AndroidHealthClinic

Moet er een Fiets Sectie komen? (1 bezoeker)

Wel of niet?

  • Ja, dan kom ik die fiets kreten niet overall tegen

    Stemmen: 14 58,3%
  • Nee, veel te leuk die espi en haar fiets

    Stemmen: 10 41,7%

  • Totaal stemmers
    24

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Vinden jullie dat er een fiets sectie voor espi moet komen (met een auto responder :D)
 
tja, dan kun je evengoed ook meteen een paalsectie maken....
 
:roflol: missch dat velen je gebanned zien worden maar ik vind je geweldig
 
Originally posted by Juriaan
Vinden jullie dat er een fiets sectie voor espi moet komen (met een auto responder :D)

Dat is wat ze noemen, suggestief zijn :D :windup:
 
Hoe heet die sport/traditie in Schotland ook al weer waar ze met palen gooien?
 
Highland Games d8 ik
 
sorry, maar nee geen fietssectie. we hebben al een sport algemeen, dus daar kan het in.
 
Wat we eigenlijk hier doen is "mag espi blijven of moet ze opsjouten met haar fietskreten"


:p
 
Jur, je kunt niet determineren.. of je bent een extreme splitter.
Die fiets-sectie is er al lang.. net zoals Kale zegt, daar is de sport-afdeling voor.

Overigens ben ik hier echt niet de enige fietser.

En Bodyman, als jij er ook een probleem mee hebt, ZOUT dan zelf maar op. Leer in ieder geval eerst eens spellen!

Espi, die zich niet weg laat jagen!
 
Originally posted by LeanderFCU
LeanderFCU, die vindt dat espi mag vertrekken :yawn:

:D, je ziet er staat weer eens iets in het gare hanenhok en wie gaat er weer over haar touren
 
rustig espi, straks vlieg je uit de bocht. Beetje lichtgeraakt?
 
Beetje wel Munk, beetje wel!


Kom gewoon met praktijkvoorbeelden van wat ik zelf meemaak.. en met zulke dingen krijg je me op de kast. :windup:

Niet zo erg als met dat eeuwig gezeik over dat sommige levensmiddelen slecht voor je zijn ivm cholesterol en vet...
Dan begin ik pas echt als een vulkaan vuur te spugen!

Licht ontvlambare :fire: Espi

PS: had me niet gerealiseerd dat sommigen zich zo ergeren aan fietsverhalen.. in mijn fietskennissenkring ergeren ze zich weer aan mijn eeuwig gezeik over veel eiwitten eten en KT... :bawling:
 
Kan u wel begrijpen hoor;)
 
Originally posted by Esperantisto
Beetje wel Munk, beetje wel!


Kom gewoon met praktijkvoorbeelden van wat ik zelf meemaak.. en met zulke dingen krijg je me op de kast. :windup:

Niet zo erg als met dat eeuwig gezeik over dat sommige levensmiddelen slecht voor je zijn ivm cholesterol en vet...
Dan begin ik pas echt als een vulkaan vuur te spugen!

Licht ontvlambare :fire: Espi

PS: had me niet gerealiseerd dat sommigen zich zo ergeren aan fietsverhalen.. in mijn fietskennissenkring ergeren ze zich weer aan mijn eeuwig gezeik over veel eiwitten eten en KT... :bawling:

He vind je het gek dat je over eiwitten envet leest het is een bodybuild forum. :D
 
Espi, wanneer ga jij je eens naar je leeftijd gedragen meid, met alle respect, maar stap nou eens af met je ideologische waanbeelden, je leeft in een ivoren toren.

Vertel over de dingen die je boeien zoals fietsen, kt, spinning whatever. Daar zouden we wat van kunnen leren. Maar stop aub met je zielige gejank over bepaalde eigenschappen cq. bezigheden van groepen mensen.

Ik sta er persoonlijk niet echt te wachten op je commentaar omdat jij je aan iets (alle automobilisten, (soft)drugs-gebruikers, mensen die alcohol nuttigen, rokers etc etc....) ergert. Houd dat soort dingen voor je, en laat je expertise, in wielrennen, kt, spinnig en reizen, spreken. Inplaats je opgekropte frustraties.

verder, no hard feelings girl
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven