AndroidHealthClinic

Moeite met bulken. (zit snel vol)

  • Topic starter RTK
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 7K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Eiwitten mogen ook omhoog, mss een weight gainer proberen , of zelf maken
 
Neem dan 100g. Er is toch niemand die zegt dat je 500g pinda's moet eten?
Verhoog gewoon je calorie intake. Dit gaat het makkelijkst met nutriëntdense voeding (vb noten), want dan hoef je minder volume naar binnen te werken.
Denk dat 100g perfect is. Dan neem ik gewoon elke dag een bakje met 100g noten mee
 
Eiwitten mogen ook omhoog, mss een weight gainer proberen , of zelf maken
zat zelf ook te denken aan weight gainers. Alleen heb ik hier 0 ervaring mee. Heb het wel even opgezocht en de een zegt dat weight gainers super goed werken en een ander zegt dat het suikerbommen zijn en dat je ze net zo goed zelf kan maken. Vandaar dat ik zat te twijfelen of ik dat wel of niet moest nemen aangezien ik niet meteen naar de supplementen wilde grijpen. STEL ik zou een weightgainer kopen heb je dan enige suggesties voor een goede weightgainer?
 
zat zelf ook te denken aan weight gainers. Alleen heb ik hier 0 ervaring mee. Heb het wel even opgezocht en de een zegt dat weight gainers super goed werken en een ander zegt dat het suikerbommen zijn en dat je ze net zo goed zelf kan maken. Vandaar dat ik zat te twijfelen of ik dat wel of niet moest nemen aangezien ik niet meteen naar de supplementen wilde grijpen. STEL ik zou een weightgainer kopen heb je dan enige suggesties voor een goede weightgainer?
Kijk eens bij xxl nutrition topic of de webshop. Prijs kwaliteit zeer goed.
 
Jij hoeft helemaal niet bezig te zijn met voedingsschema’s en macros ..
je zit vol in de groei , en als je moeilijk aankomt moet het geen strijd zijn / worden

Eet gewoon wat je lekker vind , en tja makkelijke kcals zijn : Mc Donalds , chips , chocomel , eet eens een loempia of desnoods saucijzenbroodjes / worstenbroodjes enz ..
 
zat zelf ook te denken aan weight gainers. Alleen heb ik hier 0 ervaring mee.

Als je al moeite hebt om een shake naar binnen te krijgen met havermout en melk dan zou ik zoweiso niet voor een weightgainer in poedervorm kijken ..
 
Als je al moeite hebt om een shake naar binnen te krijgen met havermout en melk dan zou ik zoweiso niet voor een weightgainer in poedervorm kijken ..
Ja dat is waar. als ik een havermout shake niet naar binnen krijg dan gaat een weight gainer waarschijnlijk net zo moeilijk naar binnen. behalve dan dat een weight gainer iets beter smaakt dan die havermout shakes
 
Jij hoeft helemaal niet bezig te zijn met voedingsschema’s en macros ..
je zit vol in de groei , en als je moeilijk aankomt moet het geen strijd zijn / worden

Eet gewoon wat je lekker vind , en tja makkelijke kcals zijn : Mc Donalds , chips , chocomel , eet eens een loempia of desnoods saucijzenbroodjes / worstenbroodjes enz ..
het lijkt mij wel dat als ik bulk dus zeg maar boven mijn kcal eet dat ik dan meer aankom en gain dan dat ik eet zoals ik normaal eet ( meestal zelfs onder mijn kcal ). Vandaar ook dat ik wil bulken om gewoon groter te worden en niet meer zo extreem dun te zijn.
 
het lijkt mij wel dat als ik bulk dus zeg maar boven mijn kcal eet dat ik dan meer aankom en gain dan dat ik eet zoals ik normaal eet ( meestal zelfs onder mijn kcal ).

Als je boven je onderhoud eet zul je aankomen , wat ik bedoelde te zeggen is , dring jezelf niets op en eet wat je lekker vind ..

Een “ weightgainer “ die jezelf maakt of uit een pot halen maar kokhalzend weg slikt zul je niet volhouden , dus eet voeding die je wel lekker vind ..
en op jouw gewicht kun je best een een mc Donalds / burger king of dunkin donut pakken
 
  • Like
Waarderingen: RTK
Weightgainer kan je maken zoals je lekker vind.
Dat hoeft niet perse havermout te zijn. Denk ook eens aan chocomelk met brinta/havermout.
Kwark met creusli. (evt noten of pindakaas erbij)
Je hebt ook als het om eiwitten gaat high protein pudding van Ehrmann. Creusli erbij mieteren en klaar.
Al eet je vla met havermout of rijstepap oid. Kies iets wat je lekker vind.

Goede combi is skyrr vanille van lidl met muesli.
Volle kwark met banaan en muesli en wat cacao.
Zoveel lekkere opties die geen poeiertje zijn of groot volume.
Bedenk zelf je gainer!

Oh ja.. ipv alleen pinda's studentenhaver.
Gedroogd fruit.

en een x pizza, friet, broodje kroket oid is prima!
 
Als je boven je onderhoud eet zul je aankomen , wat ik bedoelde te zeggen is , dring jezelf niets op en eet wat je lekker vind ..

Een “ weightgainer “ die jezelf maakt of uit een pot halen maar kokhalzend weg slikt zul je niet volhouden , dus eet voeding die je wel lekker vind ..
en op jouw gewicht kun je best een een mc Donalds / burger king of dunkin donut pakken
Weightgainer kan je maken zoals je lekker vind.
Dat hoeft niet perse havermout te zijn. Denk ook eens aan chocomelk met brinta/havermout.
Kwark met creusli. (evt noten of pindakaas erbij)
Je hebt ook als het om eiwitten gaat high protein pudding van Ehrmann. Creusli erbij mieteren en klaar.
Al eet je vla met havermout of rijstepap oid. Kies iets wat je lekker vind.

Goede combi is skyrr vanille van lidl met muesli.
Volle kwark met banaan en muesli en wat cacao.
Zoveel lekkere opties die geen poeiertje zijn of groot volume.
Bedenk zelf je gainer!

Oh ja.. ipv alleen pinda's studentenhaver.
Gedroogd fruit.

en een x pizza, friet, broodje kroket oid is prima!
Bedankt voor je tip. Hier zitten oprecht wel wat combinaties tussen die mij lekker lijken. Morgen even boodschappen doen en uitproberen
 
Onzin... Ik ben zelf ook een echte ecto met een eetlust van lik me reet en ben van 65 naar 105kg gegaan in een paar jaar tijd. Ik kan je vertellen dat het niet over rozen is gegaan en ik regelmatig kokhalzend mijn meals naar binnen heb zitten werken. Dus mij hoef je niet te vertellen dat het moeilijk is. Maar ik heb het toch gewoon gedaan.

Zelfde hier, van 1.80 met 55 kilo naar 1.80 met 102 kilo gegaan.
Tot kotsen aan toe aan de havermoutshakes gezeten, daar nog scheppen weigtgainer in.
In de avond shake met volle melk met slagroom en gainer.
Gewoon tot 7000 cal per dag gegaan tot je er naar van werd.
 
Nee hoor, niets aan overdreven. 4 x per dag gainer met slagroom tikt hard aan. Ik kocht gewoon die grote flessen bij de Makro met suiker er al in.
Ik denk dat hij bedoelt dat 7k kcal vrij veel is voor iemand van 1.80 op 55 kcal
 
Ik denk dat hij bedoelt dat 7k kcal vrij veel is voor iemand van 1.80 op 55 kcal

snelle stofwisseling, toen nog wedstrijdwielrenner.
Door die 7000 cal. ook serieus begonnen met groeien. Zeker toen ik het wielrennen moest beëindigen.
 
snelle stofwisseling, toen nog wedstrijdwielrenner.
Ben ik ook geweest tot 5 jaar geleden, dus ik weet er alles van! Misschien moet ik jouw voedingsschema eens gaan kopiëren. Ben in die 5 jaar 'slechts' 7 kg aangekomen, van 64 naar 71 kg. :(
 
Als je als ontbijt niet eens een shake met een beetje havermout en een banaan "op kan krijgen" moet je lekker gaan balletten ofzo want deze sport is niks voor jou.

Wat is dit nou voor een kut reactie, die jongen is 15 jaar? Was ik op die leeftijd maar al bezig met voeding en training, petje af hoor!

Dat is nu juist het probleem van ecto's, het 'gewoon doen'! En ik spreek uit eigen ervaring. Voor mensen die makkelijk aankomen is het moeilijk voor te stellen dat dit een probleem kan zijn. Dit is net zoiets als tegen alle dikkertjes roepen: Minder eten! Gewoon doen!

Ecto’s?


RTK welkom kerel!

Indien je de havermout niet weg krijgt of simpelweg liever iets anders eet dan doe je dat toch :) Reken even uit wat je exact eet, wellicht haal je met wat simpele toevoegingen je target al.
 
Back
Naar boven