MuscleMeat

moeilijk

Bezoekers in dit topic

tsjerno187

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
84
Waardering
2
Lengte
1m77
hallo,
ik zit met het volgende..
heb een voorstadium van gyno met kleine bobbeltjes(meerdere?) achter de tepels..

nu zit ik al een paar maanden op letro 2.5mg pd en veranderd er weinig.

momenteel zit ik nogsteeds op letro en vroeg mij dus af of ik mijn doseringen eerst moet afbouwen en op nolva gaan daarna voordat ik een kuur start.

dus in t kort: eerst oestrogenen laten herstellen in mn lichaam voor ik de nieuwe kuur start of de kuur starten terwijl mn oestrogenen nog laag zijn?

kuur zou worden:
1-12 test e 250mg
1-10 tren e 450mg
1-10 of 2-12?? mast e 250mg advies zou op prijs gesteld worden
1-4 winny 50mg
caber 2x pw 0.25
adex 0.5 eod of e3d

nakuur week 14-18 arofixen
 
Zou t eerst laten herstellen... heb je tenminste wat meer zekerheid
 
Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet met wat meer zorg voor hun lichaam de boel in balans proberen te houden en als t duidelijk nog niet is hersteld/er iets nog hormonaal niet goed is, dan gelijk vol gas weer verder gaan.

Zorg eerst eens dat je gewoon de boel onder controle hebt of weet hoe het ervoor staat als je alles wat je nu neemt afbouwt. Dan weet je op een gegeven moment ook wat er evt is blijven zitten en niet meer wegtrekt. Bloed laten testen kan ook helpen.

Zijn geen m&ms ofzo wat je allemaal tot je neemt he. Serieuze meds...
 
dat was dus mijn vraag.. of ik het eerst moet laten herstellen of niet. aangezien ik t dan zou laten herstellen en weer van slag brengen of t van slag houden aangezien dat t nu al is door de letro.
maar ik gaat taperen en wacht t nog een maandje of 2 af dan

ps laatste kuur is al bijna een jaar geleden dus t is noet zo dat ik gelijk vol gas ga
 
Back
Naar boven