AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Bezoekers in dit topic

Moess

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
1.845
Waardering
210
Lengte
1m69
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
Ik ben afgelopen mei begonnen met afvallen, de reden zien jullie wel aan de beginfoto af. Ik woog toen 73 kilo. Sinds oktober weeg ik 57 kilo en ben ik klaar met afvallen. Sindsdien heb ik een beetje van alles met mn voeding en training gedaan, had geen duidelijk doel dus kon mezelf niet goed motiveren. Wel heb ik er altijd op gelet dat ik niet meer aankwam of afviel. Nu heb ik eindelijk voor mezelf een eet- en trainingsschema gemaakt en ben daar afgelopen week mee begonnen. Mijn doel: Spieren kweken!

Eigenlijk wilde ik nu gewoon mijn progressie van het afgelopen jaar laten zien. Ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag dus haatcomments mogen voor je worden gehouden ;)

Als het goed is volgen er vanaf nu maandelijkse fotos om mijn progressie bij te houden :)

09-05-2013 voor.jpg


14-01-14 voor anoniem.jpg
 
Laatst bewerkt:
Not bad en welkom!
 
Goed gedaan. Nu moet je alleen niet te bang zijn om genoeg te eten om spieren op te bouwen.
 
Goed gedaan. Nu moet je alleen niet te bang zijn om genoeg te eten om spieren op te bouwen.

Klopt! Daar ben ik ook niet bang voor. Ik heb mijn eetschema ook hier gepost met de vraag om feedback en in dat topic gaf ik ook al aan dat de spiegel voorlopig mijn weegschaal is.
 
Goed bezig! Succes!
 
Goed gedaan! Succes met gainen
 
ziet er goed uit, ga zo door;)
 
Heel knap gedaan! Nu zie je er best wel 'skinny' uit, dus wat spiermassa zal zeker niet misstaan.
Zou je trouwens op je beginfoto geen 73kg schatten, eerder wat minder. Zo erg is je beginfoto niet ;)
 
Heel knap gedaan! Nu zie je er best wel 'skinny' uit, dus wat spiermassa zal zeker niet misstaan.
Zou je trouwens op je beginfoto geen 73kg schatten, eerder wat minder. Zo erg is je beginfoto niet ;)

Ik ben niet zo lang he ;) Daarnaast zat het echt vooral bij mn lovehandles, verschrikkelijk. En ik ben het met je eens! Wil graag wat spiermassa opbouwen, zie in bepaald licht al abs tevoorschijn komen, dat smaakt naar meer haha!
 
Ik ben niet zo lang he ;) Daarnaast zat het echt vooral bij mn lovehandles, verschrikkelijk. En ik ben het met je eens! Wil graag wat spiermassa opbouwen, zie in bepaald licht al abs tevoorschijn komen, dat smaakt naar meer haha!

Dat ben je zo te zien allemaal al kwijt dus:thumb:. Misschien kun je je voedings- en trainingsschema hier ook posten voor eventuele tips:)
 
Netjes!
Nu spiermassa pakken!
 
Goed bezig. Waar in zwolle train je?
 
Wat knap dat je zoveel kilo's kwijt bent! Daar is doorzettingsvermogen voor nodig. Petje af hoor
 
Wat knap dat je zoveel kilo's kwijt bent! Daar is doorzettingsvermogen voor nodig. Petje af hoor

Thnx Wieteke! Als ik er nu op terugkijk wou ik dat ik er jaren geleden mee was begonnen, maar ach. Nu wordt het spieren kweken :) Weer iets heel anders dan afvallen, een nieuwe uitdaging :)
 
Goed zeg! Wat een verschil :)
Mooie basis zo om mee te starten voor spieropbouw. Gaat vast helemaal goedkomen, succes!
 
Knappe dame al, nu alleen nog wat spiermassa er op plakken. Ik zou op 2de foto wel even nog je hoofd weg fotoshoppen of er afknippen, niet dat je geen mooi hoeft hebt hoor :p maar in verband met je eigen privacy, want er zitten genoeg gekken hier op deze site ;)
 
Knappe dame al, nu alleen nog wat spiermassa er op plakken. Ik zou op 2de foto wel even nog je hoofd weg fotoshoppen of er afknippen, niet dat je geen mooi hoeft hebt hoor :p maar in verband met je eigen privacy, want er zitten genoeg gekken hier op deze site ;)

Avatar..
 
Knappe dame al, nu alleen nog wat spiermassa er op plakken. Ik zou op 2de foto wel even nog je hoofd weg fotoshoppen of er afknippen, niet dat je geen mooi hoeft hebt hoor :p maar in verband met je eigen privacy, want er zitten genoeg gekken hier op deze site ;)

:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven