1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Moet ik me zorgen maken?!

Discussie in 'Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen' gestart door Omer, 12 okt 2018 om 00:00.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Omer

Omer Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    Laatst zag ik een video waar iemand zich uiterst best deed om een gewicht te benchen maar het liep fout voor diegene.
    Hier de video:

Nu ben ik een beginnende powerlifter en ik probeer af en toe wat ik max kan tillen en bij dat ben ik wel heel hard aan het inspannen maar er is nooit iets verkeerds gebeurd bij mij.
    Ook zie ik anderen die ook zwaar tillen en zich heel erg veel inspannen om het gewicht te tillen en bij die personen is er ook nooit zoiets overkomen.

Nu vroeg ik me af waarom is dit gebeurd bij deze man?!
    en moet ik me nu zorgen maken om een Max bench te doen of deadlift waar ik me super veel inspan?!

2. Nomen Nescio

Nomen Nescio Died Twice. Elite Member

Leuk Bevonden:
    6.680
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m72
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    > 50%
  3. KategorieC

KategorieC Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    677
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    89kg
  4. azerate

azerate Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.276
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    20%
    allereerst de beweging op de video heeft meer weg van van een guillotine press , kan je tanden of een gebroken nek kosten .
    De bench is en blijft een van de potentieel gevaarlijke lifts ook als hij juist word uitgevoerd .
    ik hou zelf onderkant borst aan bij de bench , twijfel je echt erg kun je altijd advies inwinnen bij een pl coach

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie