AndroidHealthClinic

Moet een Thread aangemaakt worden waar iedereen zijn foto kan plaatsen? (1 bezoeker)

Thread waar iedereen foto kan plaatsen zodat je weet met wie je te maken hebt?

  • Ja

    Stemmen: 54 77,1%
  • Nee

    Stemmen: 16 22,9%

  • Totaal stemmers
    70

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Originally posted by Elmar
Als er nou een nieuw Thread word aangemaakt waar iedereen zijn eigen foto kan plaatsen zodat iedereen kan weten met wie ze te maken hebben.

En moet ook Sticky gemaakt worden :D


Originally posted by dandyman


vind ik een heel goed plan. dan krijg je tenimnste een beeld van diegene op t forum. Moet Purple haar foto, ondanks haar avatr, toch ook nog plaatsen:D

Ik denk dat iedereen wel een beeld van de mensen heeft wat t ook interessant maakt, maar de vraag is of iedereen ermee instemt. Velen hier schuwen misschien de publiciteit en blijven liever anoniem. Vind wel dat iedereen er aan mee moet doen, maar probleem wat je dan krijgt is dat je dat moet verplichten en zodoende dat ook bij nieuwe leden moet toepassen.
Maar t idee spreekt mij wel aan.:)

Maar goed plan, voer maar uit zou ik zeggen
en ik vertrouw ook idd iedereen wel hier, zolang ze maar geen hyperlink aangeven:D

bron:[Link niet meer beschikbaar]

Als er genoeg voorstanders van zijn dan kunnen we het gaan overleggen met de Mods en/of T.
 
maak gewoon een thread zou ik zeggen... :eyes: :D
 
Originally posted by f*cking ecto
maak gewoon een thread zou ik zeggen... :eyes: :D

Ja maar laten we beter door mod of T doen die kan er gelijk een Sticky van maken.\
desnoods een soort CU2 met een vragenlijst en foto's :D
 
Originally posted by Elmar


Ja maar laten we beter door mod of T doen die kan er gelijk een Sticky van maken.\
desnoods een soort CU2 met een vragenlijst en foto's :D
doe wat je niet laten kunt, maar dit blijft tog gewoon een plek om informatie te vergaren. ik bedoel ik kom hier niet om vrienden te zoeken ofzo. maargoed het idee dat je weet tegen wie je regelmatig praat begrijp ik wel.
 
Het is toch aan degene zelf of diegene wil laten zien wie hij of zij is. Ik vind niet dat je dat moet verplichten.
 
vinnet best. Gewoon een thread maken, en dan kan je natuurlijk zelf bepalen of je je foto wel of niet wilt plaatsen. :)
 
ja idd GEEN verplichtingen. Maar verplichtingen zijn zo i zo al niet leuk in het leven.
 
Misschien is het een goed idee om iemand pas toegang te geven tot de thread nadat ie zijn foto heeft gegeven voor plaatsinmg ?
 
mijn stem heb je ; dat wordt een goede posse opzoeken en vastleggen op je digicam. Weet ik eindelijk eens wie Jefrey en Bigtank nou zijn bij mij op de sportschool
 
Ik denk dat zo'n verplichting niet echt veel uit zal halen.
Niet iedereen wil uit prive redenen zich helemaal laten zien. Zal het toch een rustig plekje worden op het forum.
 
Originally posted by Purple
Het is toch aan degene zelf of diegene wil laten zien wie hij of zij is. Ik vind niet dat je dat moet verplichten.
precies, wat een onzin om verplicht je hoofd kenbaar te moeten maken, persoonlijk vind ik het niet erg ofzo maartog.
 
Originally posted by zoutzak

precies, wat een onzin om verplicht je hoofd kenbaar te moeten maken, persoonlijk vind ik het niet erg ofzo maartog.

We verplichten t toch ook niet, maar ik vind t wel zo leuk als iedereen daar aan meedoet. Niettemin even goede vrienden als je t niet wil, daar is een forum ook voor toch?:D

maar lijkt me wel leuk om een beeld te krijgen van iedereen. Ik heb nu ook bij sommige wel een beeld voor me en dat maakt dan wel zo leuk om te zien hoe hij/zij er dan in t echie uitziet.
T zal weinig verschil maken als je ziet tegen wie je praat maar is gewoon een leuke bijkomstigheid;)

vraag me overigens af of iedereen die 'ja' antwoord op deze poll ook daadwerkelijk zn eigen foto plaatst of dat kiest omwille de rest zich belachelijk zien te maken:D
 
Laatst bewerkt:
haha idd, ik heb een foto va toen ik nog niet aan het ijzer zat. Voor de rest nog niet dus dat word em dan maar goed :D Heeft weinig zin om me kop te plaatsen als het om bb gaat. In zo'n thread kan het dus wel.
 
En als je nou ergens werkt en je baas is een naturel-bodybuilder die erg tegen AS is, maar op het forum zit???
Als je dan zelf gebruikt met de foto van je koppie erbij dan kan je onnodig in de problemen komen, toch??
 
En dan kan je kiezen om je foto er niet neer te zetten Oli. ;)
 
Originally posted by Elmar
haha idd, ik heb een foto va toen ik nog niet aan het ijzer zat. Voor de rest nog niet dus dat word em dan maar goed :D Heeft weinig zin om me kop te plaatsen als het om bb gaat. In zo'n thread kan het dus wel.

laten we t wel bij pasfoto's houden. Ik weet niet of jij je hele postuur wou plaatsen maar bewaar die dan als voor foto voor bij je na-fotos. In deze thread gaat t voornamelijk om je gezicht en dat we een beeld krijgen tegen wie je t hebt. Lijkt me wel geining , een hele gallery van de members met bijbehorende koppies:D
Als je dan een postuurfotootje plaatst kunnen we net zo goed die in je pose-fotos laten zien.
Daar ben ik dan weer geen voorstander van je gezicht te tonen aangezien de kans groot is dat je lichaam dan (ook;)) zal prijken op adultpi(c)(k)s.com en daar heeft Dandy geen "trek" in:D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


laten we t wel bij pasfoto's houden. Ik weet niet of jij je hele postuur wou plaatsen maar bewaar die dan als voor foto voor bij je na-fotos. In deze thread gaat t voornamelijk om je gezicht en dat we een beeld krijgen tegen wie je t hebt. Lijkt me wel geining , een hele gallery van de members met bijbehorende koppies:D
Als je dan een postuurfotootje plaatst kunnen we net zo goed die in je pose-fotos laten zien.
Daar ben ik dan weer geen voorstander van je gezicht te tonen aangezien de kans groot is dat je lichaam dan (ook;)) zal prijken op adultpi(c)(k)s.com en daar heeft Dandy geen "trek" in:D

Yup Jij begrijpt het! :D

Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan dandyman geeft.

zegt wel genoeg! :D
 
Originally posted by Elmar


Yup Jij begrijpt het! :D

Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan dandyman geeft.

zegt wel genoeg! :D

nee, wat bedoel je:D
 
Originally posted by dandyman


nee, wat bedoel je:D

ehm ik druk op jou karma knop om je ff karma te geven en toen kreeg ik die tekst! :D
 
Hmmz, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dus dat het om een threat ging waar iedereen zijn piccie in zet (gewoon piccie wat mischien ook al bij post je foto's staat, dus kan ook alleen lichaam zijn), waardoor je een overzichtelijk beeld krijg van de members met bijbehorende fysiek.

Niet zo heel veel zin om nou een pasfoto van mij te gaan plaatsen! ieder voor zich natuurlijk maar ik denk niet dat veel mensen daar aan mee gaan doen.
 
Back
Naar boven