XXL Nutrition

Moeite Met Aankomen...

Bezoekers in dit topic

YO mensen,
Ik hou nu al sinds mijn laatste post mijn eten beter in de gaten.
Sinds een week gebruik ik ook my fitness pal.

Ik train 3x per week met een 5x5 schema gebaseerd op compounds en pak er soms nog een isolatie oefening bij (3x per week 60min)

Ik eet 3600 kcal per dag. Dit hou ik elke dag ook bij met my fitness pal zodat ik zeker weet dat ik genoeg heb gegeten.
Vandaag kom ik zelfs nog een kcal of 250 overheen.
Mijn verbruik is ongeveer 3100

Echter raak ik wel een beetje gedemotiveerd.... Ik let op mijn voeding als nooit te voren en train compounds die ik eerder nooit deed, maar het resultaat blijft nog uit ... Ik heb me vorige week vrijdag gewogen op 88,6 vandaag was ik 88,5 ....... 5 dagen flink eten en dus niets aankomen......

Wat doe ik verkeerd?
 
Wat doe je allemaal op een dag?

Heb je andere sport? of bezigheid.
Slaap je genoeg?
 
slaap zo'n 8 uur per nacht gemiddeld denk ik.
Doe zittend werk en studeer. Ik loop soms naar school tien minuutjes.

Meestal met scooter of bus naar fitness maar heel af en toe de fiets (kwartiertje)

Ik eet minimaal 3600 kcal per dag, bijgehouden met my fitness pal.


en dus 3x60min KT


Ben gestopt met voetbal dus doet dat ook al niet meer, omdat ik echt graag groter wil worden heb ik voetbal opgegeven maar het schiet dus NIET OP!!!
Maar het wil gewoon maa rniet lukken...
 
als ik t zo lees doe je t wel goed, ikzelf kom ook lastig aan. Ik kan blij zijn als ik in 2 maanden een kilo extra pak. Daarbij als ik ook maar een dag niet goed eet ben ik gelijk weer 0.5-1kg kwijt. Dit heeft denk ik gwn met je stofwisseling en alles te maken. Gewoon door eten en hard trainen. Geduld is een schone zaak..
 
Gewoon nog meer eten. Probeer oats(gemalen havermout) van b&f, goedkoop en makkelijk weg te drinken. Easy en schone kcal.
 
Goed schema heb je nu! Vreten en trainen nu en niet teveel druk maken om de kleine details, die komen later wel als je al een beest bent. :thumbup:
 
Back
Naar boven