Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Omer

Novice
Lid geworden
13 sep 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Laatst zag ik een video waar iemand zich uiterst best deed om een gewicht te benchen maar het liep fout voor diegene.
Hier de video:

Nu ben ik een beginnende powerlifter en ik probeer af en toe wat ik max kan tillen en bij dat ben ik wel heel hard aan het inspannen maar er is nooit iets verkeerds gebeurd bij mij.
Ook zie ik anderen die ook zwaar tillen en zich heel erg veel inspannen om het gewicht te tillen en bij die personen is er ook nooit zoiets overkomen.

Nu vroeg ik me af waarom is dit gebeurd bij deze man?!
en moet ik me nu zorgen maken om een Max bench te doen of deadlift waar ik me super veel inspan?!
 
Laatst zag ik een video waar iemand zich uiterst best deed om een gewicht te benchen maar het liep fout voor diegene.
Hier de video:

Nu ben ik een beginnende powerlifter en ik probeer af en toe wat ik max kan tillen en bij dat ben ik wel heel hard aan het inspannen maar er is nooit iets verkeerds gebeurd bij mij.
Ook zie ik anderen die ook zwaar tillen en zich heel erg veel inspannen om het gewicht te tillen en bij die personen is er ook nooit zoiets overkomen.

Nu vroeg ik me af waarom is dit gebeurd bij deze man?!
en moet ik me nu zorgen maken om een Max bench te doen of deadlift waar ik me super veel inspan?!
allereerst de beweging op de video heeft meer weg van van een guillotine press , kan je tanden of een gebroken nek kosten .
De bench is en blijft een van de potentieel gevaarlijke lifts ook als hij juist word uitgevoerd .
ik hou zelf onderkant borst aan bij de bench , twijfel je echt erg kun je altijd advies inwinnen bij een pl coach
 
Back
Naar boven