leed van twee willekeurige wildvreemde mensen, en tegelijkertijd miljoenen andere kinderen die lijden maar te vergeten voor het gemak.
 
1 kind, terwijl er dagelijk kinderen verdwijnen. Natuurlijk is het een trieste zaak maar de media aandacht is wel erg overtrokken.

Idd.....
 
Ik word een beetje moe van dat hele Maddy-gebeuren

Ik ook , kreeg pas mailtje uit the U.K. daar zat ook al link in om geld te sturen naar e.o.a stichting die fin. steun geeft voor privé detective enz.

zou een mooie blunder zijn als de Moeder / ouders er wat mee te maken hebben.

ze zijn beide al eerder als verdacht aangewezen.
 
een verdwenen mooi blank meisje met 2 mediagenieke ouders en je hebt zo een enorm mediacircus. Ik ben ook maddie moe. En die natalie holloway laat me ook koud.

Maddie is door haar sletterige moeder verkocht aan een pedofiele Duitser met een voorkeur voor babyvlees en Natalie is ge-assraped door Joran en al zijn negervrienden. Zo, opgelost.
 
Ik vind haar wel een lekker wijf eigenlijk....
 
Stuur d'r een email: Hey, nieuwe Maddie maken? Dat is een stuk leuker als zoeken naar de ouwe.
 
Stuur d'r een email: Hey, nieuwe Maddie maken? Dat is een stuk leuker als zoeken naar de ouwe.

Bin there, done that...pas nadat alles achter de rug was zei ze...nou, op dt moment kan dat dus wel jaren duren, grmbl
 
maddy smaddy
 
Wel ziek, als je daadwerkelijk het in je hoofd kunt halen om je kind te vermoorden
 
Kan er niet even een media-stilte komen rond deze mensen? Ophoeren. Wat een gezeik om 1 kind, tuurlijk is het een drama dat er een onschuldig kind vermist wordt, maar kom op, het is helaas alledaags nieuws.
 
Kan er niet even een media-stilte komen rond deze mensen? Ophoeren. Wat een gezeik om 1 kind, tuurlijk is het een drama dat er een onschuldig kind vermist wordt, maar kom op, het is helaas alledaags nieuws.

Het is natuurlijk een hard gelach voor de oeders die ook al jaren op zoek zijn naar hun vermiste kinderen en waarbij één part time rechercheur op gezet wordt en alles verder in de doofpot beland...

Ik heb deze zaak vrij goed gevolgd omdat het natuurlijk in mijn eigen land is gebeurd en ook heel veel 'mee krijg' van de Portugese media.. ik heb al vanaf het begin al gezegd dat ik die ouders voor geen meter vertrouwde en het is absoluut geen feit dat de ouers schuldig zijn maar mijn vermoedens waren zeker niet ongegrond (voor de mensen die toendertijd tegen mij zeiden 'doe niet zo raar man, het gaat hier om een kind... jij altijd met je vooroordelen')

Toevallig ken ik ook een jongen hier in Nederland die uit Praia da Luz komt en die zegd ook dat al die Engelsen gewoon gaan eten en die kinderen gewoon de hele nacht alléén laten en zeker niet om ht kwartier gaan kijken zoals ze beweren.

Maar deze zaak heeft veel tegenstrijdige feiten... ik zal ze jullie allemaal besparen maar er hangt een heel naar luchtje aan deze zaak... zoals ik al in een vroeg stadium had ontdekt... wat ben ik eigenlijk ook toch goed.. ook al zeg ik het zelf :o:D
 
Back
Naar boven