MuscleMeat

Moedermelk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen van nutricia dan jummM
 
Lekker zeg, gelijk over de overdraagbare ellende gains. Virus, epstein barr, cytomegalo of andere shit. Alles voor de gainszsz weet toch. 100% aminoprofiel ipv 98. Daarna bier zuipen in de kroeg. Geeaahk
 
Sinds wanneer is de karma er weer
 
En hoeveel en hoelang heb je het gedronken dan ? ( en puur uit nieuwsgierigheid, hoe kwam je eraan )

tot ik 3 jaar was, daarna ben ik ermee gestopt. waarschijnlijk ben ik daarom zo klein gebleven
 
lekker hoor, vooral bij moederkoek:D
 
WTF? Werkelijk?
Hoort bij topics als placenta opeten of voeren aan de hond, of menstruatiebloed bij de planten doen. New age idioterie.
(naar mijn bescheiden mening)
 
Dat is al de tweede Men's Health link vandaag! Do you even science? :fire::treuren:
Euhm, ik googlede gewoon maar wat, niet dat ik dit serieus heb genomen heb; alsof ik uberhaupt ook maar overwogen heb moedermelk te gaan drinken :roflol:
Ik drink trouwens sowieso geen melk. :devilnana:;)
 
Ik geef nu net een week borstvoeding en heb nu al bijna geen ruimte meer in de vriezer. Dus als er mensen zijn die interessen hebben voor klein bedrag hoor ik het graag
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik geef nu net een week borstvoeding en heb nu al bijna geen ruimte meer in de vriezer. Dus als er mensen zijn die interessen hebben voor klein bedrag hoor ik het graag
Welkom op DBB. Wat zijn je doelen?
 
Back
Naar boven