AndroidHealthClinic

Moeder van Maddie is verdachte

Bezoekers in dit topic

Het gaat inmiddels helemaal niet meer om echt Maddie zelf. Maddie is een popje geworden die helemaal verstrengeld zit met een wir war aan touwen naar allerlei:speculaties,organisaties.onderzoeken en al. Het popje bengeld ver beneden in een diepe put en wij als publiek zien alleen nog maar de wir war aan touwen en hebben daar gewoon een oordeel over. De wereld is zo rot aan het worden, dat we vergeten dat we gewoon met een weerloos klein lief meisje te maken hebben, die hier allemaal helemaal geen weet van hoort te hebben, omdat ze eigelijk gewoon lekker kind behoort te zijn.

Maddie is een: omhulsel,gedaante geworden van de gehele hype/comotie een soort ''slaaf'' van haar eigen ik. Terwijl de hele media (en wij dus ook (on)bewust/indirect) haar niet meer zien als persoon opzich.

het feit dat de ouders (kennelijk) de gehele zaak in de media willen houden, kent velen interpetaties. Welke de juiste is, al de tijd leren. En zelfs dan nog gaan we daar een getekend beeld van krijgen.

Ik hoop dat alles goed komt.
 
1 kind, terwijl er dagelijk kinderen verdwijnen. Natuurlijk is het een trieste zaak maar de media aandacht is wel erg overtrokken.

Dat bedoel ik. Het is bizar dat er zoveel aandacht voor een kindje is terwijl er vele anderen al jaren zijn verdwenen. Alleen door die ouders die de aandacht van zichzelf willen afleiden.
 
Back
Naar boven