XXL Nutrition

Moet je 6 ml injecteren voor Primobolan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

candyman187

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2015
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Het lijkt me dat het antwoord ja is, aangezien de vials 12ml zijn van 100mg/ml en er wordt aangeraden 600mg per week.

Met testosteron enanthate is het meestal maar 1,7ml (500mg) injecteren. Er past zelfs maar 2,5ml in mijn spuitjes.
 
Primo staat er om bekend dat je veel olie moet injecteren inderdaad omdat het maar 100mg/ml is. Maar hangt natuurlijk van je dosis af, zijn gasten die 250mg/week injecteren en ook die een gram of meer per week nemen.
 
Je moet helemaal niks, je injecteert wat je wilt en hoeveel je wilt. Je kunt 1g primo gebruiken of 200mg, meerdere keren per week injecteren of 1x. Whatever floats your boat, je kunt ook gewoon 5ml spuiten kopen, of 3x per week injecteren. Je bent niet verplicht precies te doen wat aangeraden wordt, gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
 
Wat ie eigenlijk vraagt is: Kun je primo ook krijgen op 250mg/ml basis?
 
Ja je moet,is bij wet bepaald.En op niet naleven staat de doodstraf.
 
Wat ie eigenlijk vraagt is: Kun je primo ook krijgen op 250mg/ml basis?

Er zijn nu wel een paar merken die het maken met 200mg primo per 1ml.
Dit zit in een ander soort olie, kan een zwaarder gewicht opnemen.
Echter is dit merk olie in Europa niet goed gekeurd om te injecteren, zou voor mij al de reden zijn om het niet te gebruiken en gewoon wat meer ml te zetten
 
Op 100 mg primo per ml is primo al dikke olie , zou niet eens willen weten wat de zogenaamde 200mg /ml zou zijn . Primo is indd veel Ml's injecteren , ik zelf heb op 1 gram gezeten en deed dit in 3 injecties per week. Nu ben ik van plan 800 mg te gaan doen , ook onder 3 injecties
 
Er zijn ook mensen die 400 mg elke week pakken en daar voldoende aan hebben, ligt ook aan de kwaliteit van je gear
Las het laatst nog in Rob S en ovation hun posts
Ook bijv 300 mg door inject en aanvullen met primo tabs kan
 
Spreek je jezelf nou zo erg tegen
Cruisecontrol88 of lees ik het verkeerd?

Hell no my friend a la, nee lab met naam dus wat je zegt is bs.
Maar die pruts koks kunnen dat niet maken a la Je hebt gelijk :P
 
Haha nee "hell no my friend"= 200mg/ml is dè primo en "maar die pruts koks kunnen dat niet maken"= daarom maken ze het 100mg/ml :p
 
Aha, verkeerd gelezen dus. Misschien kan ik na de zomer nog gauw ergens in groep 4 instromen om weer wat begrijpend lezen bij te spijkeren.
 
Back
Naar boven