Fitness Seller

Moet er een "film/muziek/..." sectie komen? (1 bezoeker)

Moet er een "film/muziek/..." sectie komen?

  • Ja!

    Stemmen: 24 68,6%
  • Nee!

    Stemmen: 11 31,4%

  • Totaal stemmers
    35

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
het lijkt me opzich wel een cool idee.
 
Ja lijkt mij wel een leuk idee T
 
'k Heb liever een cardio sectie .. niet voor sport, maar cardio oefeningen ten bate van het cutten of ter verbetering van je conditie.

Die chat-sectie is leuk en aardig, maar ... nou ja, ik heb het al vaak genoeg gezegd, het moet niet de hoofdmoot vormen van de posts hier.

Chat is al goed genoeg in mijn ogen

Espi
 
"Film & Muziek" lijkt me wel een goede, dan heb je daar meer topics, als dat je alleen "film" hebt staan.
 
wil je van dit forum een bbing forum houden, of?
 
ik vind dat t board zoiezo meer tot een community uitgegroeid is dus waaorm niet :thumbs: :)
 
Originally posted by freakyfreek
"Film & Muziek" lijkt me wel een goede, dan heb je daar meer topics, als dat je alleen "film" hebt staan.

Film & Muziek!!! Bangelijke idee man, goed zo :p

Btw, wie is die chick op je avatar :eek!:
 
Originally posted by nilsjei1234
wil je van dit forum een bbing forum houden, of?
Het 1 sluit het ander niet uit...
 
Idd, Film en Muziek lijkt me leuk idee.
Ben er wel mee eens dat het geen fok-forum moet worden!
Maargoed, aan de andere kant doe ik ook mee aan die onzin.
 
Ik zie trouwens ook wel wat in een echt discussiehoekje.
Nu worden discussies een beetje platgedrukt tussen simpeler vragen.
Ik doel dan ook oa. op mijn posts over dat boek Protein Power etc.
Het is miss wel handig om als een draad veel discussie uitlokt deze te verplaatsen.

Aan de andere kant zie je vanzelf wel waar veel op gereageerd wordt. Maar vooral in het begin is zoiets moeilijker.

Als ik dan nog een wens mag uiten, die een beetje ongerelateerd is: ik zou willen dat mensen wat specifiekere titels bedenken voor hun vragen. Ik word af en toe niet goed van die VAGE omschrijvingen. Ook dwalen discussies vaak zo af dat het totaal niet meer slaat op de oorspronkelijke titel.
Is het mogelijk dat de OP of een modje in zulke gevallen de titel verandert?

Espi, uw documentaliste!
 
ben er niet vierkant tegen, maar in chat & conversatie is het goed zo. er wordt toch niet overdreven veel over muziek en film gepraat, en het blijft conversatie en dergelijke, dus neen voor mij hoeft het zeker niet.
 
Originally posted by Jurre
Idd, Film en Muziek lijkt me leuk idee.
Ben er wel mee eens dat het geen fok-forum moet worden!
Maargoed, aan de andere kant doe ik ook mee aan die onzin.

idd, t moet niet te overdreven worden. T blijft BB, maar BB draait ook zeker om ontspanning na een lekkere zware training en daar past een filmpie wel zeker in. Ben zelf ook een filmfreaks dus heb ik voorgetsemd, maar t moet idd geen fok-(v/f)or(u)m gaan worden, maar t is zowiezo een forum geworden met meer dan bodybuilding alleen. daarbij hechten we toch (te) veel waarde aan onze sport en alles daaromheen dat ik niet bang ben dat dat de hoofdmoot gaat worden.
 
zo'n film sectie is inderdaad wel leuk, download en kijk zelf ook veel films...

we kunnen gewoon elkaar download tips geven etc, dat lijkt me wel handig.

Ikzelf zal wel een paar goede tips plaatsen dan!!!

Maar verder moeten we het dan wel laten bij een film sectie, en idd geen fok2 in de general chat.
 
Voor mij hoeft het ook niet, je kan toch ook gewoon in de sectie chat & conversatie over film en muziek praten..
 
ik ben natuurlijk voorstander maar als iemand vind dat dit de filmfanaten bevoordeeld kan je er nog altijd een universele "vrije tijd" sectie van maken.

je mag het altijd zeggen als ik moeilijk doe hoor :D
 
Ja je doet moeilijk :D.. Dat kan toch gewoon in chat & conversatie ;)
 
Originally posted by f*cking ecto
Ja je doet moeilijk :D.. Dat kan toch gewoon in chat & conversatie ;)

nu zie ik toch dat ik in m'n vorige post iets vergeten ben...

ik ben natuurlijk voorstander maar als iemand vind dat dit de filmfanaten bevoordeeld kan je er nog altijd een universele "vrije tijd" sectie van maken.

je mag het altijd zeggen als ik moeilijk doe hoor :D maar verwacht je dan wel aan een lading neg karma!

ok, aangepast...

wat zei je nu weer ecto...?

:D
 
Originally posted by bart82


nu zie ik toch dat ik in m'n vorige post iets vergeten ben...



ok, aangepast...

wat zei je nu weer ecto...?

:D

:D
Je doet er helemaal niej moeilijk over!!!
(krijg ik nu een lading positieve karma??)
 
Ik vind van wel is wel grappig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven