MuscleMeat

Moet je deze mies zien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jongens ik ben mies.... Train nu 5 jaar... Ik ben mies.... Gisteren wel me record bankdrukken verbroken.. 150 kilo namelijk, nie slecht voor iemand die 80 kilo weegt... Maarja blijf mies
 
das niet mies [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
zeker niet mies...
 
dikke triceps... ergens logisch dat je goed bankt :D

nou ja, voor de rest, als je kritiek wil op je bouw... nt veel borst en evenmin biceps etc...

wil je kritiek op je prestaties, way to go! nu nog sq en dl toppen om te zien wat je kan :D
 
stats?

Hee there supermies,

wat is je lengte en gewicht?

grt,
woltmide
 
Originally posted by SUPERmies
[Abeelding niet meer beschikbaar]


150 kg voor iemand die 80 weegt lijkt mij een beetje stug
,das 70 kg boven je lichaamsgewicht!!
maar goed jij zegt het, dus dan zal het wel waar zijn, kun je niet eens een foto sturen van jou 150 kg a/h drukken ?
Ben nl wel benieuwd, en ik denk de andere vaste gebruikes van dit forum ook wel!!


mvg rob
 
f*ck k heb je foto weer gepost, was niet de bedoeling, FOUTJE!
 
150 kg voor iemand die 80 weegt lijkt mij een beetje stug
,das 70 kg boven je lichaamsgewicht!!
maar goed jij zegt het, dus dan zal het wel waar zijn, kun je niet eens een foto sturen van jou 150 kg a/h drukken ?
Ben nl wel benieuwd, en ik denk de andere vaste gebruikes van dit forum ook wel!!

Foto... sja zou ik moeten maken.... Maarja je hoeft me niet te geloven.

Geef hier even mijn progressie schema...

15 jaar: drukte ik 65 kilo (nooit getraind. eerste keer dat ik bankdrukte)
16: begon ik met trainen: Binnen een jaar zat ik op de 100 Kilo
17 jaar: Dood punt :(
18 jaar: Ging vooruit, 130 kilo drukte ik toen
19/20 jaar: schoot niet op trainde niet goed.. schoot van 130/140 terug naar 3 keer 100 ofzo (na operatie)
21 jaar: na mijn operatie begon ik weer keihard te trainen, ik ging weer naar de 130 kilo drukken, en nu zit ik op dit niveau

En voor alle mensen die een beetje sceptisch denken (ja hij zal wel een Golden Gate Bridge uitvoering hebben... Of hij laat het keihard op zijn borst kletsen) das niet zo.. heb een mooie uitvoering volgens de trainers

Heb altijd al vrij veel kracht gehad... veel mensen snappen er ook niets van als ze me zien trainen. Shoulder press doe ik ook met 40 kilo dumbels.. wat vrij zwaar is volgens mij...

En voor spike.. Deadlift en squats durf ik niet zwaar te doen...

[QOUTE]Hee there supermies,

wat is je lengte en gewicht? [/QUOTE]

Gewicht had ik al gegeven :) 80 kilo. lengte 179 CM

Greetz Tha Super mies
 
Laatst bewerkt:
die 150 kilo is dat met losse barbell? of met apparaat?
 
die 150 kilo is dat met losse barbell? of met apparaat?

sja losse barbell off course :) ga niet zitten zeggen dat ik 150 druk als ik met zo'n apparaat werk :)
 
Squat dat je die niet durft te toppen door lack of spotters ok, maar dl kan je als veiligste van de 3 beschouwen om te toppen...denk ik zo

Lukt het niet loslaten en tadaaa you are a free man :)
 
Deadlift toppen is niet helemaal zonder gevaar, maar dat is geen enkele oef.
Ik heb bij een top deadlift eens een buikspier gescheurd, gewoon door extreem hard aan te spannen.
Verder is er ook gevaar voor je onderrug en erectors als je echt pech hebt.
 
ja ok, maar zoals je zegt bij elke oefening kan je wel wat scheuren enzo
Feit is: DL kan je alleen toppen en als het mis gaat heb itt de 2andere van de grote 3 geen 200kg op je borst/nek :)

Je heb alleen lichamelijke gevaren en niet nog is het gevaar van het gewicht :)
 
je ziet (en ik ben niet al te goed in bestuderen van foto's) dat je voor kleine kastjes bent gaat staan zodat je wat groter lijkt. Is dat zo :D j/k

Maar je ziet wel dat je anterior delts vrij ontwikkeld zijn tov rest. Kan dus best dat je 150 kg kunt banken. gefeliciteerd.
nice pice verder dude

ge-edit na de scherpe opmerking van Spike... en dat niet alleen ik noemde z'n voorste delts post ipv ant :D moet zeker heel suf geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
squatten? typo ErEf? we hadden het over banken ;)


SuperMIES : ik vind het ergens niet logisch om wel met banken te toppen en niet met squatten en deadliften... moet je eens doen man, train een tijd met een powerlifter :D
 
ik heb ook nog nooit deadlift gedaan.. omdat ik bang ben me rug te vernken... (krom trek)
 
Waarom zou onze mies geen 150 kg kunnen drukken? Er loopt bij mij op de sportschool een man rond, die 1.70 mtr is (ongeveer) en denk dat ie een kleine 90 kilo weegt die gewoon een pyramide schema hanteert en van 120 naar dik 160 kilo pakt. Zie niet waarom dit niet zou kunnen. En je ziet het aan zijn lichaam niet af. Sommige mensen zijn van nature gewoon beresterk.

Ziet er trouwens goed uit Mies, al ben ik wel benieuwd naar je benen.
 
Ziet er super uit Mies...
Ik vind vooral je triceps machtig!!!

Keep pumping iron...
Ciao
 
Ziet er goed uit Mies :thumb: keep pumping
 
Back
Naar boven