MuscleMeat

Moedervlekken weg laten halen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er een week geleden 4 laten weghalen op m'n rug. Er zitten nu dus 4 korsten op dus ik weet nog niet precies hoe her er uit komt te zien maar volgens mij komt het wel goed.

Brutez zei:
Ik heb er een week geleden 4 laten weghalen op m'n rug. Er zitten nu dus 4 korsten op dus ik weet nog niet precies hoe her er uit komt te zien maar volgens mij komt het wel goed.

Hoe gaat het nou precies in werking? Onderhuidse verdoving heb ik gelezen!? (pijnlijk?) en dan brandt de dokter de moedervlek weg?

Elke moedervlek word verdoofd dus ik kreeg 4 spuiten. Daarna worden ze met een of ander apparaatje eraf geschraapt zeg maar. Net als een kaasschaaf steeds een laagje eraf en dan per moedervlek ongeveer 5 keer schrapen. En volgens mij was dat ding best warm want het rook naar een mislukte barbecue. Het was een nieuw apparaatje zei die hoe het heet weet ik verder ook niet, was meer een combi van branden en schrapen.

sounds painfull oh nee het word verdoofd... dom dom

ik had er 1 op men wang , die is eerst gecontroleerd geweest door een dermatoloog

dan in een lasercentrum eraf gebrandt , het relief is weg maar er is nàog altijd de vlek met wa haartjes dus die laat ik in de winter wegsnijden
waarom ?

omdat die wonde tijd nodig heeft om te genezen en ze raden dit aan om dit in de winter te doen omdat er dan weinig zonlicht is en dan kan die plek, die probeert te genezen, niet blootstaan aan de zon met gevold dat het wit zal uitslaan en niet goed zal genezen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven