Fitness Seller

Moet er een datingsectie komen op DBB?

Een dating sectie op DBB?

  • Ja, zeker

    Stemmen: 21 25,6%
  • Nee, gek komen te veel breezers op af

    Stemmen: 33 40,2%
  • nog te vroeg, te weinig vrouwen hier

    Stemmen: 21 25,6%
  • weet niet

    Stemmen: 4 4,9%
  • anders

    Stemmen: 3 3,7%

  • Totaal stemmers
    82

Bezoekers in dit topic

geen goed plan
 
er is al teveel scheisse buiten bodybuilding . dis is fout. en ja er zijn ook te wenig vrouwen nu hier maar die verhouding zal blijven zo. De vrouwen die er nu zijn kun je ook benaderen als je wilt via pm. meer vrouwen? leuk maar geen datingshit hier. dan vraag je msn maar. ik stem dus NEE GEK :D
 
Testo zei:
D'r eigen relatie natuurlijk. :D

Anyway;ik denk dat als de boys de foto's gaan zien vd meiden hier dat de trek om te daten gauw over is. :p

Waarom kreeg ik de vorige keer dat ik een foto van mezelf poste dan 'opeens' zoveel berichten in mijn inbox? :p

Een datingsectie? Nee lijkt me niks, ik heb er in ieder geval geen behoefte aan.
 
hahaha meen je dat serieus? kreeg je na het plaatsen van foto's allemaal pm's?
wat een kansloze members hier zeg, ik dacht dat ik wel het dieptepunt was maar blijkbaar niet :D
 
boogie zei:
hahaha meen je dat serieus? kreeg je na het plaatsen van foto's allemaal pm's?
wat een kansloze members hier zeg, ik dacht dat ik wel het dieptepunt was maar blijkbaar niet :D

'Allemaal PM's'

Ik moet niet overdrijven, maar ik meen dat ik in 3 dagen tijd toch wel 10 a 15 PM's heb ontvangen. En die thread leverde me ook wel wat karma op. :p
 
Sneeuwvlokje zei:
'Allemaal PM's'

Ik moet niet overdrijven, maar ik meen dat ik in 3 dagen tijd toch wel 10 a 15 PM's heb ontvangen. En die thread leverde me ook wel wat karma op. :p


ik heb zelfs mijn pm functie uitgezet wegens te veel aanbiedingen voor zogezegde modebladen .


vanny heeft zelfs haar karma moeten uitzetten omdat ze er gewoon weg teveel kreeg :rolleyes:
 
Back
Naar boven