XXL Nutrition

Moeheid tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

bendol95

Novice
Lid geworden
21 feb 2023
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hoi iedereen,

Ben bezig met mijn 2e kuur.
Eerste kuur was test only 500 test per week.
Hierbij had ik veel energie en het gevoel dat ook wanneer ik een slechte (kort geslapen) nacht had. Veel energie ect had.

Nu mijn 2e kuur:
1-12 weken: 500test - 400 deca - 100 mast.
1-5weken: dbol 30mg per dag
Injecties verdeeld over 2 keer zetten per week.

Nu merk ik dat ik kort ademig ben en een stuk minder energie heb..spieren voelen ook heel snel verzuurd of maximale pump gevoel heeft iemand enig idee of dit aan de deca of mast kan liggen? Zoniet andere tips? Stoppen met deca en mast en test only doorgaan?

hoor graag jullie mening.

Laatst bewerkt:
Ligt vaak aan de dosering in zijn geheel, zelfde klachten had je ook gehad op 1gr test.
Vermoed wel dat de Mast wat meer voor je zou kunnen betekenen inzake wat beter voelen, dus maak van de deca eens 300 en van de mast 200. Wellicht zorgt dit al voor een aanzienlijke verbetering.

Snel buiten adem kan van alles zijn. Hoe is je bloeddruk?

Ligt vaak aan de dosering in zijn geheel, zelfde klachten had je ook gehad op 1gr test.
Vermoed wel dat de Mast wat meer voor je zou kunnen betekenen inzake wat beter voelen, dus maak van de deca eens 300 en van de mast 200. Wellicht zorgt dit al voor een aanzienlijke verbetering.

Snel buiten adem kan van alles zijn. Hoe is je bloeddruk?
Ja, ik ga even de antwoorden afwachten en waarschijnlijk deca of mast verlagen of eruit. Halen. Bloeddruk is normaal..

Ja, ik ga even de antwoorden afwachten en waarschijnlijk deca of mast verlagen of eruit. Halen. Bloeddruk is normaal..

Je meet dus ook je bloeddruk? En wat versta je onder normaal, welke waardes meet je?

Terug naar 500mg is natuurlijk altijd beter voor je gezondheid.

Je meet dus ook je bloeddruk? En wat versta je onder normaal, welke waardes meet je?
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen...Ik ben de afgelopen 2 weken voor iets anders bij de dokter geweest hierbij was 2 keer
Mijn bloed druk gemeten, hij gaf aan dat de waardes goed waren..

En hoelang was je toen al bezig met genoemde kuur?

En hoelang was je toen al bezig met genoemde kuur?
5/6 weken, daarnaast voelen mijn spieren (eigenlijk vooral armen veel sneller.. verzuurt of maximaal gepumpt weet niet hoe ik het goed moet uitleggen..)

Wellicht volgende keer eens vragen naar je bloeddruk waardes, altijd goed om zelf ook op de hoogte te zijn van e.e.a. Dat kan je in de toekomst helpen bepaalde dingen te identificeren en zo te kunnen relateren aan bepaalde klachten die je op dat moment wellicht ervaart.

Overigens goed om rekening mee te houden; hoe hoger de dosis (ongeacht welke AS), des te groter de kans op bijwerkingen. De meest voorkomende kun je gewoon googlen uiteraard.

Wellicht volgende keer eens vragen naar je bloeddruk waardes, altijd goed om zelf ook op de hoogte te zijn van e.e.a. Dat kan je in de toekomst helpen bepaalde dingen te identificeren en zo te kunnen relateren aan bepaalde klachten die je op dat moment wellicht ervaart.

Overigens goed om rekening mee te houden; hoe hoger de dosis (ongeacht welke AS), des te groter de kans op bijwerkingen. De meest voorkomende kun je gewoon googlen uiteraard.
Ja inderdaad, denk dat ik me kuur gewoon afmaak zoals me eerste kuur met 500 test, of misschien 100mast /deca erin houden maar dat zou denk ik te weinig effect hebben...

Kortademigheid kan door vocht vasthouden en snel zwaarder worden komen wat gezien je stack (dianabol,deca,test) waarschijnlijk de oorzaak is.

Idem de pomp.

Bovenstaande kan ook weer zorgen voor slaap apneu en dus slechtere slaap etc.

Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen...Ik ben de afgelopen 2 weken voor iets anders bij de dokter geweest hierbij was 2 keer
Mijn bloed druk gemeten, hij gaf aan dat de waardes goed waren..
Koop zelf een bloeddrukmeter als je kuurt, zeker bovenstaande combi.
bij de Kruidvat als je Nederlander bent €25,- of zo

Kortademigheid kan door vocht vasthouden en snel zwaarder worden komen wat gezien je stack (dianabol,deca,test) waarschijnlijk de oorzaak is.

Idem de pomp.
Top, ik ben al gestopt met de kickstart van dbol. Dus het zou moeten afnemen? Pak nu alleen test deca en mast. Ik ga deca naar 200 zetten en mast ook. Test 500. Kijken of hierdoor iets veranderd

Back
Naar boven