XXL Nutrition

Moeite met Chest

Bezoekers in dit topic

2x6 =12 3x8=24 4x6=24 5x5=25
welke heeft het hoogste volume aka welke gaat je meer gains geven? (Ik ben geen voorstaander van 5x5 maar dit is wel zo) je moet veel te veel oefeningen gaan doen als jij 2x7 gaat doen

2 setjes van zes en 2 setjes van 7 staat er he, totaal 26herhalingen, daarom staat er ook een streepje tussen.

en stop met deze bullshit theorie anders zou iedereen 20 sets van 20 doen whahaha.
 
2 setjes van zes en 2 setjes van 7 staat er he, totaal 26herhalingen, daarom staat er ook een streepje tussen.

en stop met deze bullshit theorie anders zou iedereen 20 sets van 20 doen whahaha.
Oooh ik dacht dat was of 2 sets 6 of 2 sets 7, nee want dat is een te hoog volume dus zal er overtraining ontstaan...
 
Mijn tip is om simpel weg lagere volume te doen op hoger gewicht, zorg ervoor dat je maar 2 oefening doet zoals bench en incline.
Wat ik doe is benchen op low volume voor 5 a 6 sets en vervolgens met de dumbels incline te doen op een nog lager volume.
 
alleen maar oefeningen op apparaten of lees ik dat verkeerd? Pak eens een barbell op...
 
alleen maar oefeningen op apparaten of lees ik dat verkeerd? Pak eens een barbell op...

Eens. Met een simpele 5x5 stronglifts bench (2 of 3x per week) en wellicht wat cable flyes kom je al een heel eind.
 
Back
Naar boven