Fitness Seller

Moeite met het vinden van een passende maar ook stylisch spijkerbroek?

Bezoekers in dit topic

JurgenB1990

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 mei 2012
Berichten
1.732
Waardering
115
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
17%
Waarschijnlijk kennen velen van jullie het wel. Dankzij het squatten en vooral het beesten in de sportschool is het erg lastig om een passende maar ook coole spijkerbroek te vinden. Hoe zit dit bij jullie? Passen de quads en kuiten nog wel in je jeans? Of ben je genoodzaakt om alleen maar stretch jeans te kopen?
 
Bij America Today vindt ik vaak de juiste broeken.
Zijn allemaal een beetje stretch, zit verder perfect!
 
Ik ben nog nooit een broek tegengekomen waarbij mijn kuiten niet pasten. Probeer je skinny jeans ofzo? Als een broek op m'n quads past hebben mijn kuiten altijd voldoende ruimte.
 
Waarschijnlijk kennen velen van jullie het wel. Dankzij het squatten en vooral het beesten in de sportschool is het erg lastig om een passende maar ook coole spijkerbroek te vinden. Hoe zit dit bij jullie? Passen de quads en kuiten nog wel in je jeans? Of ben je genoodzaakt om alleen maar stretch jeans te kopen?
WTF wat voor kuiten heb jij wel niet ?
 
WTF wat voor kuiten heb jij wel niet ?

Mijn kuiten zijn niet extreem groot maar in verhouding zitten mijn broeken wel vaak strak bij de benen. Ik hoor wel vaker dat mensen last hebben bij het vinden van broeken en daarom dit topic :cool:
 
Quads altijd strak en dan 5cm ruimte bij mijn pens... Enige broeken die ik aankan zijn slimfit.... :'(
 
Slimfit zijn toch skinny jeans?
 
Laag vet% scheelt heel veel

PME aviator jeans passen erg goed bij mij
 
Geen skinny jeans bitch zijn. Wat meten die monsters dan wel niet?
 
Gewoon n fat man's pants kopen en de taille laren innemen bij de kleermaker?
 
Pall mall sowieso..:)
 
Laag vet% scheelt heel veel

PME aviator jeans passen erg goed bij mij

+1
Heb nu al een hele poos niet getraind met als gevolg dat ik nu een kast vol met broeken heb die veel te groot zijn. :(
 
Pall mall - bare metal reeks. Nooit geen problemen mee.
 
quad probleem heb ik ook aahhaha

ik draag graag skinnies en mijn quads zien er echt dik uit terwijl ik zo een smal bovenlijfje heb hehehe

'hé daryl, al je vet zit in je benen precies !' heb ik al meerdere keren moeten horen -_-
 
quad probleem heb ik ook aahhaha

ik draag graag skinnies en mijn quads zien er echt dik uit terwijl ik zo een smal bovenlijfje heb hehehe

'hé daryl, al je vet zit in je benen precies !' heb ik al meerdere keren moeten horen -_-

op 14 percent ben je ook vet en hoor je &al zeker geen skinny jeans te dragen
 
Skinny broeken lukt bij mij ook niet hoor, vooral aan de kuiten niet!
 
bij mij zit het vaak bij de lul te strak
zo irritant
 
Back
Naar boven