MuscleMeat

Moeite met Chest

Bezoekers in dit topic

Tum dijk

Novice
Lid geworden
17 okt 2019
Berichten
21
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
64kg
Hallo allemaal, Ik train nu ongeveer 2 jaartjes en heb heel veel moeite om me chest te slopen. Tot nu toe heeft iedereen gezegd dat mijn vorm goed is en heb zelf ook geen last van blessures etc. Maar ik voel me chest maar amper. En voel ook niet echt een moe gesloopt gevoel in me chest na het trainen. En train wel gewoon lang en intensief me chest. Dus hebben jullie tips hoe ik het kan oplossen
 
Niet stoppen totdat je helemaal gesloopt bent!! je bent toch geen pussy?

DONT LEAVE THE GYM A LOSER!!
I'D RATHER DIE THAN BEING A LOSER
Groetjes Tom Platz
 
1. lange trainingen is wat anders dan zwaar/goed trainen.
2. cut of bulk? Gewicht lijkt laag tov lengte.
3. post je schema eens.

Tot falen trainen en gesloopt voelen wil nog niet zeggen dat je spieren bouwt. Niet gesloopt voelen zegt niets.
 
Niet stoppen totdat je helemaal gesloopt bent!! je bent toch geen pussy?

DONT LEAVE THE GYM A LOSER!!
I'D RATHER DIE THAN BEING A LOSER
Groetjes Tom Platz
Ik train al 2 uur per dag en heb al 7 uur school dus heb niet echt keus
 
2 uur per dag. Rip.
 
1. lange trainingen is wat anders dan zwaar/goed trainen.
2. cut of bulk? Gewicht lijkt laag tov lengte.
3. post je schema eens.

Tot falen trainen en gesloopt voelen wil nog niet zeggen dat je spieren bouwt. Niet gesloopt voelen zegt niets.
Bull Eet rond de 3300 calorieën.
Lengte: 1.73m
Gewicht: 70KG
Chest schema is dinsdag en zaterdag
Dibs machine: 6 sets tussen de 10 en 20 reps (start met 50kg en bouw op tot 80kg (hierbij nog maar 5 reps)
Chest cable flys: 7 sets tussen 10 en 20 reps
Van 15kg per arm naar 40kg (nog maar 6 reps)
Chest press: 6 sets van 10 tot 20 reps ongv
Van 50 tot 90kg (bij 90kg nog 5 reps maar)
 
Bull Eet rond de 3300 calorieën.
Lengte: 1.73m
Gewicht: 70KG
Chest schema is dinsdag en zaterdag
Dibs machine: 6 sets tussen de 10 en 20 reps (start met 50kg en bouw op tot 80kg (hierbij nog maar 5 reps)
Chest cable flys: 7 sets tussen 10 en 20 reps
Van 15kg per arm naar 40kg (nog maar 6 reps)
Chest press: 6 sets van 10 tot 20 reps ongv
Van 50 tot 90kg (bij 90kg nog 5 reps maar)
en ben 15jaar
 
Bull Eet rond de 3300 calorieën.
Lengte: 1.73m
Gewicht: 70KG
Chest schema is dinsdag en zaterdag
Dibs machine: 6 sets tussen de 10 en 20 reps (start met 50kg en bouw op tot 80kg (hierbij nog maar 5 reps)
Chest cable flys: 7 sets tussen 10 en 20 reps
Van 15kg per arm naar 40kg (nog maar 6 reps)
Chest press: 6 sets van 10 tot 20 reps ongv
Van 50 tot 90kg (bij 90kg nog 5 reps maar)
En ik doe elke set tot gwn echt max dat lukt want krijg t niet meer naar voren elke set aant einde
 
De kans is aanwezig dat je bij de chest press teveel spanning naar je triceps en schouders laat glippen en niet naar je borst die dus niet geactiveerd wordt. Is daar niemand aanwezig aan wie je het kan vragen?
 
Stoppen met "cardio" trainen.... 10-20 reps is gewoon cardio en dan train je niet zwaar...
Pak een gedegen 5x5 schema of een bewezen UB/LB
 
De kans is aanwezig dat je bij de chest press teveel spanning naar je triceps en schouders laat glippen en niet naar je borst die dus niet geactiveerd wordt. Is daar niemand aanwezig aan wie je het kan vragen?
Al gedaan maar wordt gezegd dat het er goed uit ziet maar voel wel veel in front delts, heb geen idee hoe ik dat weghaal want doe al me schouder naar achter en chest voor
 
Stoppen met "cardio" trainen.... 10-20 reps is gewoon cardio en dan train je niet zwaar...
Pak een gedegen 5x5 schema of een bewezen UB/LB
In me laaste 2 sets pak ik wel gewoon max gewicht dat ik gwn maar max 5 reps kan
 
Als je 2u lang chest kan trainen train je niet hard of héél misschien misschien voor leven/dood...
 
Chest schema is dinsdag en zaterdag
Dibs machine: 6 sets tussen de 10 en 20 reps (start met 50kg en bouw op tot 80kg (hierbij nog maar 5 reps)
Chest cable flys: 7 sets tussen 10 en 20 reps
Van 15kg per arm naar 40kg (nog maar 6 reps)
Chest press: 6 sets van 10 tot 20 reps ongv
Van 50 tot 90kg (bij 90kg nog 5 reps maar)
Dus je doet twee maal per week 6+7+6=19 sets voor borst als ik het goed begrijp?
 
Dan zit je dus op 38 sets per week! Grote kans dat je dan veel te veel doet. Hier de 'volume recommendations' van Juggernaut Fitness:
Ja dat doe ik dus omdat me chest t gwn aankan, want het lukt me gewoon niet om m te slopen
 
Ja dat doe ik dus omdat me chest t gwn aankan, want het lukt me gewoon niet om m te slopen
Wat bedoel je precies met 'dat'? Heb je het filmpje gezien? De meeste gewone stervelingen kunnen niet herstellen van meer dan 25 sets per week. Jij pakt er 38.
 
Back
Naar boven