AndroidHealthClinic

moeite met massa aankomen

Bezoekers in dit topic

levibxb

Cool Novice
Lid geworden
17 aug 2011
Berichten
111
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
hey beesten !! ;D

kheb een vraag :) ik ben al even aant fitnessen met doel om veel massa aan te komen ,maar ik ga nooit breder worden als ik niet genoeg callorieen binnen krijg ? want kheb eens mutant mass geprobeert en viel heel goed mee omdat ik nogal moeilijk bijkomen ben ik toch 4kg bijgekomen met deze weight gainer en ik voelde me breder ,maarja ik heb een goed schema denk ik en verhoog het gewicht meestal iedere keer met 5% en toch als ik het meetlint boven haal is het nog steeds het zelfde ,zo nooit echt verandering zien is niet echt motiverend :o ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel :p schrijven is nie mijn beste kant xD

en een fototje hoe ik er nu uit zie

levi.jpg
 
Laatst bewerkt:
hey beesten !! ;D

kheb een vraag :) ik ben al even aant fitnessen met doel om veel massa aan te komen ,maar ik ga nooit breder worden als ik niet genoeg callorieen binnen krijg ? want kheb eens mutant mass geprobeert en viel heel goed mee omdat ik nogal moeilijk bijkomen ben ik toch 4kg bijgekomen met deze weight gainer en ik voelde me breder ,maarja ik heb een goed schema denk ik en verhoog het gewicht meestal iedere keer met 5% en toch als ik het meetlint boven haal is het nog steeds het zelfde ,zo nooit echt verandering zien is niet echt motiverend :o ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel :p schrijven is nie mijn beste kant xD

en een fototje hoe ik er nu uit zie

Je zegt het zelf al, meer eten!

Edit:

Wat eet je nu zoal op een dag?
 
65kg, ga meer eten man ;) komt goed! elke keer volproppen en het went wel ;)
 
oké als aleen eten de golden key is dan eet ik de ganse dag elke dag tot ik neerval :p om de 2 uur een maaltijdje goed ?
 
dat is een goede manier maar je moet wel kijken wat je dan qua de voedings waarden.
zelf eet ik tussen 6 a 8 keer op een dag en dan toch 1 a 2 borden vol als ware.
 
Ok 6 keer per dag moet dan wel lukken :) kben toch al van 54kg tot 65 gegaan da is toch al goed tot nu toe denk ik ? :p
 
Is die foto van iemand met 65kg?
 
ja van mij dus xp ?
 
allé bedankt :p ik zit nu even onder de 65kg kzat even zonder weight gainer :D
 
Eten, eten en eten ;) doet meer dan je weight gainer. Succes jongen, al wel goed bezig
 
ok ik zal werken aan mijn eten ;) en ik dacht dat ik niet goed bezig was :p
 
Ik kan echt niet geloven dat dat 65kg is. Of train je je benen niet?
 
Toch is het zo :p en jawel benen natuurlijk ook
 
Wees er dan maar blij mee, want je lijkt zwaarder!
 
das goed :) hoop ooit in good shape het podium op te stappen :p
 
Hulp nodiggg

Goedemorgen Allemaal

vraagje ik train al half jaartje ik kom steeds niet bij ik train heel goed weten julie welke type shake ik moet gebruiken om iets bij te komen ik eet smorgens 5eieren speciaal kaas middags probeer ik vlees te eten. Ik wil voor een maandje shake gebruike en stoppe om wat bij te komen liefst geen vet :) want ik wil dat heel me lichaam wat bij komt want bent dun en heb veel vet. Hebben julie tips voor mij want dit duurt veelste lang.. ik heb tips nodig ik eet beel ik wordt dik maar mn boven livham wordt juist niet dik welke soort shake zal ik halen of wat zal ik doen

Alvast Bedankt
 
Goedemorgen Allemaal

vraagje ik train al half jaartje ik kom steeds niet bij ik train heel goed weten julie welke type shake ik moet gebruiken om iets bij te komen ik eet smorgens 5eieren speciaal kaas middags probeer ik vlees te eten. Ik wil voor een maandje shake gebruike en stoppe om wat bij te komen liefst geen vet :) want ik wil dat heel me lichaam wat bij komt want bent dun en heb veel vet. Hebben julie tips voor mij want dit duurt veelste lang.. ik heb tips nodig ik eet beel ik wordt dik maar mn boven livham wordt juist niet dik welke soort shake zal ik halen of wat zal ik doen

Alvast Bedankt

Shake gaat je niet helpen. Als je niet aankomt dan is je dieet shit. Punt.

Zorg steeds dat je dieet eerst on point is voor je zelfs maar gaat denken aan shakes.
 
Shake gaat je niet helpen. Als je niet aankomt dan is je dieet shit. Punt. Zorg steeds dat je dieet eerst on point is voor je zelfs maar gaat denken aan shakes.

Ja want shakes zijn super gevaarlijk enzo.. :rolleyes:

Shakes kan je prima meenemen in je voedingsschema, als je maar niet denk dat shakes wondermiddelen zijn.
 
Als die foto 65 kg is dan adviseer ik je toch maar eens met leg day te beginnen...
 
Back
Naar boven