XXL Nutrition

moeite met geschil (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Big Chungus

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
4.948
Wat adviezen van een manager die vorig jaar >100 sollicitanten heeft gesproken.

Bedrijven (of instellingen) nemen starters aan op basis van: “hire for attitude, train for skill”.
Aangezien je nog geen werkervaring kunt laten zien wordt je aangenomen op basis van je instelling, ambitie, en potentie. De vaardigheden specifiek voor je job kun je leren binnen de organisatie.

(Op tijd) komen opdagen is echt de meest basale vaardigheid die je van een werknemer kunt verwachten! Als dat niet lukt dan zit met de instelling niet zeker niet goed.

Vrijwilligerswerk of stage is ook een commitment. Organisaties rekenen op de aanwezigheid van de genen die zich daarvoor hebben opgegeven. Heb je niet de tijd, de middelen, of de ambitie, om hier aan deel te nemen, begin er dan niet aan.

Volwassenen communiceren via telefoon of e-mail. Niet via whatsapp of Facebook. Afmelden omdat je ziek bent, de trein niet rijdt, of de hond je huiswerk heeft opgegeten doe je direct bij je eigen leidinggevende.

Je zult nog wel vaker afwijzing en teleurstelling tegenkomen in je carrière en in het leven. Dat is normaal.
Ga het probleem niet op anderen afschuiven. Kijk eens goed in de spiegel en zie het als een levensles.

Blijf niet mokken als een boze kleuter. Je wraakgevoelens leiden toch nergens toe. Gebruik je tijd en energie voor iets positiefs.

Ik hoop echt voor je dat je ergens een ambtenaren baantje vindt, want in de private sector ga je het zeker niet redden met jouw instelling.
De dingen die jij nu opnoemt zijn toch common sense?

• Like
Waarderingen: 040B

haaii

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2010
Waardering
645
Lengte
1m67
Massa
64kg
Vetpercentage
> 50%
  • Topic Starter Topic Starter
040B

Je hebt wel gelijk.

Wil wel zeggen dag ik nooit te laat kwam de dagen waarop ik fit genoeg was om op te dagen. En op die ene laatste maandag na altijd afbelde.
Wat is nu eigenlijk je bedoeling? Wat ga je doen als wij zeggen dat t echt niet kan wat de dame/ het bedrijf heeft gedaan? Ben je dan blij en is het dan klaar...?

Laat dit lekker achter je... Je bent "ontslagen" op een job waar je niks mee verdient, je eigenlijk niet eens hoefde te komen en als je er al was werd je geadviseerd lekker veel te kletsen... Zoek werk waar jij als persoon een waardevolle toevoeging hebt. Of dat nou vrijwillig of betaald is maakt niet uit. Dat geeft jou een gevoel van verantwoordelijkheid en daar krijg je waardering en een voldaan gevoel voor terug!

Succes...

Misschien komt dit over als andere de schuld geven van mijn fouten. Maar heb het gevoel dat ik niet kan terugkomen terwijl zij mij had gezegd dat ik niet moest afbellen.

Zij heeft persoonlijke wrok tegen mij en gebruikt dat dan als argument mij daar weg te houden.

Big Chungus

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
4.948
Als ze persoonlijke wrok tegen je heeft zal dat ook door je eigen gedrag komen? Iemand heeft dat niet zomaar.

ThuggishRuggish

Belaya Smertj
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
20.261
040B

Je hebt wel gelijk.

Wil wel zeggen dag ik nooit te laat kwam de dagen waarop ik fit genoeg was om op te dagen. En op die ene laatste maandag na altijd afbelde.

Misschien komt dit over als andere de schuld geven van mijn fouten. Maar heb het gevoel dat ik niet kan terugkomen terwijl zij mij had gezegd dat ik niet moest afbellen.

Zij heeft persoonlijke wrok tegen mij en gebruikt dat dan als argument mij daar weg te houden.
Heb jij een ziekte of andere aandoening los van je aanstelleritis?

Steks

Monstrous Giant
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
9.143
Lengte
1m82
Massa
86kg
Wie is zij in deze (en ook de andere keren)? Zomaar een collega, je direct leidinggevende, of zijn of haar manager?

SvP0501

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Waardering
1.263
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Tuurlijk man , ik snap je .. respect voor je verhaal maar ...

Ik zou ook het chronisch vermoeidheidssyndroom krijgen als ik met je samen zou moeten werken ..

Zo’n last heb je er niet van als ik zie hoeveel moeite en energie je stopt in de topics hier ...

Hou op met huilen , verman je en geef jezelf een flinke schop onder je hol

haaii

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2010
Waardering
645
Lengte
1m67
Massa
64kg
Vetpercentage
> 50%
Wie is zij in deze (en ook de andere keren)? Zomaar een collega, je direct leidinggevende, of zijn of haar manager?
Collega / overste

ThuggishRuggish

Belaya Smertj
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
20.261
Tuurlijk man , ik snap je .. respect voor je verhaal maar ...

Ik zou ook het chronisch vermoeidheidssyndroom krijgen als ik met je samen zou moeten werken ..

Zo’n last heb je er niet van als ik zie hoeveel moeite en energie je stopt in de topics hier ...

Hou op met huilen , verman je en geef jezelf een flinke schop onder je hol
Ik lees hol en ik denk aan @mat

• Like
Waarderingen: mat

haaii

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2010
Waardering
645
Lengte
1m67
Massa
64kg
Vetpercentage
> 50%
Als ze persoonlijke wrok tegen je heeft zal dat ook door je eigen gedrag komen? Iemand heeft dat niet zomaar.
Zij heeft een berisping gekregen omdat zij in haar eentje had beslist dat in minder uren mocht doen terwijl ze het hoofd van personeelsdienst daar niet eerst om gevraagd had. En dan zoiets op fb bespreken. Nu verwijt zij mij dat terwijl ze gwn kwaad moest zijn op zichzelf. Maar tis ook mijn schuld, dat besef ik wel. Ik heb haar de argumenten gegeven om mij zwart te maken en te weerhouden weder te keren. Maar vind de reden waarom niet fair

Big Chungus

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
4.948
Zij heeft een berisping gekregen omdat zij in haar eentje had beslist dat in minder uren mocht doen terwijl ze het hoofd van personeelsdienst daar niet eerst om gevraagd had. En dan zoiets op fb bespreken. Nu verwijt zij mij dat terwijl ze gwn kwaad moest zijn op zichzelf. Maar tis ook mijn schuld, dat besef ik wel. Ik heb haar de argumenten gegeven om mij zwart te maken en te weerhouden weder te keren. Maar vind de reden waarom niet fair
Het is maar waar je je druk om maakt, laat het gewoon los nu

haaii

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2010
Waardering
645
Lengte
1m67
Massa
64kg
Vetpercentage
> 50%
Oke, ik heb mijn portie aandacht gehad, topic mag verwijderd worden.

Bovenaan