XXL Nutrition

Moet er een datingsectie komen op DBB? (1 bezoeker)

Een dating sectie op DBB?

  • Ja, zeker

    Stemmen: 21 25,6%
  • Nee, gek komen te veel breezers op af

    Stemmen: 33 40,2%
  • nog te vroeg, te weinig vrouwen hier

    Stemmen: 21 25,6%
  • weet niet

    Stemmen: 4 4,9%
  • anders

    Stemmen: 3 3,7%

  • Totaal stemmers
    82

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
jij wordt ook met de dag lolliger Saint, jij bent zeker de leukste thuis is het niet?

Hij is alleenstaand ja. :o
 
home-alone-rubb.jpg

Saint is niet zo remi als hij denkt dat ie is...gniffelgnaffelgnoffel
 
saint zei:
He, is dit geen datingsite dan? Vergis ik me nu? Ik snap er niks meer van? Ik zit dus potverdomme al maandenlang op de verkeerde site te checken.

Nu begrijp ik waarom ik zo weinig reacties kreeg.

Zie je nu wel dat vrouwen op niet te gespierd vallen :rolleyes:
 
Leuk hoor, jongens, bedankt allemaal. Spot er maar mee!!!!

@ Boogie, hij is cool!!!! Lache :D
 
MightyDuck zei:
Baseert u op.. ???

D'r eigen relatie natuurlijk. :D

Anyway;ik denk dat als de boys de foto's gaan zien vd meiden hier dat de trek om te daten gauw over is. :p
 
Gingen wij niet shoppen Monstergirl???
Het is zonder bijbedoelingen, want ik ben toch "homo" :D
 
saint zei:
He, is dit geen datingsite dan? Vergis ik me nu? Ik snap er niks meer van? Ik zit dus potverdomme al maandenlang op de verkeerde site te checken.

Nu begrijp ik waarom ik zo weinig reacties kreeg.

Je kon jezelf al ppen dus je hebt plezier met jezelf en ben je dus geen ander bij nodig ;)
 
Testo zei:
D'r eigen relatie natuurlijk. :D

Anyway;ik denk dat als de boys de foto's gaan zien vd meiden hier dat de trek om te daten gauw over is. :p

Wrrrrrrrrreed hard Testokanarie :O
 
Testo zei:
D'r eigen relatie natuurlijk. :D

Anyway;ik denk dat als de boys de foto's gaan zien vd meiden hier dat de trek om te daten gauw over is. :p
En ik date niet via forums.

Verkeerd. Als je meiden hier de foto's zullen zien van welke mannetjes hier rondklikken dat de trek gauw over is

Suicide Sid zei:
Gingen wij niet shoppen Monstergirl???
Het is zonder bijbedoelingen, want ik ben toch "homo" :D

Ach helaas jong, ik ben vandaag net gaan shoppen geweest. Een volgende keer dan maar :D
 
jij hebt wel een grote mond hè voor een 15-jarig meisje zeg! Terug in de ballenbak verdorie...
 
Neen! Veel te veel breezers.
 
boogie zei:
jij hebt wel een grote mond hè voor een 15-jarig meisje zeg! Terug in de ballenbak verdorie...
:sob::sad: Ik zal dat zeggen aan mijn mama!
 
mensen ga toch n keer naar buiten en lekker dansen en sjansen veel interactiever, dit moet gewoon een bodybuilding forum blijven, als je naar threads kijkt is de helft al niet meer bb gerelateerd, dat vind ik een slechte zaak
 
:roflol:
boogie zei:
jij hebt wel een grote mond hè voor een 15-jarig meisje zeg! Terug in de ballenbak verdorie...

datingsectie? doen!
ik doe mee! alleen met knappe meiden echter. van waar ze komen maakt me niet zoveel uit(lien)
 
klempic zei:
mensen ga toch n keer naar buiten en lekker dansen en sjansen veel interactiever, dit moet gewoon een bodybuilding forum blijven, als je naar threads kijkt is de helft al niet meer bb gerelateerd, dat vind ik een slechte zaak

Hoe moet ik in godsnaam naar buiten 's ochtends cardio ( binnen ) naar de gym ( ff buiten ) weer naar huis voor mn maaltijden ( binnen ) eten, eten,eten
Gym eten eten slapen en mn dag is al om!
 
MonsterGirl en ik schelen zich maar een beetje, ik bijna 17 zij 15. Dat gaat prima dus is geen eens een datingsectie voor nodig.
 
psycho_b zei:
MonsterGirl en ik schelen zich maar een beetje, ik bijna 17 zij 15. Dat gaat prima dus is geen eens een datingsectie voor nodig.
je hebt erg veel lef om het vrouwtje van Dries af te pakken:eek:

( MonsterGirl~MonsterStrenght............):o
 
MonsterGirl zei:
Daten via het forum...Gegarandeerd problemen.

Volgens mij bedoel je 'Daten via DIT forum...gegarandeerd problemen.
 
klusmier zei:
je hebt erg veel lef om het vrouwtje van Dries af te pakken:eek:

( MonsterGirl~MonsterStrenght............):o
Ohohw...het is mooi om julie gekend hebben
 
Back
Naar boven