MuscleMeat

Moet je deze mies zien

Bezoekers in dit topic

Ziet er trouwens goed uit Mies, al ben ik wel benieuwd naar je benen.

thx... me benen die zijn gewoon normaal denk ik (niet normaal voor een persoon die niet traint), maar gewoon ik train ze ook gewoon hard, maar me triceps en schouders steken er gewoon uit.

Ziet er super uit Mies...
Ik vind vooral je triceps machtig!!!

Ziet er goed uit Mies keep pumping

t you very much. :)

Maarja.. zwaar squatten.. het ligt mij niet lekker... ook als ik gewoon trap loop hoor ik de hele tijd me knie knakken.. dus vind het beetje link om zwaar te squatten.
 
Re: Re: Moet je deze mies zien

Originally posted by rob12345
150 kg voor iemand die 80 weegt lijkt mij een beetje stug
,das 70 kg boven je lichaamsgewicht!!

Een vroegere concurrent van mijn broer bij kogelstoten woog plusminus 75 kilo en drukte ook 150kg. Waarschijnlijk gunstige peesaanhechtingen voor kracht.

Ik ken meer jongens die een tengere bouw hebben een heel veel kunnen pressen. Een vriend van mij die nou niet super serieus traint kon 12 reps 120 kg banken en met 40 kg dumbbells nekdrukken bij 90 kg lichaamsgewicht (1.88m). Maar als we vervolgens rug trainen ben ik weer veel sterker.

Ik sta er niet meer van te kijken.

Ik vraag me af wat SUPERmies bedoelt met driemaal 'ik ben mies'. Betekent dat woord iets? Word ik oud (generatiekloof)?
 
Dan word ik met me 22 ook al oud, want dat wordt zegt me niks, behalve dan dat het een naam is..
 
Een maat van mij, dat is net een kleine bouwvakker. ging een keer een setje bankdrukken proberen. had nog nooit getraind en kon meteen meer dan 100 kilo drukken.
 
Word niemand het nu eens zat dat er mensen, die als ze zelf iets niet kunnen, gelijk bij een ander zitten te gillen dat iets niet kan

Ik train wel eens samen met iemand van 53jaar, hooguit 75kg, en die drukt ook 150kg

150 is heus niet zo'n onbereiknaar gewicht
 
Laatst bewerkt:
Dat is zo,
Maar uiteindelijk gaat het er bij bodybuilding toch niet om hoeveel gewicht je gebruikt, maar het is altijd mooi meegenomen als je van je zelf al sterk bent,

mzzl rob
 
Originally posted by Diver2000
Een maat van mij, dat is net een kleine bouwvakker. ging een keer een setje bankdrukken proberen. had nog nooit getraind en kon meteen meer dan 100 kilo drukken.
... en een spierpijn dat ie had, zeker? :D
 
Re: Re: Moet je deze mies zien

Originally posted by rob12345
.... 150 kg voor iemand die 80 weegt lijkt mij een beetje stug
,das 70 kg boven je lichaamsgewicht!!
maar goed jij zegt het, dus dan zal het wel waar zijn, kun je niet eens een foto sturen van jou 150 kg a/h drukken ?
Ben nl wel benieuwd, en ik denk de andere vaste gebruikes van dit forum ook wel!!
mvg rob ....

Als vaste boardgebruiker ben ik daar absoluut niet benieuwd naar geloof hem zo ook wel.

Ziet er niet massief uit :thumb: solide bouw ! Ga zo door !

Groet Smalluser :thumb:
 
Re: Re: Re: Moet je deze mies zien

Originally posted by smalluser
Als vaste boardgebruiker ben ik daar absoluut niet benieuwd naar geloof hem zo ook wel.
Idd m2.

Ziet er niet massief uit :thumb:
Niet???
 
weet ik nog niet wat MIES betekent. (en ik ben toch echt "pas" 20)
 
kook niet en ik ben 17 :D
 
Mies = een term ontworpen door paar maten van mij om aan te geven dat iemand die traint niet zo goed bezig is.. Dus hij is vet dun... vet slap etc etc... Dus als iemand zegt... wat is dat nou voor mies.. dan heb je het meestal over een platte pannekoek..
Ik zat nog is naar die tekst te lezen van mijzelf en daar staat het 3 keer bij :) Ben van mening zolang e maar denkt dat je niets bereikt hebt je gewoon hard blijft trainen en vooruit wilt gaan, dan als je denkt dat je alles al bereikt hebt.

Naja hoop in elk geval dat het Woordje Mies... goed uitgelegd is :)

Greetz Tha ultimate Supermies..
 
owww mies? da noemen wij altijd mieT
 
hahaha adrem !

NIET FLAMEN :D
 
zo'n iemand noem ik een nono :D
kwam eigenlijk uit een mop waar een jager zo'n 80 nono's had verzameld. nono's vragen zijn maten dan die leeuwen olifanten ed hadden afgeschoten. What the Fiets zijn nono's?
Dat zijn van die kleine zwarte mannetjes die net tot aan je middel komen, en als je je geweer op ze richt gillen ze: " NO NO, NO NO.."
En ondertussen is een nono een term geworden voor iemand die niets weet, niets kan ... aka een mies
 
Originally posted by Ilya
hahaha adrem !

NIET FLAMEN :D


is geen flame hoor :) maar dat is mijn defenitie van MIET :)

wat hij voor mies omschrijft
 
He mies! Druk jij 150 kg? Hoe doe je dat zonder spieren? Mocht je wel 150 kg kunnen banken vind ik dit een echt goede prestatie, want zoals ik al zei "de spieren zijn ver te zoeken" Nog een tip pak een zonnebankkuurtje en een ontharingskuurtje dan zul je er al een stuk gezonder uit zien. Vat dit niet op als negatieve kritiek maar als een goede tip! Verder veel succes! Later
 
Waarom zou hij geen 150 KG kunnen drukken?
Kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterk ook al hebben ze geen ronnie coleman figuur, dat jij geen 150 Kg drukt zal mij een rotzorg wezen!
Deze man post tenminste zijn foto, hij verdient respect en op zeikberichten zoals de jouwe zitten we niet te w8ten.

Ps bedenk eens een orriginelere naam dan die van iemand van het Teenbodybuilding forum te gebruiken!!


Vat dit niet op als negatieve kritiek maar als een goede tip! Verder veel succes!


R.O.B.









Originally posted by RoiD RaGe
He mies! Druk jij 150 kg? Hoe doe je dat zonder spieren? Mocht je wel 150 kg kunnen banken vind ik dit een echt goede prestatie, want zoals ik al zei "de spieren zijn ver te zoeken" Nog een tip pak een zonnebankkuurtje en een ontharingskuurtje dan zul je er al een stuk gezonder uit zien. Vat dit niet op als negatieve kritiek maar als een goede tip! Verder veel succes! Later
 
Waarom zou hij geen 150 KG kunnen drukken?
Kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterk ook al hebben ze geen ronnie coleman figuur, dat jij geen 150 Kg drukt zal mij een rotzorg wezen!

hoe kom jij erbij dat ik geen 150 kg kan banken? want dat kan ik namelijk wel!
 
Back
Naar boven