MuscleMeat

Moet hier een apart 'Supplementen Logs' sub-forum komen?

Peiling Peiling Moet er in deze sectie een apart sub-forum komen voor 'supplementen logs'?

• Ja, beter apart houden

Stemmen: 20 66,7%
  • Nee, kan best in algemene logs sub-forum

Stemmen: 10 33,3%

• Totaal stemmers
    30
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Humongous Ruler
Founder
20 jaar lid
R.I.P.
Waardering
3.208
In het algemene [Link niet meer beschikbaar] twijfelen we eraan om supplementen logs er op te nemen, of ze een eigen sectie in dit forum te geven. Wat is jullie mening? Moet er een apart 'supplementen logs' sub-forum komen in deze sectie, of kunnen supplementen logs best opgenomen worden in de [Link niet meer beschikbaar] sectie?

Stem en laat het ons weten!

Ik denk dat je dat soort logs ook vol post met training informatie, dieet etc.. zodat je een duidelijk beeld krijgt of het samen met dieet/training werkt. Dus denk dat het het best gewoon in het algemene logs forum kan.

Misschien toch best 'algemeen' houden, wie weet wat een problemen het de server anders weer oplevert. :p

Misschien toch best 'algemeen' houden, wie weet wat een problemen het de server anders weer oplevert. :p

Dat probleem zat hem vrnl in de zoekfunctie. Als iedereen straks naar logs moet gaan zoeken omdat ze tussen allerlei andere topics staan...;)

Ik heb voor gestemd. Vind het wel handig voor het overzicht.

Supplementen zijn slechts een klein onderdeel van het hele Bodybuilding verhaal.
Los koppelen van goede voeding en training kan niet, dus een aparte log lijkt me verwarrend.

Als iemand bijv. met product X is begonnen en hij houdt daar een log van bij waaruit blijkt dat hij 3 kg massa gewonnen heeft, dan wil ik ook graag weten hoe hij getraind en gegeten heeft waardoor het weer een algemene log wordt.

Supplementen zijn slechts een klein onderdeel van het hele Bodybuilding verhaal.
Los koppelen van goede voeding en training kan niet, dus een aparte log lijkt me verwarrend.

Als iemand bijv. met product X is begonnen en hij houdt daar een log van bij waaruit blijkt dat hij 3 kg massa gewonnen heeft, dan wil ik ook graag weten hoe hij getraind en gegeten heeft waardoor het weer een algemene log wordt.

Dus dan zou je alle algemene logs af moeten zoeken met tussen de regels door info over eenbepaald product.
In sommige logs staat zoveel bullshit dat het haast geen doen is om de juiste info eruit te pikken.
Bovendien heeft niet iedereen een persoonlijke log, maar wil misschien wel een log maken over een product.
Ik denk dat de mods, of wij samen, best criteria kunnen opstellen waar een goeie log aan moet voldoen:)

Ben het er dus wel mee eens dat achtergrondinfo over trainen, voeding etc. wenselijk is voor een goede product log.

We hebben toch supp reviews. Wat valt er dan nog te loggen?? Zie er het nu niet van in.....

Of een sub-forum met stacks? Dan kan er ook weer wat gerichter worden gezocht met de search.

Apart sub-forum voor supplementen logs.

1. Houd het overzichtelijker, bij de supplementen. Anders zit je in een trainingslog te zoeken naar info over bepaalde supplement :D
2. Wel handig als je info geeft over training/voeding, je kunt natuurlijk ook een link naar je trainingslogje en/of voedingsschematopic :thumbup:

hopen dat er nu ook meer mensen zijn die logs gaan plaatsen

k heb hopelijk deze week de alri stack met JW BAM & restore binnen en begin er dan waarschijnlijk volgende week maandag mee, dan zal ik ook een logje bij gaan houden.

Ik ga voor ja, aloewel het een totaal packet is is ieder deel wel afzonderlijk invloedbaar, we zouden zo makkelijker een overzicht kunnen krijgen welke gebruikers welke supps hebben gebruikt in welke periode, zou een stuk makelijker worden voor de gebruikers die zoeken naar nieuwe supplementen.

Mike

eens

Al is er wel veel interesse naar designer supps tegenwoordig, maar ik denk niet dat er een aparte sub voor moet komen.

Terug
Naar boven